Gå til innhold

Barnehageassistent

Iselilja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kunne jobbe under press

Aktiv

Intressert i barn og intressert i det som skjer i voksengruppen med hensyn til planlegging og fagdebatter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke nødvendig med utdanning og lønnen er helt ålreit, opptil 290 000,-

:)

Hvor i alle dager er det?? Da jeg jobber som assistent for et år siden fikk jeg 190.000, dette var privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nødvendig med utdanning og lønnen er helt ålreit, opptil 290 000,-

:)

Jøss, den barnehageassistenten må være veldig godt betalt.. I kommunale barnehager her jeg bor er iallefall assistentlønnen 199.000 i året i 100% stilling per i dag, det samme gjelder også assistenter på pleiehjem o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, den barnehageassistenten må være veldig godt betalt.. I kommunale barnehager her jeg bor er iallefall assistentlønnen 199.000 i året i 100% stilling per i dag, det samme gjelder også assistenter på pleiehjem o.l.

Jepp her og, så jeg skulle gjerne ha visst hvor man tjener 290000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Assistentene lønnes vel FRA rett under 200 000 og all erfaring inkludert hjemmearbeid teller på lønnsstigen. Kan kanskje komme opp mot 270 000 men 290 000 tror jeg krever minst 50 års erfaring ;)

Glad i barn er jo en selvfølge. I tillegg en fordel å være selvdreven, samarbeidsvillig, kreativ på ett eller flere områder, imøtekommende, ikke være redd for å snakke med foreldrene, ikke redd for skitt under neglene (bokstavelig talt :ler: ), glad. Er man god til å lese kroppspråk og takle sinne kanskje umotivert, er det også en fordel.

Det som skiller assistentene mest hos oss (sett som forelder) er rett og slett interessen for HELE barnet, dvs. vilje til å si hei og presentere seg for nye foreldre, og å dele litt av dagens erfaringer med oss når vi kommer og henter. Barna derimot er like ulike som de voksne og noen liker den ene og noen den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...