AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Matchet med en fyr for en stund siden, og vi har nå både snakket og snappet fram og tilbake. Han har ikke vært creepy på noe som helst måte, men heller spurt meg om helt vanlige ting som hvordan jeg har det, hva jeg skal gjøre osv… Han lurte på når jeg kommer til Oslo, om vi skal finne på noe og for at jeg eventuelt skal besøke han i leiligheten sin. Eneste greia er at han ikke har komplimentert meg en eneste gang!! Er det rart av meg å reagere slik som jeg gjør akkurat nå? Jeg er så vant til at gutter på tinder fyrer løs med komplimenter med en gang, men kan dette være et tegn på at han ønsker noe mer seriøst? Han lurte på hva jeg ser etter på tinder, og jeg ga ham et oppriktig svar om at jeg kun er der for morro skyld. Han svarte det samme, men lurte på om jeg ikke var interessert i å møte noen fra en slik app. Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg tenker, eller hva jeg bør gjøre. Det nærmeste av et kompliment har vel «når jeg matcher med ei som deg så må jeg jo prøve» men hva i huleste kan det bety? Han mente også at det var null stress å kjøre til meg, men dette stusset jeg så klart på. Hva synes dere? Anonymkode: 5a7aa...f58
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Skrevet 19. desember 2021 Skrivefeil i overskriften, men jaja. Dere skjønner hva jeg mener! Han unnskyldte seg for å ha ikke svart meg på over 12 timer her om dagen, noe jeg syntes var litt søtt med tanke på at vi ikke «holder» på egentlig. Anonymkode: 5a7aa...f58 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #3 Skrevet 19. desember 2021 Har du kompliment ham, da? Anonymkode: c6264...56a 8
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #4 Skrevet 19. desember 2021 Det er ikke noe jeg ville fokusert så mye på. Ikke alle menn gjør det. Anonymkode: 81888...9ee 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #5 Skrevet 19. desember 2021 Du trenger høyere standarder. Anonymkode: f5a45...804
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #6 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du trenger høyere standarder. Anonymkode: f5a45...804 Hva mener du med det? Anonymkode: 5a7aa...f58
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #7 Skrevet 19. desember 2021 Hvilke komplimenter gir du han? Anonymkode: 2f11b...61a 6
ryzorwarlock Skrevet 19. desember 2021 #8 Skrevet 19. desember 2021 Ikke alle som gir komplimenter, fordi mange mener det er for klissete. Jeg gir komplimenter når jeg føler at tidspunktet er rett og det er rett "mood" til det. Å gi komplimenter i hytt å pine får det til å føles som en "rutine". 5
Antiviruset Skrevet 19. desember 2021 #9 Skrevet 19. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du trenger høyere standarder. Anonymkode: f5a45...804 Du trenger litt virkelighetsforståelse Man gir ikke komplimenter sånn uten videre til noen man ikke har datet, ja knapt kjenner. Det blir falskt og lite ekte og det er raskt å trå helt feil. Det er noe som kommer etter hvert, og det må være ekte når det kommer. Helst unngå rene komplimenter som går på utseende, heller mer på personlighet og mindre på utseende i starten i alle fall. Så TS dette er ikke noe du trenger å vurdere før datingen har kommet i gang. Når jeg treffer damer på datingsider er det ikke slik at jeg svarer på meldinger med en gang heller. Det kan fort ta en dag, man sitter jo ikke der hele dagen. Etter date så er jeg mye mer på og svarer raskere om det var "kjemi" og det er gjensidig. Ellers takker jeg bare for daten og ønsker de lykke til videre. Komplementere er jo noe helt annet en å gi komplimenter Utfylle deg skal han vel ikke gjøre helt enda Endret 19. desember 2021 av Antiviruset 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #10 Skrevet 19. desember 2021 Antiviruset skrev (9 timer siden): AnonymBruker skrev (18 timer siden): Du trenger litt virkelighetsforståelse Man gir ikke komplimenter sånn uten videre til noen man ikke har datet, ja knapt kjenner. Det blir falskt og lite ekte og det er raskt å trå helt feil. Det er noe som kommer etter hvert, og det må være ekte når det kommer. Helst unngå rene komplimenter som går på utseende, heller mer på personlighet og mindre på utseende i starten i alle fall. Så TS dette er ikke noe du trenger å vurdere før datingen har kommet i gang Noen blir så vant til alt dette falske, at det blir normen. Det er akkurat som de ikke får julestemning, uten at all plastikken er på plass. Anonymkode: a6aae...c39 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #11 Skrevet 20. desember 2021 Jeg gir ikke komplimenter til folk jeg ikke har møtt fysisk. Kan si at det er hyggelig å chatte med vedkommende, men det er det eneste man kan vurdere så tidlig. Bilder kan jo lyve som F..., det har de fleste erfart. Anonymkode: 91657...6d1 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #12 Skrevet 20. desember 2021 Synes det virker som et godt tegn at du ikke får komplimenter på chat. Jeg liker det ikke selv, nettopp fordi det kjennes falskt fra en man aldri har møtt. Han jeg elsker har gitt meg komplimenter på personlighet, egenskaper osv, i tillegg til å kommentere klær, duft, smykke etc. Men aller best er jo tilliten han har vist meg ved å være nær i samtaler osv og dele med meg tanker som han ikke deler med andre. For meg er det mye bedre å få komplimenter fra en som man føler at kjenner en som person, og som man kanskje også har turt å være svak og sårbar sammen med. Anonymkode: ba775...39b
Rosatoast Skrevet 20. desember 2021 #13 Skrevet 20. desember 2021 Du høres nesten for ung ut til å date, men okei. Ingen gir komplimenter til noen man ikke kjenner, eller man ikke har møtt. Litt tidlig å tenke sånn, og jeg hadde aldri dratt til en fremmed mann sin leilighet første gang vi skulle møttes.. Det burde ikke du heller. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #14 Skrevet 20. desember 2021 Jeg er usikker på hva du mener han skal si? «Du er pen på bilder?» eller «du skriver meldinger som et oppegående menneske?» Uansett: du skal aldri, noensinne, under noen omstendigheter, gi fremmede du treffer på nett adressen, telefonnummeret eller etternavnet ditt. Fornavn holder. Ber de om mer? Avvis. Du skal heller aldri, under noen omstendigheter, møte folk du ikke kjenner på et sted som ikke både er offentlig og folksomt. Skal du møte han? Treff han på kafé, restaurant eller ute på åpen, folksom gate. Ber noen deg hjem til seg? igjen - avvis. Anonymkode: 20c5c...ed3 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #15 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Synes det virker som et godt tegn at du ikke får komplimenter på chat. Jeg liker det ikke selv, nettopp fordi det kjennes falskt fra en man aldri har møtt. Han jeg elsker har gitt meg komplimenter på personlighet, egenskaper osv, i tillegg til å kommentere klær, duft, smykke etc. Men aller best er jo tilliten han har vist meg ved å være nær i samtaler osv og dele med meg tanker som han ikke deler med andre. For meg er det mye bedre å få komplimenter fra en som man føler at kjenner en som person, og som man kanskje også har turt å være svak og sårbar sammen med. Anonymkode: ba775...39b Jeg hadde nok ikke tenkt så mye over mangel på komplimenter om han faktisk hadde spurt meg på en ordentlig date. Da vet jeg at han i det minste, gjennom handlingene sine, er interessert. Anonymkode: 5a7aa...f58
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #16 Skrevet 20. desember 2021 Rosatoast skrev (8 minutter siden): Du høres nesten for ung ut til å date, men okei. Ingen gir komplimenter til noen man ikke kjenner, eller man ikke har møtt. Litt tidlig å tenke sånn, og jeg hadde aldri dratt til en fremmed mann sin leilighet første gang vi skulle møttes.. Det burde ikke du heller. TS her. Har absolutt ingen planer om å dra hjem til han. Mangel på komplimenter hadde ikke vært noe problem om han hadde invitert meg ut på et mer offentlig sted. «Du kan få se leiligheten min» høres mer useriøs ut, og at han kun er ute etter et ligg. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er usikker på hva du mener han skal si? «Du er pen på bilder?» eller «du skriver meldinger som et oppegående menneske?» Uansett: du skal aldri, noensinne, under noen omstendigheter, gi fremmede du treffer på nett adressen, telefonnummeret eller etternavnet ditt. Fornavn holder. Ber de om mer? Avvis. Du skal heller aldri, under noen omstendigheter, møte folk du ikke kjenner på et sted som ikke både er offentlig og folksomt. Skal du møte han? Treff han på kafé, restaurant eller ute på åpen, folksom gate. Ber noen deg hjem til seg? igjen - avvis. Anonymkode: 20c5c...ed3 Har ikke gitt han noen personlige opplysninger som kan slå tilbake på meg i etterkant enda. Vi har kun hverandre på snap, og han vet at jeg bor i en annen by enn den han selv bor i. Eneste som var nært et kompliment var vel «Bruker tinder for tidsfordriv jeg og, men når jeg matcher med ei som deg så må jeg jo prøve». Skjønner ikke hva han mener med det, men det er nok ikke mer enn en seksuell attraksjon eller fantasi fra hans side. Nei, jeg står over tenker jeg. Anonymkode: 5a7aa...f58
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #17 Skrevet 20. desember 2021 Komplementert. 😂 Anonymkode: 43f3f...bb5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #18 Skrevet 20. desember 2021 Hvilken markedsverdi har du da? Anonymkode: 2ce4d...800
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #19 Skrevet 20. desember 2021 Litt vanskelig å gi kompliment til en man aldri har truffet. Hvorfor ikke gå på date? Anonymkode: 6cdea...5b5 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #20 Skrevet 20. desember 2021 Du sier du har Tinder for moro skyld? Så du er ikke seriøs heller? Anonymkode: 678aa...84e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå