Lomvi Skrevet 23. desember 2021 #61 Skrevet 23. desember 2021 Ryddet for brudd på koronarommets retningslinjer. Lomvi, mod. 1
Gjest Peanut Skrevet 23. desember 2021 #62 Skrevet 23. desember 2021 Usikker. Hadde en uke i begynnelsen av januar i fjor der jeg var så tungpustet at det ikke var gøy en gang. Helt forferdelig å ikke kunne trekke pusten.
evena Skrevet 23. desember 2021 #63 Skrevet 23. desember 2021 Nei, har heller ikke vært forkjølet på 3 år, og har aldri testet meg. Rart for jeg har en jobb hvor jeg omgås mange mennesker, og er så sosial som man kan være innenfor restriksjonene. Få jeg kjenner har hatt det heller. 1
Kaputt Skrevet 11. januar 2022 #65 Skrevet 11. januar 2022 Har det nå. Merket symptomer med sår hals lørdag morgen. Halsen var allerede mindre sår i går. Blir dårligere ved vanlig forkjølelse. 4
Miss Marble Skrevet 11. januar 2022 #66 Skrevet 11. januar 2022 Hadde først et par dager med litt vondt i hodet, litt forkjøla på lørdag, veldig forkjøla søndag. Testet med pcr, men siden det kan ta en dag eller to før en får svar tok jeg test hjemme, og den var positiv. Pcr-test også positiv. Vært skikkelig forkjøla med feber og hodepine. Leddene har verket, jeg nyser hele tiden, og orker ikke å lee på meg så mye... Men, formen er litt bedre i kveld, så ser ut som om det verste er over. Fikk boosterdose i romjula. Har nok blitt smitta på jobb, det er stort sett bare der jeg er utenom hjemme...
Million Skrevet 12. januar 2022 #67 Skrevet 12. januar 2022 Nei, ikke som jeg vet om. Jeg er vaksinert tre ganger (hittil). Jeg er heller ikke så mye ute og rundt omkring for tiden, så jeg er ikke av de mest smitteutsatte. Eller jo, på sett og vis. Sønnen min (som bor hjemme) bruker t-banen daglig til og fra jobb, og kan jo hente med seg smitte hjem derfra. Har jeg hatt korona, har jeg ikke visst om det og hatt et veldig mildt forløp.
Balian d'Ibelin Skrevet 12. januar 2022 #69 Skrevet 12. januar 2022 Så vit jeg vet har jeg ikke hatt det. 1
Justlooking Skrevet 12. januar 2022 #70 Skrevet 12. januar 2022 Har ikke hatt det så vidt jeg vet. Men mange kan ha hatt det uten at de vet det. Og da er det kanskje ikke så veldig skummelt?
Adrenalina1 Skrevet 12. januar 2022 #71 Skrevet 12. januar 2022 zemer skrev (På 19.12.2021 den 19.40): Er bare uvaksinerte som smitter. Nei. De vaksinerte smitter i aller høyeste grad. Hvorfor tror du smittetallene er så høye, tross at de fleste er vaksinert? Det er nok de vaksinerte som sprer smitten mest nå, da de gir mer faen i smittevern. 4
Gjest Gagaen Skrevet 12. januar 2022 #72 Skrevet 12. januar 2022 Jeg har ikke hatt det. Lever veldig forsiktig og har et godt imunforsvar. Har ikke tenkt å bli smitta!
LivetErEnLek Skrevet 12. januar 2022 #73 Skrevet 12. januar 2022 Har ikke hatt det. Veldig rart egentlig. Har tre doser og jobber i en stor barnehage. Aner ikke hvor mange hos oss som har hatt det, men i skrivende stund er det 5 ansatte nede med korona på mitt team alene. Får jeg det ikke nå, med de karantenereglene som gjelder, så får jeg det aldri.
Jøyemeg Skrevet 12. januar 2022 #74 Skrevet 12. januar 2022 Jeg har korona nå. Har 2 vaksiner. Det er mest sannsynlig omikron. Jeg har svært få symptomer, men jeg mistenker løs mage som et symptom. Er det andre som har opplevd å bli dårlig i magen av korona?
Hjertehåp Skrevet 12. januar 2022 #75 Skrevet 12. januar 2022 Testet positiv 3 januar i år på hurtigtest. Pcr var positiv dagen etter. Første symptom var litt sår hals. Mot kvelden på dag en var jeg helt tungpusten og hadde brystsmerter. Dag 2 var jeg slått ut av feber og var sengeliggende i flere døgn. Dag 5 kom hals og ørebetennelse. Hoster fortsatt stygt og er fortsatt skikkelig syk. Skal sies at jeg er gravid i uke 37 men er vaksinert. Aldri følt meg i så forferdelig form og er i dag på dag 10 men ikke oppegående. Ble slått ut av feber igjen istad og er helt utslitt. Ser ingen ende 😓
Ænema Skrevet 12. januar 2022 #76 Skrevet 12. januar 2022 Kjenner en familie som har hatt det. Foreldrene er vaksinerte, barna er ikke. Den ene foreldren havnet på sykehuset, de 3 andre hadde hodepine i 1 dag.
Fremhevede innlegg