Gå til innhold

Har du hatt corona?

Gjest guttemusikken

Anbefalte innlegg

Testa positivt 2 ganger, kjente det litt i brystet, så skjønte såvidt at noe var uvanlig. Testa meg begge gangene og var positiv, var såvidt jeg merka noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke hatt korona, er uvaksinert. Vært på fest hvor det har vært vaksinerte med smitte ( fikk telefon fra smittekontoret), møter en del folk, går ofte uten munnbind både hvor jeg bor og i butikker i Oslo.

Kan hende jeg blir smittet en dag, men synes det er merkelig at jeg ikke har blitt det hittil.

Tester meg ofte ved symptomer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke hatt corona så vidt jeg vet. De gangene jeg har hatt symptomer så har jeg testet negativt. Hvis jeg har hatt det er det uten symptomer.

Utenom meg selv, så har hverken barnet mitt, mannen min, moren min, faren min, søstera mi, bestemor, svigerbesteforeldre, eller svigermor, eller noen onkler/tanter og søskenbarn ikke hatt corona. Ingen nære venner av oss heller.  Vi er kanskje forsiktig iht at vi ikke møter så mange, og er vår egen lille kohort noen av Oss.

de få tilfellene jeg kjenner til er bekjente av bekjente omtrent.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tøvftta skrev (30 minutter siden):

Har ikke hatt korona, er uvaksinert. Vært på fest hvor det har vært vaksinerte med smitte ( fikk telefon fra smittekontoret), møter en del folk, går ofte uten munnbind både hvor jeg bor og i butikker i Oslo.

Kan hende jeg blir smittet en dag, men synes det er merkelig at jeg ikke har blitt det hittil.

Tester meg ofte ved symptomer.

Kanskje du har vært smittet på et tidlig tidspunkt uten å vite om det? Eller så har du kanskje et veldig godt immunforsvar👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ab_naturals skrev (2 minutter siden):

Kanskje du har vært smittet på et tidlig tidspunkt uten å vite om det? Eller så har du kanskje et veldig godt immunforsvar👍😊

Skal ikke skryte over immunforsvaret mitt. Er ofte forkjølet.

Og i følge alle vaksine pådriverne så skal man jo dø om man får korona og er uvaksinert 🙈

Er uansett flink til å teste meg og er forsiktig selv om det ikke ser sånn ut. Har respekt for denne rona’en. Synes bare det er rart at jeg ikke har fått det enda.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bank i borde t- har ikke fått noe ennå og heller ikke resten av familien, men prøver å holde mye avstand og så har jeg jo den fordelen at vi er litt introverte her i familien så har ikke hatt behov for å delta på samlinger etc. Men nå skal det sies barna går på skole og det er flere der som har hatt korona så er kanskje flaks og. Har testet oss flere ganger.  
Jeg skal ta  3 dose nå - har en hjertefeil som gjør at jeg bør ta den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet så har jeg ikke hatt korona, er vaksinert og er relativt forsiktig. Handler ikke på de verste tidene og deltar ikke på store forsamlinger, om det ikke har vært i forbindelse med mitt barn.

Har tidvis vært småsyk etter "den store gjenåpningen" og jeg kan ikke garantere at jeg ikke har hatt det men tror ikke det. 

Kjenner flere som har dødd av korona forhåpentligvis kommer det ikke å bli flere siden vi nå har vaksinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke så vidt jeg vet. Mannen min hadde og jeg testet negativt etter det. Det er eneste gangen jeg har tatt test. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for vaksinemotstand, latterliggjøringer og siteringer av slettede innlegg.

- Rhodiola, mod.

Endret av Rhodiola
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste jeg kjenner har fått covid utennom nærmeste familie og mine to nærmeste venninner. De som fikk covid har selv sagt de var uforsiktige, så klart det har spilt inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har svart tidligere i tråden, men plutselig testet jeg positivt på corona. Mistet smaks - og luktesans, ellers vanlig forkjølet. Uvaksinert. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ei som testet pos nå. 5 mnd etter siste gang hun hadde korona, mulig omikron nå da? Er fullvaksinert med 2 doser. Ikke veldig syk foreløpig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men både mann og barn, haugevis av venner med familiene sine, mange på skolen, i barnehagen, på jobben, kusiner og tantunger og i det hele tatt. Føler jeg snart er den siste i hele omgangskretsen som ikke har vært smittet (men det er ikke helt sant, har tre venner som ikke har vært smittet de heller enda de også har vært nærkontakt ørten ganger og burde vært smittet…) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluppet unna, så vidt jeg vet. Har vært forskjøla som jeg er alltid er både vår og høst, testet meg begge gangene. 

Bodd hjemme under hele pandemien frem til i høst, og moren min jobber som lærer på småtrinnet. Lillebror på ungdomsskolen. De har hatt smitte i klassene sine også!  
Hele familien har vært forskjøla/hatt influensa i høst, alle har testet og fått negativ.  

Kjenner kun ei som har hatt det, hun hadde ingen symptomer! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/19/2021 at 4:55 PM, Athena79 said:

Nei, kjenner heller ingen som har hatt korona. 

Frem til for noen få uker siden visste jeg knapt om noen som hadde hatt det, men nå vet jeg om mange som har hatt det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...