Gå til innhold

Har du hatt corona?

Gjest guttemusikken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, har ikke hatt og har fått 3 doser med vaksiner. 
Jeg har vært ytterst forsiktig, reist minst mulig kollektivt. Handlet mat på de tidene av døgnet det er færrest folk på butikken. Og virkelig passet på å bruke munnbind og vaske/sprite hender.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

guttemusikken skrev (10 minutter siden):

Jeg føler det er unormalt å IKKE ha blitt smittet? Har du hatt corona og isåfall hvor mange ganger? 

Det er ikke unormalt i det hele tatt. Kjenner ingen nære som har hatt det og heller ikke jeg selv.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

guttemusikken skrev (15 minutter siden):

Men tror dere "alle" kommer til å få det før eller siden nå når omikron tar over? 

Jeg har mine tvil men er ingen ekspert. Synes det bare er veldig rart at folk kjenner til så få tilfeller …De få man hører om via bekjentes bekjente har ikke hatt symptomer men fått det påvist i test. Og dette var før omicron.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det, familien min, og så og si hele vennegjengen har hatt det. 

Tror at alle vil få det en eller annen gang ja

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er jo 5.5 millioner i landet, og 375 000 smittet totalt- så det er jo ikke normalen på langt nær. Jeg har aldri vært smittet med corona. Og ikke hatt symptomer på corona eller noen annen forkjølelse/influensa siden 2018.

Jeg kjenner totalt sett 4 -5 stykk som har vært smittet

Endret av BellaMargitha
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke sikkert, jeg kan ha hatt det i februar-mars 2020 når jeg ble smittet med noe i London som varte en måned. Feber, hoste og pusteproblemer, men det kan også ha vært influensaen som gikk da.  Fikk ikke teste meg hverken for korona eller influensa når jeg var på legevakt med pusteproblemer.

Ellers har et nært familiemedlem blitt smittet med korona på institusjon i høst.

Omikron har potensialet til å smitte alle i samfunnet med mindre den blir slått kraftig ned og noe annet overtar eller vaksiner rettet mot den demper dette potensialet kraftig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nei, og ingen av mine nærmeste har hatt det heller. Men jeg har barn i skolealder så jeg mistenker at det bare er et spørsmål om tid. Hadde jeg vært alene så tror jeg at jeg kunne ha holdt smitten på avstand ganske lenge; jeg kan jobbe hjemmefra og jeg er ikke spesielt sosial. Hage til å dyrke grønnsaker i har jeg også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt det, men regner med det skjer en vakker dag. Blir jo hostet og spyttet på av uvaksinerte hele tiden på jobben min. Og smittevern og avstand eksisterer ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...