Gjest guttemusikken Skrevet 19. desember 2021 #1 Del Skrevet 19. desember 2021 Jeg føler det er unormalt å IKKE ha blitt smittet? Har du hatt corona og isåfall hvor mange ganger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 19. desember 2021 #2 Del Skrevet 19. desember 2021 Nei, har ikke hatt og har fått 3 doser med vaksiner. Jeg har vært ytterst forsiktig, reist minst mulig kollektivt. Handlet mat på de tidene av døgnet det er færrest folk på butikken. Og virkelig passet på å bruke munnbind og vaske/sprite hender. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 19. desember 2021 #3 Del Skrevet 19. desember 2021 guttemusikken skrev (10 minutter siden): Jeg føler det er unormalt å IKKE ha blitt smittet? Har du hatt corona og isåfall hvor mange ganger? Det er ikke unormalt i det hele tatt. Kjenner ingen nære som har hatt det og heller ikke jeg selv. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guttemusikken Skrevet 19. desember 2021 #4 Del Skrevet 19. desember 2021 Men tror dere "alle" kommer til å få det før eller siden nå når omikron tar over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 19. desember 2021 #5 Del Skrevet 19. desember 2021 guttemusikken skrev (15 minutter siden): Men tror dere "alle" kommer til å få det før eller siden nå når omikron tar over? Jeg har mine tvil men er ingen ekspert. Synes det bare er veldig rart at folk kjenner til så få tilfeller …De få man hører om via bekjentes bekjente har ikke hatt symptomer men fått det påvist i test. Og dette var før omicron. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 19. desember 2021 #6 Del Skrevet 19. desember 2021 Jeg har hatt det, familien min, og så og si hele vennegjengen har hatt det. Tror at alle vil få det en eller annen gang ja 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 19. desember 2021 #7 Del Skrevet 19. desember 2021 Barnet mitt har hatt. Hadde de vanlige symptomene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 19. desember 2021 #8 Del Skrevet 19. desember 2021 Jeg har hatt, hadde nesten ikke symptomer. Så tror mange kan ha hatt det uten å merke det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondiemamma Skrevet 19. desember 2021 #9 Del Skrevet 19. desember 2021 Jeg har ikke hatt det. Er ikke vaksinert. Lever som vanlig (men følger alle påbud som er obligatorisk). 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaMargitha Skrevet 19. desember 2021 #10 Del Skrevet 19. desember 2021 (endret) Vi er jo 5.5 millioner i landet, og 375 000 smittet totalt- så det er jo ikke normalen på langt nær. Jeg har aldri vært smittet med corona. Og ikke hatt symptomer på corona eller noen annen forkjølelse/influensa siden 2018. Jeg kjenner totalt sett 4 -5 stykk som har vært smittet Endret 19. desember 2021 av BellaMargitha 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 19. desember 2021 #11 Del Skrevet 19. desember 2021 Har hatt det 2 ganger. En i starten av pandemien og for noen måneder siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilylune Skrevet 19. desember 2021 #12 Del Skrevet 19. desember 2021 Har ikke hatt det, ikke som jeg vet om. Men kjenner en som har hatt det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 19. desember 2021 #13 Del Skrevet 19. desember 2021 Jeg vet ikke sikkert, jeg kan ha hatt det i februar-mars 2020 når jeg ble smittet med noe i London som varte en måned. Feber, hoste og pusteproblemer, men det kan også ha vært influensaen som gikk da. Fikk ikke teste meg hverken for korona eller influensa når jeg var på legevakt med pusteproblemer. Ellers har et nært familiemedlem blitt smittet med korona på institusjon i høst. Omikron har potensialet til å smitte alle i samfunnet med mindre den blir slått kraftig ned og noe annet overtar eller vaksiner rettet mot den demper dette potensialet kraftig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marte79 Skrevet 19. desember 2021 #14 Del Skrevet 19. desember 2021 Nei, og det som er litt rart: jeg kjenner ingen hverken i familie eller venner som har hatt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. desember 2021 #15 Del Skrevet 19. desember 2021 Nei, kjenner heller ingen som har hatt korona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 19. desember 2021 #16 Del Skrevet 19. desember 2021 (endret) Jeg hadde det for snart et år siden Endret 19. desember 2021 av Fame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 19. desember 2021 #17 Del Skrevet 19. desember 2021 Nei, og ingen av mine nærmeste har hatt det heller. Men jeg har barn i skolealder så jeg mistenker at det bare er et spørsmål om tid. Hadde jeg vært alene så tror jeg at jeg kunne ha holdt smitten på avstand ganske lenge; jeg kan jobbe hjemmefra og jeg er ikke spesielt sosial. Hage til å dyrke grønnsaker i har jeg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikitaspin Skrevet 19. desember 2021 #18 Del Skrevet 19. desember 2021 Ja hadde det i mars 2020. Omtrent alle jeg kjenner har hatt det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbiema Skrevet 19. desember 2021 #19 Del Skrevet 19. desember 2021 ja, hadde korona i januar 2021og var ingen trussel for min kropp, derfor skal jeg ikke ta vaksine heller. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xanadus Skrevet 19. desember 2021 #20 Del Skrevet 19. desember 2021 Jeg har ikke hatt det, men regner med det skjer en vakker dag. Blir jo hostet og spyttet på av uvaksinerte hele tiden på jobben min. Og smittevern og avstand eksisterer ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg