Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hvordan det er vanlig å stelle og evn lakke tåneglene? Aldri vært noe flink til å ta vare på de, vet ikke hvor lange eller kortklipte de bør være og hvilken farge man kan lakke i uten at det blir tacky, eller hvordan man lakker de uten å søle? Skal tånegler og håndnegler være samme farge? Filer dere også oppå neglene der det er ruglete? 

Vil være fin til når jeg begynner å date igjen men er veldig usikker på kroppen og negler osv 

Anonymkode: 1e2a4...a67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klipper de når de begynner å bli for lange. Neglelakk tas på på samme måte som på fingrene. Farge kan du eksperimentere med selv. Filer ikke noen negler, og neglene mine er ikke ruglete oppå.

Anonymkode: 4f540...24a

• Liker 2
Skrevet

Klipper de også når de begynner å bli for lange, tar ikke akkurat mål av de men det kjenner en jo selv når en går og slikt. Filer ikke tåneglene, hverken oppå eller ellers, har heller ikke ruglete oppå. Farge; bestemmer en vel litt selv antar jeg, smak og behag som det meste her i livet. Søler en med neglelakk er det greit å ha en Q tips med neglelakksfjerner tilgjengelig. Skjeldent jeg selv tenker så veldig på at tær og fingrer skal ha samme farge, men igjen, det er vel selvvalgt hva du gjør.

Anonymkode: 3676b...e08

• Liker 2
Skrevet

Jeg klipper tåneglene når de blir for lange, og thats it.

Jeg er flink til å ta en klut når jeg er i dusjen og skrubbe føttene med en klut for å få bort døde hudceller. Skrubber kluten oppå tærne, mellom tærne og foran tærne og under tærne, og ellers under hele fotbladen og hælen. 

Anonymkode: 19d4f...180

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Bare lurer på hvordan det er vanlig å stelle og evn lakke tåneglene? Aldri vært noe flink til å ta vare på de, vet ikke hvor lange eller kortklipte de bør være og hvilken farge man kan lakke i uten at det blir tacky, eller hvordan man lakker de uten å søle? Skal tånegler og håndnegler være samme farge? Filer dere også oppå neglene der det er ruglete? 

Vil være fin til når jeg begynner å date igjen men er veldig usikker på kroppen og negler osv 

Anonymkode: 1e2a4...a67

Hmm. Hvis du ikke vil oppfattes tacky bør du slutte å si tacky. Det høres _ veldig_ vulgært ut 🙇‍♀️🤦‍♀️🤷‍♀️

Anonymkode: 94ba0...8d1

• Liker 4
Skrevet

Klipper og filer i det jeg begynner å kjenne de i front i joggeskoa😅 Filer også overflate stortå.

Bruker rosa, gjerne Ballerina Slippers fra Essie. Eller beige. I sommerhalvåret. Over jul velger jeg en dyp, rød farge. Ellers om vinteren bruker jeg ikke neglelakk. 

Anonymkode: d229b...4b4

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hmm. Hvis du ikke vil oppfattes tacky bør du slutte å si tacky. Det høres _ veldig_ vulgært ut 🙇‍♀️🤦‍♀️🤷‍♀️

Anonymkode: 94ba0...8d1

Hver sin smak, tacky er et helt normal begrep blant unge voksne. 

Anonymkode: 28da1...235

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...