line1995 Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Hei Jeg e ei jente på 26, har tidligere hatt mange sexforhold med gutter, men i det sist tenker mye på jentesex, og har så lyst til å kjenne på kroppen til annen jente. Kjenner jeg har så utrolig lyst å forsøke, lyst å nyte en myk og digg kvinne, ei voksen kvinne, slår på min rumpe, tror det hadde vært en fantastisk opplevelse. Men jeg kjenner ingen bifiil-lisbesk , og heller jeg tør ikkje å spørre noe. Har dere noe tips hvordan går man frem? Noen som har prøvd? Hvordan var det??
Katten.2.0 Skrevet 19. desember 2021 #2 Skrevet 19. desember 2021 Gaysir, fetlife og tinder. Du bør tørre ta initiativ. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #3 Skrevet 19. desember 2021 Hvis du tenker på det og tror du vil like det, kan det godt hende det er noe for deg😉 jeg er kvinne og prøvde det ut selv i voksen alder - og fant ut at jeg kan like det innimellom, som et ekstra krydder når anledning byr seg. Selv om jeg hovedsakelig er tiltrukket av og har sex med menn. Det er ikke for alle, men hvis du er nysgjerrig synes jeg hvertfall du bør prøve det ut! Det er den eneste måten å finne ut om du liker det. Lykke til!☺️ Anonymkode: edc1d...ce9 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #4 Skrevet 19. desember 2021 Hei Geir 36. God runkeøkt i kveld? Anonymkode: ed228...795 2
Kjærleiksbjørn Skrevet 19. desember 2021 #5 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei Geir 36. God runkeøkt i kveld? Anonymkode: ed228...795 LOL
Gjest Tranma Skrevet 19. desember 2021 #6 Skrevet 19. desember 2021 Det anbefales på det sterkeste, meeeen fantasien får du tenke ut selv 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå