AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #1 Skrevet 18. desember 2021 Hei forhold går jo opp å ned ikke en dans på roser, men når du kommer til det punktet å gjøre det slutt pga:han får meg til å føle at det er jeg som er feilen, han skal ha rett på alt det han sier, han går fra situasjonen som vi diskuterer, han får meg til å føle meg som den dritten, han skal alltid alltid hakke på meg når jeg skal gjøre noe morsomt, han orker aldri å dra på familie middager ( noe jeg setter øverst på listen er familien ) han avlyser alltid møter med min familien min, så dem kan ikke regne med han lenger. han har jo så klart mange andre gode egenskaper som ikke er negativ. men når du ikke kan diskutere med han, så hjelper det svært litte når han føler seg hakket på vær gang jeg drar noe opp. det er noe annet når han kan gjøre det på meg. Jeg løper ikke vekk fra situasjoner som er ett problem i hans øyne, å lar han skravle ut om det, vi prøver å finne en løsning. jeg har sakt at vi må til parterapi men det er jo så klart på hans premisser, er at jeg betaler. Noe jeg ikke har råd til! er det sånn det skal være ? Noe jeg gjør galt? Vi har vært sammen i 4 år, å jeg må se noe endringer, siden jeg blir nervøs i framtiden når jeg tenker på barn med han. Anonymkode: 027c6...495
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #2 Skrevet 18. desember 2021 Slik adferd vil forverre seg når dere får barn. Årene før barn bør i hovedsak være mer en dans på roser eller i allefall aller mest hyggelig, kjærlig og god. Det er etter man får barn at ting ikke er en dAns på roser. Bør være mange varsel lamper som lyser og du gjør det veldig mye enklere for deg å avslutte nå før du får barn enn å vente til det er kommet barn! Vet ikke hvor gammel du er og hvis du nærmer deg biologisk klokke slik at du føler stress med å få barn så hadde jeg heller fryst ned eggene mine i påvente av noe bedre. Anonymkode: dd7aa...d2a 3
Othilief Skrevet 19. desember 2021 #3 Skrevet 19. desember 2021 Er det jeg har fryktet å sitter med en klump i magen. Jeg er kun 25 år gammel, så klokka begynner å tikke. har ikke så mye å haste med enda men klokka stopper aldri. Vi er på forskjellige veier i livet, å jeg må ta tak i det før det er for seint. 😕
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #4 Skrevet 19. desember 2021 Still deg selv spørsmålet om du kunne tenke deg å gifte deg med ham.......? Hvis det er helt utelukket har du svaret på om du vil ha barn med ham....(da blir du aldri kvitt ham, da må du forholde deg til ham i all mulig framtid. Anonymkode: ab86b...eb4 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #5 Skrevet 19. desember 2021 Han har nok mistet interessen for deg, siden han ikke vil involvere seg med familien din mer, snakke ordentlig med deg eller investere penger i parterapi. Et liv med en mann (og muligens far) som ikke vil lytte, det går ikke. Går bare ikke. At han avlyser alle treff med din familie, tyder på han ikke har respekt for noen av dere. Selv om man ikke vil, så stiller man opp innimellom. Anonymkode: 42476...8d1 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #6 Skrevet 19. desember 2021 Forholdet er dødkjørt...det der vil bli MYE verre og han vil bli utro om dere får barn. Dropp han og spar deg for mye tristhet. Han er ikke verdt det. Dy ser jo allerede nå hvor dritt han er mot deg. Anonymkode: 7797c...90c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå