Gå til innhold

Kan det være min eks vil ha meg tilbake igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ett år siden det startet. Han ville bare gå ifra meg etter 11år med meg. Jeg ble helt knust... Det var som lyn fra klar himmel. Jeg sliter litt enda, han var min bestevenn i livet, vi gjorde alt sammen.  

Møter han av og til på tur og når skal til jobb for eks. Jeg merker at han vil prate mye meg. Legger inn noe ironiske latter greier av og til, for å gjøre stemningen litt gøyere. 

Etter jeg så han ikke dag ble det bare enda verre. Vondt å kjøre forbi huset hvor vi bodde i alle år og våre to gutter også ble til.  

Er det noe jeg kan gjøre? Kan det være gan faktisk angrer? 

KV 32

Anonymkode: c11fe...7d6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

så du har ikke funnet en annen etter bruddet? det kan hende han er usikker når det gjelder at han vil ha deg tilbake og det er en mulighet at han vil det, men på hvilket premisser at livet hans ikke ble som forventet? jeg sier bare gå vider med livet ditt, brudd er en brudd og det var en god grunn til det iallfall etter 11 års forhold. dere må ha tenkt dere nøye gjennom, eller hva?

Anonymkode: e213b...967

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

så du har ikke funnet en annen etter bruddet? det kan hende han er usikker når det gjelder at han vil ha deg tilbake og det er en mulighet at han vil det, men på hvilket premisser at livet hans ikke ble som forventet? jeg sier bare gå vider med livet ditt, brudd er en brudd og det var en god grunn til det iallfall etter 11 års forhold. dere må ha tenkt dere nøye gjennom, eller hva?

Anonymkode: e213b...967

Det bruddet skjedde så brått for min del. Han sa jeg burde ha sett dette, men det gjorde jeg ikke. Jeg er singel og det er han også nå. Men kan være årsaken til bruddet var ei annen ei. 

Jeg kjenner bare jeg er så glad i han fortsatt. Savner livet vi hadde.. Jeg gar datet noen i ettertid, men mye har kræsjet.... Jeg finner ikke en jeg kan gjøre alt med som jeg og gan kunne. 

Bør jeg spørre han? Litt kleint, det har jo gått så tid... 

Skrevet

Jeg synes ikke at du skal spørre. Det får være opp til ham. Han forlot deg (kanskje på grunn av en annen?) og nå som han er blitt alene synes han det er gøy å prate med deg av og til. Men han har ikke tatt initiativ til noe.

Skjønner at du håper på at dere kan finne sammen igjen, men du må i tilfelle la det være opp til ham. Han valgte å la deg stå igjen alene, og det betyr at han ikke hadde de samme sterke følelsene som deg. Han vet jo at du også er alene nå, men likevel har han ikke spurt deg. Kanskje synes han at det er hyggelig å ha litt kontakt med deg, men ikke noe mer.

Anonymkode: 6b18c...fd3

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor vil du ha tilbake din eks som dumpa deg og sa du burde se det komme, og nå ikke tar initiativ til å reparere forholdet? Finn deg heller en fyr som ikke er konfliktsky. 

Anonymkode: c220d...f33

• Liker 4
Skrevet

For å finne ut av det uten å spørre bør du gjøre deg litt opptatt. La han lure på hva og evt hvem du bruker tiden med. Vær hyggelig når dere prates, men ikke helt tilgjengelig for han. 

Anonymkode: 475a4...56c

• Liker 2
Skrevet

Vil du egentlig ha han tilbake hvis han ikke en gang gidder å ta initiativ til å reparere skaden han har gjort?

Anonymkode: 1da2c...322

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vil du egentlig ha han tilbake hvis han ikke en gang gidder å ta initiativ til å reparere skaden han har gjort?

Anonymkode: 1da2c...322

Nei jeg blir jo i tvil. Kanskje det var meningen det ikke skulle bli han. Men de siste jeg gar datet er liksom ikke i nærheten av hvordan jeg hadde det med eksen. Jeg føler jeg aldri vil bli lykkelig forelsket igjen. 🙈

Skrevet

Jeg er av den oppfatning at man godt kan være ærlig og fortelle hvordan man har det etter et år, selv om det var den andre som gikk. Du taper ingenting på det, i verste fall forblir du singel og det er jo ingen forandring. Muligheten for å få familielivet tilbake er verdt et eventuelt nei. 

Skrevet
Khloe P.T skrev (2 timer siden):

Jeg er av den oppfatning at man godt kan være ærlig og fortelle hvordan man har det etter et år, selv om det var den andre som gikk. Du taper ingenting på det, i verste fall forblir du singel og det er jo ingen forandring. Muligheten for å få familielivet tilbake er verdt et eventuelt nei. 

Nettopp. Og jeg er så glad for at ikke det var meg som tok det valget, det var han. Jeg kunne angret som en gal en om ikke... 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...