AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #1 Skrevet 18. desember 2021 Jeg har (hadde)bl.a. en venninne/en bekjent som flere ganger har vært ganske frekk til tider. Vi er voksne. Det handler om småkjefting og på grensen-kommentarer . På grensen , mener jeg at det kan være ganske aggressivt og frekt. Må innrømme at jeg ikke klarer å slappe helt av i hennes selskap. For en stund siden var hun ivrig på å snakke om noe politisk og vi står ganske forskjellig der, så jeg får ikke lov til å si noe om det jeg står for. Hun har blitt sint på meg før pga dette, men sist gang var hun veldig engasjert ang.et emne og pratet lenge om det. Da jeg kom med en uskyldig kommentar og et forslag til en løsning på dette problemet hennes , ropte hun "hold kjeft" flere ganger og at hun ikke var interessert i å høre min mening. Jeg har ikke lyst til å konfrontere henne for jeg vil ikke ha mer kjeft og ikke vil jeg være venninnen hennes lenger, så jeg prøver heller å unngå henne. Ønsker ikke å "ghoste" men ser det som den eneste utveien, så hva bør jeg gjøre? Hun kommer ikke til å ta til seg kritikk og jeg er sikker på at hun blir sint. Sukk! Anonymkode: b0e0e...73b
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #2 Skrevet 18. desember 2021 Hu kommer sikkert til å bli dritsur, og hu kommer sikkert til å spille offer. Men sånne mennesker er giftige. Anonymkode: e6e9f...f86 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #3 Skrevet 18. desember 2021 Så respektløs hun er. Slitsomt menneske. Du kan si det til henne på melding og så ghoster du henne etterpå. Ikke svar på meldinger, møter du henne og hun kjefter på deg så bare vær stum og se henne inn i øynene, og så går du når hun er ferdig Anonymkode: a9521...8da 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #4 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har (hadde)bl.a. en venninne/en bekjent som flere ganger har vært ganske frekk til tider. Vi er voksne. Det handler om småkjefting og på grensen-kommentarer . På grensen , mener jeg at det kan være ganske aggressivt og frekt. Må innrømme at jeg ikke klarer å slappe helt av i hennes selskap. For en stund siden var hun ivrig på å snakke om noe politisk og vi står ganske forskjellig der, så jeg får ikke lov til å si noe om det jeg står for. Hun har blitt sint på meg før pga dette, men sist gang var hun veldig engasjert ang.et emne og pratet lenge om det. Da jeg kom med en uskyldig kommentar og et forslag til en løsning på dette problemet hennes , ropte hun "hold kjeft" flere ganger og at hun ikke var interessert i å høre min mening. Jeg har ikke lyst til å konfrontere henne for jeg vil ikke ha mer kjeft og ikke vil jeg være venninnen hennes lenger, så jeg prøver heller å unngå henne. Ønsker ikke å "ghoste" men ser det som den eneste utveien, så hva bør jeg gjøre? Hun kommer ikke til å ta til seg kritikk og jeg er sikker på at hun blir sint. Sukk! Anonymkode: b0e0e...73b For et drittmenneske. Bare slett henne overalt. Anonymkode: aeb66...800 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #5 Skrevet 19. desember 2021 Takk for svarene. Jeg kommer til å bruke rådene deres. Jeg kan fortelle henne grunnen til at jeg ikke tar kontakt eller sier ja til å treffes, hvis hun spør, men ikke ellers. Anonymkode: b0e0e...73b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå