AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #1 Skrevet 18. desember 2021 Jeg blir så uendelig oppgitt på søstera mi. Alt er et faens kaos. Hun har to flotte barn som begge studerer. Etter de har flyttet ut virker det som hun gir litt bæng. Huset er rotete, hun skulker jobben, drikker for mye (ikke alkis trur jeg) og er litt filterløs. Hun er ikke deppa eller har fått demens eller noe. Jeg har prøvd å snakke med henne og hun sier typ "jeg har fått friheten tilbake etter ungene flytta og jeg gidder ikke å leve som samfunnet forventer, jeg er lykkelig". Jeg tror ikke på det. Igår når jeg var innom drakk hun melk av en vase fordi hun ikke hadde satt på vaskemaskin! Really liksom! For tre uker siden var hun drita på pøbben og ramla av en stol. I november ringte hun inn syk og dro på svenskehandel istedenfor. Jeg aner ikke hva som skjer med hu. Anonymkode: 28b0a...b6e
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #2 Skrevet 18. desember 2021 Hør etter hva hun sier. Hun er lykkelig. Bra for henne! Anonymkode: 863ba...45e 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #3 Skrevet 18. desember 2021 Tror du også trenger å «gi litt bæng». Prøv det, du vil like det😅 Anonymkode: 1013f...1dc 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå