Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har adhd her inne, hvordan fungerer dere i forhold og med å bo sammen med andre? Er det noen spesielle kvaliteter hos partneren deres som gjør ting lettere? 

Er i slutten av 20-årene, aldri hatt samboer. Klarer ikke se for meg å noen sinne ville bo sammen med et annet menneske. Synes det er veldig krevende og slitsomt å være rundt noen for mye, føler jeg aldri helt får slappet av og bare være meg selv. Føle på den skammen av å ikke strekke helt til på de områdene jeg sliter med. F.eks at jeg er glemsk, surrer, bruker mye tid på å få småting gjort eller bare komme igang. Føler det er så mye lettere å bare være alene så jeg kan være meg selv og ikke stresse og føle meg dårlig om meg selv hele tiden. Får fnatt når en fyr prøver å komme nærmere på meg og ta det neste steget, aldri helt funnet en jeg er ordentlig komfortabel med og vet ikke om han finnes for meg.. Går ikke på medisiner nå, men blir nok å begynne på det. 

Anonymkode: 14437...355

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil aldri bo med noen. Vil gjerne ha kjæreste, men aldri bo med noen. Håper å finne noen som synes det også er flott. Mye av glansen forsvinner uansett når man flytter sammen. 

Trenger et sted som er bare mitt. 

Anonymkode: bceff...90f

Skrevet

Jeg tenkte slik helt til jeg traff mannen min. Jeg har k-ptsd i tillegg, så jeg er ganske sær og trenger å ha det meste på min måte. Når vi ble kjent, så prøvde jeg å jage han bort, fortalte alt det kjipe og vanskelige som er å leve med meg, men han lot seg ikke skremme.. Han er alt motsatt av meg, tålmodig og rund i kantene😅

Anonymkode: 93f7f...9fd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...