Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde dere reagert om en venn av dere hadde sendt live på fb, i en gruppe, bare for å tigge penger og gaver av folk? Kjenner jeg begynner å bli mektig lei av en person som utgir seg for å ha sååå dårlig råd, for så å "svindle" til seg penger og gaver ved å få andre til å synes synd på seg 😕 Det er snakk om flere tusen kr pr mnd som denne personen drar inn på å spille på andre folks medlidenhet. Denne personen har IKKE dårlig råd, vedkommende kjøper akkurat det h*n har lyst til og lever veldig godt på andre sine penger.

Anonymkode: fc981...a9f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvordan hadde dere reagert om en venn av dere hadde sendt live på fb, i en gruppe, bare for å tigge penger og gaver av folk? Kjenner jeg begynner å bli mektig lei av en person som utgir seg for å ha sååå dårlig råd, for så å "svindle" til seg penger og gaver ved å få andre til å synes synd på seg 😕 Det er snakk om flere tusen kr pr mnd som denne personen drar inn på å spille på andre folks medlidenhet. Denne personen har IKKE dårlig råd, vedkommende kjøper akkurat det h*n har lyst til og lever veldig godt på andre sine penger.

Her er det mer mellom linjene.. 

Du forteller din side av saken, hva er hennes? 

Anonymkode: ca29b...53e

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke foretatt meg noe, men jeg hadde jo tenkt mitt.

Anonymkode: 3baf5...e90

• Liker 1
Skrevet

Det er jo veldig enkelt å bare "rydde litt" i vennelista fra tid til annen! :nigo: 

• Liker 5
Skrevet
48 minutter siden, Leo said:

Det er jo veldig enkelt å bare "rydde litt" i vennelista fra tid til annen! :nigo: 

Jo, men hun har en egen gruppe der hun later som hun har så lite penger og folk vippser henne i den tro at hun virkelig sliter økonomisk. Det er ikke sant, for hun og mannen har råd til det de vil og mere til...... hun legger negler, kjøper dyre ting til seg selv osv osv

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo, men hun har en egen gruppe der hun later som hun har så lite penger og folk vippser henne i den tro at hun virkelig sliter økonomisk. Det er ikke sant, for hun og mannen har råd til det de vil og mere til...... hun legger negler, kjøper dyre ting til seg selv osv osv

«Sett PlayStation på Finn» eller noe sant hadde jeg kommentert 😅

Skrevet

Hadde dama virkelig hatt dårlig råd og lite penger, skulle jeg unt henne hver ei krone. Men denne svindelen hun driver med, er ikke innafor i det hele tatt :( Der sitter det folk med dårlig råd selv og vippser henne, fordi hun spiller på samvittigheten til folk, og de sender henne gaver fordi hun gnåler om at dette og dette har hun sååå lyst på og trenger virkelig. Forbannet piss hele greia.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er ikke sant, for hun og mannen har råd til det de vil og mere til...... hun legger negler, kjøper dyre ting til seg selv osv osv

Skriv dette slik at alle ser det? "Å ja, har du brukt opp de forrige pengene du fikk på negler, dyre ting (sett inn hva)"? Mulig du blir blokkert og den "slemme" vennen, men hvorfor ikke? Det er så dårlig gjort å lure andre. 

Anonymkode: 8054b...702

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...