Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter u karantene pga smitte på jobb. Sitter i karantene til 16.00 23 desember og må teste meg ut etter da, får ikke svar sikkert før dagen etter. 
ihvertfall sier min samboer at han vil dra til sin familie da han ikke er i noe form for karantene. Og heller la meg sitte alene på juleaften bare for at han vil feire en «normal» juleaften med sin familie. Jeg skulle egentlig til min familie men må beregne meg på at det ikke blir noe av.

Et dette egoistisk eller hva ville dere gjort?

Anonymkode: 6e104...01c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sykt… nei det burde han ikke!

• Liker 12
Skrevet

Jeg syns det er vanskelig, for det er så forskjellig hva vi føler. Jeg hadde nok ikke reist fra kjæresten min om barna ikke var hos meg. Hadde barna vært her hadde jeg ønsket å feire jul sammen med dem og resten av familien min. 

Anonymkode: fbc7d...819

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke det ville blitt et spørsmål en gang her. Klart han skal feire jul med sin familie! Unner du ham ikke det?

Anonymkode: 432bd...25e

• Liker 32
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg sitter u karantene pga smitte på jobb. Sitter i karantene til 16.00 23 desember og må teste meg ut etter da, får ikke svar sikkert før dagen etter. 
ihvertfall sier min samboer at han vil dra til sin familie da han ikke er i noe form for karantene. Og heller la meg sitte alene på juleaften bare for at han vil feire en «normal» juleaften med sin familie. Jeg skulle egentlig til min familie men må beregne meg på at det ikke blir noe av.

Ja det er egoistisk av han. Hadde faktisk vært dumpegrunn for meg.

Anonymkode: 8cc50...361

• Liker 8
Skrevet

Her hadde vi begge valgt å bli igjen hjemme med den andre om det bare var vi to.

• Liker 19
Skrevet

Kjipt av ham. Jeg havnet i karantene noen timer før jeg skulle reise hjem den 23.12 i fjor, og da tilbød X'EN min å være igjen. Det skal nevnes vi har et godt forhold(og ingen av oss hadde partner da), men x likefult.

Anonymkode: 58807...642

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Gift dere og pipa får en annen lyd

Anonymkode: 6aa71...45a

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde sendt samboer til familie, ser ingen grunn til at han skulle misset planlagt julefeiring fordi jeg var i karantene. Vi kan ha det hyggelig sammen en hvilken som helst annen dag.

Anonymkode: 8616b...4de

• Liker 19
Skrevet

Om planen hadde vært at vi skulle feire hver for oss, så hadde jeg ikke blitt sur om han dro til sin familie. 

Anonymkode: 9cd26...213

• Liker 31
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror ikke det ville blitt et spørsmål en gang her. Klart han skal feire jul med sin familie! Unner du ham ikke det?

Selvfølgelig unner jeg han det.. jeg bare syns det er litt vanskelig hele greia.. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde latt han feire med familien sin hvis han ønsket det. Spesielt hvis planen var å feire fra hverandre uansett. 

Anonymkode: 74aa8...c44

• Liker 9
Skrevet

Når planen uansett var å feire hver for oss, kunne jeg ikke funnet på å holde samboer.

Såpass egoistisk hadde jeg ikke vært, selv om jeg ikke hadde fått feiret, hadde jeg jo selvsagt unnet samboer det!

Anonymkode: 00e43...736

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men han skal unne TS å sitte alene på julaften, mens han hygger seg med familie?

Hadde ikke klart å kose meg hvis jeg visste at samboer satt alene uansett jeg da.

Anonymkode: 8cc50...361

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du vet at du svarer deg selv TS, og alle kan se det. Flaut. 

Anonymkode: 74aa8...c44

HAHA, det la jeg ikke merke til😅 Nå ble det enda tåpeligere 

Anonymkode: c8e50...d42

• Liker 31
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig unner jeg han det.. jeg bare syns det er litt vanskelig hele greia.. 

Skjønner det, men tror ikke det vil bli noe enklere for deg om du «tar fra han» hans jul i tillegg. Prøv å se på det som en helt vanlig fredag - for det er jo egentlig det! Gjør noe som gleder deg og planlegg for en hyggelig dag sammen med familien din når karantenen er over 😊

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...