Gå til innhold

har vi en greie? eller hva er det som skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er en fyr som viser intresse en stund, blir tørr en stund, ghoster en stund, viser intresse igjen, holdt på med det en stund, har begynt å få følelser for han og vil gjerne bli bedre kjent med han men det går jo ikke, han kan stå der og vise at han er super forelsket i meg men når jeg prøver å prate med han løper han vekk? han er ikke norsk forresten, lurer på om det er noe med kulturen eller bare liker ikke folk fra midtøsten oss noe han antakelig ser ut til å være opprinnelig ifra. 

jeg har kommet i god tone med mange afrikanske og latinske menn, men med disse der så skjønner jeg bare ikke. virker som vi ikke liker dem og ikke liker oss. jeg vet bare ikke , noen som har en ide? skal jeg ignorer han dersom han dukker opp igjen?

Anonymkode: 60a84...74a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres enten ut som en psykopat eller raring så uansett en du bør holde deg unna 

Anonymkode: ad815...928

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Han høres enten ut som en psykopat eller raring så uansett en du bør holde deg unna 

Anonymkode: ad815...928

Denne.

Anonymkode: 3e183...9f2

Skrevet

Dette er jo selve prakteksempelet på en fyr som ikke passer i noe forhold. En som bare roter og virrer rundt, og ikke er til å stole på.

Ville aldri ha lurt en gang på hva slags relasjon jeg ville hatt til han der, bare å gå videre.

Anonymkode: 5143d...75f

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

det er en fyr som viser intresse en stund, blir tørr en stund, ghoster en stund, viser intresse igjen, holdt på med det en stund, har begynt å få følelser for han og vil gjerne bli bedre kjent med han men det går jo ikke, han kan stå der og vise at han er super forelsket i meg men når jeg prøver å prate med han løper han vekk? han er ikke norsk forresten, lurer på om det er noe med kulturen eller bare liker ikke folk fra midtøsten oss noe han antakelig ser ut til å være opprinnelig ifra. 

jeg har kommet i god tone med mange afrikanske og latinske menn, men med disse der så skjønner jeg bare ikke. virker som vi ikke liker dem og ikke liker oss. jeg vet bare ikke , noen som har en ide? skal jeg ignorer han dersom han dukker opp igjen?

Klart han ikke vil ha noe seriøst forhold med deg siden du har "en god tone" med mange afrikanske og latinske menn. Miljøet er lite og de snakker sammen. Alle vet alt om hverandre og ingen av de vil ha et forhold med ei som virker litt "løs på tråden". 

Gå videre og vær litt mer kostbar i fremtiden.

Anonymkode: 3403d...f8e

• Liker 2
Gjest Anonym373
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Når du skal holde på men sånne menn så speil oppførsel, vær på når han kommer tilbake , bli kald en stund, kom litt tilbake , bli lenge borte. Spill du også!

Skrevet

Hvordan kan han være superforelska når han ikke snakker med deg?

Og ikke minst hvordan viser han at han er superforelska når han ikke snakker med deg?

Anonymkode: 408ca...ebd

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

det er en fyr som viser intresse en stund, blir tørr en stund, ghoster en stund, viser intresse igjen, holdt på med det en stund, har begynt å få følelser for han og vil gjerne bli bedre kjent med han men det går jo ikke

Har vært borti en sånn. Og har venninner som har vært i lignende situasjoner. Dette kan norske menn gjøre og, har ikke med kultur å gjøre.

Jeg ble ganske hekta. Når vi møttes virka han veldig seriøs, han så forelska ut, snakket om fremtid. Så kunne deg gå en uke uten kontakt. Så veldig "på" igjen. Han ville at jeg skulle bli kjent med familien hans. Så jeg hilste på to av søsknene. Så et par uker med minimal kontakt. Han hadde nettopp vært i et mangeårig forhold, og følte seg ferdig med henne. Men var nok ikke klar for noe nytt. Da jeg ikke hørte fra han i en situasjon man bør forvente å høre fra folk som liker en, blokkerte jeg han en mnd. Avblokkerte igjen, men hørte ikke mer fra han. Jeg lå ikke med han. Men vil tro det er vanlig at sånt pågår leenge hvis fyren får sex.

Anonymkode: a00f4...e89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...