Gå til innhold

Har deres seksuelle preferanser endret seg med alder og erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker at mine har gjort det, de har forsterket seg veldig. I mitt tilfelle tror jeg det er fordi jeg har vært gift i 15 år med en mann som ikke var seksuelt tilfredsstillende for meg. Jeg tenner på maskulinitet og dominans, og endte opp med en som ikke hadde noe av dette.

Nå er jeg nysingel og kjenner på at det jeg likte når jeg var 20, og som jeg ikke fikk i forholdet mitt, har forsterket seg veldig! Det kan jo skyldes mer mange år i et kjedelig forhold enn akkurat alder, men spennende å høre hvordan det er for andre.

Anonymkode: 3bcf7...572

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Selvsagt. Man utvikler seg og lærer mer om seg selv jo mer erfaring man får. Om man i tillegg er utforskende og eventyrlysten, så kan det fort skje at man oppdager nye ting man ikke visste man likte. Det kan også gå andre veien, at man ender opp med et sexliv man ikke finner tilfredsstillende og innser at det er noen ting man føler må være på plass for at sexlivet skal være bra. Fant ut på denne måten at jeg tenner mest på dominante menn, jeg også. For 5 år siden ville jeg påstått at sex er kjærlighet, men slik tenker jeg ikke nå lenger. 

Kos deg som singel, gå for en mer dominant mann neste gang... ;) 

Endret av Trøst
Skrevet

Jupp, jeg gikk fra vanilje, heterofil og monogam. Til kinky, panromantisk, demiseksuell og poly 😂

Innen både kink og poly har jeg utviklet meg veldig siste tre/fire årene. 

• Liker 6
Skrevet

Er det noen kvinner som ikke tenner på en dominant mann og som ikke liker å rett og slett bli tatt? ;) 

Har tilgode å oppleve det i hvert fall.

Hilsen dominant og selvsikker mann.

Anonymkode: 2a582...de5

• Liker 3
Skrevet

Jeg er mann og merker jeg er mye mindre opptatt av kvinnenes utseende nå enn før. Jeg ønsker en blid, ren og hyggelig seksualpartner. Utseende er ikke viktig

Anonymkode: 49088...9d2

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det noen kvinner som ikke tenner på en dominant mann og som ikke liker å rett og slett bli tatt? ;) 

Dominante kvinner er ikke særlig fan av det. Heller ikke lesbiske 😉

• Liker 11
Skrevet

Har i alle fall lært av erfaring at det estetiske jeg tenner på på bilder, eller i fantasien, betyr lite uten riktig kjemi. Og andre veien.

Ellers har jeg både gått i mer utforskende retning og på en måte returnert fra det. Glad for å ha gjort litt og prøvd litt, men etter at jeg fikk barn er det fint med monogami og et "kjedelig og ensformig" sexliv med mannen jeg elsker og vil bli gammel med.

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er langt opp i 50-årene og er stadig i endring, kanskje mer enn noensinne.

Skrevet

Har forandret seg veldig de siste årene. 

Med alderen har det kommet en ny lyst og selvsikkerhet som jeg bare kunne drømt om som ung.. 

Elsker å være naken, før hadde jeg for mange sperrer, nå bryr jeg meg ikke. 

Jeg vil egentlig utforske alt, kunne hatt sex eller bare gitt mannen blowjob hver dag (desverre har ikke han den samme lysten og driven, men vi får det til) 

Kunne nok utforsket med andre men ikke uten lov 

Anonymkode: c81cc...e17

• Liker 2
Skrevet

Nja.. det er stortsett likt som alltid. Jeg tenner på yngre attraktive sexye jenter, og de seksuelle preferansene strekker seg til å ha sex med disse på ulike vis. Egentlig helt likt alle andre menn. 

I forhold er det litt annerledes der har jeg etterhvert som jeg ble eldre fått sansen for at partner er såpass seksuelt frigjort at hun gjerne kan ha sex når og hvor hun vil med hvem hun vil. 

Anonymkode: e6f7e...974

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.12.2021 den 21.47):

Jeg tenner på maskulinitet og dominans, og endte opp med en som ikke hadde noe av dette.

Anbefaler å skaffe deg en yngre viril elsker (enten du skiller deg eller ikke)

Skrevet
On 12/18/2021 at 9:47 PM, AnonymBruker said:

Jeg tenner på maskulinitet og dominans,

99.99% av heterofile kvinner tenner på dette

Anonymkode: bc76c...19e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nja.. det er stortsett likt som alltid. Jeg tenner på yngre attraktive sexye jenter, og de seksuelle preferansene strekker seg til å ha sex med disse på ulike vis. Egentlig helt likt alle andre menn. 

I forhold er det litt annerledes der har jeg etterhvert som jeg ble eldre fått sansen for at partner er såpass seksuelt frigjort at hun gjerne kan ha sex når og hvor hun vil med hvem hun vil. 

Anonymkode: e6f7e...974

Helt likt alle menn? Dere menn er faktisk ikke like. Dere er kanskje ikke så åpne og ærlige om ting når noen snakker for dere alle i ulike sammenhenger, men dere er veldig ulike. 

Anonymkode: 3e70c...ae0

• Liker 7
Skrevet

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Helt likt alle menn? Dere menn er faktisk ikke like. Dere er kanskje ikke så åpne og ærlige om ting når noen snakker for dere alle i ulike sammenhenger, men dere er veldig ulike. 

Så sant! Det er stort sett veldig usikre folk som hevder å snakke for alle. 

• Liker 6
Skrevet (endret)

Tror egentlig bare at jeg har blitt tryggere på mine preferanser, og mer bevisst dem. Tar mer for meg og er tydeligere på hva jeg tenner på, nyter og blir begeistret av.

Som delvis dominant kvinne lot jeg meg uansett dominere og lot mannens ønsker være veiledende da jeg var ung kvinne, og jeg fikk selv lite ut av det seksuelle. Da jeg vokste meg trygg nok til å ta kontrollen ut i 20 årene oppdaget jeg at menn fort ble late når jeg tok kontroll. De likte det for godt, og glemte liksom å gi tilbake. Da kjedet jeg meg. 

Siste forhold vokste egentlig ut fra en unik seksuell tiltrekning og matchende preferanser. Det er vekslende hvem som tar styring, begge tenner på å dominere, begge nyter også å underkaste seg fullstendig, begge to tenner på å gi mye og på den andres nytelse, og det seksuelle ble så variert, utforskende og lekent som jeg savnet både da jeg var for ung til å våge å markere meg og da jeg ble moden nok til å gjøre det, men endte opp med menn som digget det så mye at de selv ble passive og late. 

Så det seksuelle har utviklet seg mye, men tydelig at jeg også måtte finne riktig partner før mine preferanser fikk blomstre skikkelig. Jeg er tydeligvis switch, som det kalles i bdsm, selv om jeg ikke akkurat kan si at vi driver med bdsm. Vi har nok elementer av det også, men likevel ikke slik at det kan kalles min/vår preferanse. Jeg tror ikke at det finnes noe navn på mine preferanser, som er en generell nysgjerrighet på å utforske egen og partners seksuelle bredde og potensiale for nytelse, gjensidig. En stadig vedvarende begeistring for å utforske hva som vekker tenning og nytelse både mentalt og fysisk. Hele partners kropp, samt hans seksuelle tanker og tenning, er min "lekeplass", og motsatt. For et fullverdig spekter må jeg både kunne ta kontrollen og bli dominert, om hverandre.

Heldigvis fant jeg min andre halvdel. Min perfekte match. Det er nok mye av årsaken til at det ble oss to. Han følte og føler det likt, og selv om det i utgangspunktet ikke var meningen at vi skulle bli et seriøst par var det ingen av oss som klarte å gi slipp på det, og andre følelser vokste seg sterke ut fra denne unike seksuelle tiltrekningen og kompatibiliteten. Ikke så romantisk utgangspunktet kanskje, men kan ikke være så feil heller, når vi fremdeles har sterke følelser og fremdeles føler at vi har en seksuell match som vanskelig kan erstattes. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 8
Skrevet

Litt har det jo forandret seg, men ikke så ekstremt.

• Liker 1
Skrevet
bullehurk skrev (2 timer siden):

Anbefaler å skaffe deg en yngre viril elsker (enten du skiller deg eller ikke)

Du tror yngre menn er maskuline og dominerende ovenfor eldre kvinner? Yngre menn som tenner på eldre kvinner gjør det ofte fordi de ønsker en kvinne som er trygg nok til å være "lærerinne", og dominere dem. 

Bedre om hun finner seg en moden dominant mann. Hvor ofte man kan få utløsning betyr mindre for kvinner enn for menn selv, med mindre kvinnen har preferanse for akkurat ung og  ivrig "viril". Modne menn har også ofte mer enn tilstrekkelig virilitet, og har mer kontroll og roen på å være årvåken for hva kvinner ønsker og trenger. 

Jeg hadde iallefall ikke valgt en ung mann dersom jeg ønsket/trengte maskulinitet og dominans. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du tror yngre menn er maskuline og dominerende ovenfor eldre kvinner? Yngre menn som tenner på eldre kvinner gjør det ofte fordi de ønsker en kvinne som er trygg nok til å være "lærerinne", og dominere dem. 

Bedre om hun finner seg en moden dominant mann. Hvor ofte man kan få utløsning betyr mindre for kvinner enn for menn selv, med mindre kvinnen har preferanse for akkurat ung og  ivrig "viril". Modne menn har også ofte mer enn tilstrekkelig virilitet, og har mer kontroll og roen på å være årvåken for hva kvinner ønsker og trenger. 

Jeg hadde iallefall ikke valgt en ung mann dersom jeg ønsket/trengte maskulinitet og dominans. 

Helt enig. Føler som regel det er mye mer å lære av en som er litt eldre og trygg på seg selv 😊 

Anonymkode: 7db56...fa2

• Liker 2
Skrevet

Har begynt å tenne på shemale, wet og scat på mine eldre dager. Vanlig sex ble for kjedelig. 

Anonymkode: cd031...599

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jepp jeg, jeg tenner på å dominere og bestemme, har heldigvis funnet meg en som tenner på å bli dominert. Han er dog både maskulin og selvsikker.

Anonymkode: 6f750...1c6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...