Gå til innhold

Gode grunner til å ta vaksina

Taoisten

Anbefalte innlegg

Tok første skuddet for halvannen uke siden, og kan foreløpig melde om disse fordelene:

1. Man kan i grunn si hva man vil om nedstenging, karantener osv, så lenge man starter med å si «jeg er selv vaksinert, men jeg vil likevel blablabla». Man uttaler seg rett og slett med mer pondus.

2. Det er såpass mye hets mot de uvaksinerte nå, og dette er noe jeg kjenner det er mulig å dra ett steg videre. Katta er på en måte ute av sekken nå. Folks helsevalg får en konsekvens for helsevesenet vårt. Jeg føler derfor det har blitt mye lettere å hetse overvektige, røykere, narkomane etc enn det var for ett par år siden. Men her igjen er det viktig at man starter med å si de magiske ordene «jeg er selv vaksinert osv».

3. Merka få bivirkninger. Litt slapp på kvelden, og armen var litt øm et par dager, men ikke noe å bry seg om.

4. Har kun tatt en vaksine, men det er så stort sprik blant folk nå. Noen tok tredje dosa før jeg fikk min første, så det spiller egentlig ingen rolle om jeg ikke er såkalt fullvaksinert. Jeg er vaksinert nok til å kunne si «jeg er selv vaksinert blablabla», og jeg kan drøye det en stund før jeg tar neste. Er kjekt å kunne ha muligheten til å se på dere andre om dere rammes av noen langtidsbivirkninger før jeg tar en andre og tredje og fjerde.

Jeg kommer nok til å drøye med å ta neste dose så lenge jeg kan. Er det innen tolv uker jeg må ta andre dose for å evt få kårånnapass så jeg kan reise til granka til våren?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Opprett ny...