Gå til innhold

Märtha Louise

Midnattsol

Anbefalte innlegg

Har dere tenkt til å lese boken som er kommet ut?

Leser jeg boken er det på grunn av ren nysgjerrighet.

Innlegg er endret av meg. Var ikke meningen å skrive en provoserende personangrep-tråd. Tråden rettes mot boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes nesten prinsessa virker litt "dum" for tida jeg, eller hvordan jeg nå skal beskrive det. Pilgrimsvandringer osv osv. Påvirket av Ari kanskje.

Jeg synes dette er for drøyt. Du kan ikke si at et menneke er dum uten at du kjenner det, uansett er dette er fordømmende og nedsettende utsagn. Du spør videre om hva vi egentlig synes om henne? Hvis det er noen som kjenner henne privat, så kan du uttale seg. Men nei, det gjør de heller ikke. Dette blir fokusering på person og ikke sak. Helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm..åkeei, slapp av. Ikke dum da..kanskje tapt seg litt på en måte. Det er det JEG synes da, og det må jeg vel få lov til. Nei, selvfølgelig kjenner jeg henne ikke, men alle har da vel tanker og meninger om personer som det fokuseres så mye på. Mener ikke rakke skikkelig ned på henne, hun er fremdeles en flott dame, synes bare hun har forandra seg litt.

Jeg nevnte også boka, og jeg kan vel også spørre om meninger om den til folk som har lest / sett i den. Og om mange interesserer seg for å lese den!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenke meg å lese den jeg, som den royalisten jeg er. Dessuten synes jeg biografier / andre bøker om kongelige er interessant. Synes Mârtha virker som en sympatisk person jeg.

Synes det er dårlig gjort av kritikere å mobbe diverse utsagn som de har kommet med,- f.eks ordet "lysfontene" har blitt gjort narr av. Har ikke sett eller lest noe av boken ennå, men synes det er litt drøyt. Denne boken er tydeligvis noe som står Mârtha og Ari nær og da er det slemt å mobbe. Kritikk må alle tåle, men det bør gå an å legge litt bånd på seg.

Dessverre, det som er synd med tråder som denne, er at det ofte blir personangrep på kongelige når det diskuteres (mener ikke denne tråden, men ørten andre tidligere på forumet). Det blir også alltid til diskusjonen om monarki vs republikk og da sporer vi som vanlig litt av. Håper denne tråden ikke gjør det.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenkt meg å lese boka, men jeg tror nok de fleste er litt skuffet over at det ikke ble den "bryllupsboka" man ble forespeilet i forkant. Den inneholder visst ikke noe om selve bryllupet.... Men jeg tror nok uansett jeg skal lese den, ikke for at Märtha og Ari er så fryktelig interessante for meg, men fordi jeg var i Trondheim på bryllupsdagen, og det var en FLOTT dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Føler meg ikke som en lysfontene over denne bokutgivelsen nei, ellers er d ganske arrogant å ikke møte opp på sin egen boklansering, men de rekner vel m at den selger seg selv.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok ikke til å lese boka.

Men jeg synes at Martha Louise virker som en fargerik og sympatisk person, i motsetning til visse andre unge "kongelige". En person jeg faktisk kunne tenkt meg å snakket med.

Ari... tja, han er jo seg selv. Kan ikke si noe mer om den saken. Har litt delte meninger om ham, men vet ikke så mye om ham. Har ikke lest noen av bøkene hans eller satt meg inn i noe som har med ham å gjøre.

Er ikke noen royalist. Forholder meg ikke til kongehuset på noen som helst måte, men Martha Louise er som sagt den jeg synes er mest interessant og sympatisk i den gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den boka egner seg tvilsomt for 15åringer....

Den virker ikke så spennende på meg...

Enten fordi jeg er så ung?

Eller fordi den rett og slett virker kjedelig, eller fordi den er så relgiøs??

hmmm....

Den er kanskje bare ikke min stil?

Ja, jeg tror vi nøyer oss med at den ikke er for meg..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes litt synd på vår prinsesse jeg - samme hva hun gjør så får hun kjeft! Stakkars dame..........

Vet jo at hun er vant til offentlighetens lys da........men hun har sikkert både tanker og følelser, slik som oss.

ALT hun gjør kritiseres...........nei, heldigvis så er jeg en ganske anonym person.

Boka skal jeg IKKE kjøpe - men får jeg sjansen så kan det hende jeg leser den.

Og jeg synes både hun og hennes bror virker som 2 reflekterte, modne mennesker. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...