AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #1 Skrevet 18. desember 2021 Hvordan får hodet til å forstå at man har gått ned nok? Jeg har hele tiden vært mest opptatt av vekt ved vektnedgang. Men nå har jeg i tillegg trent masse, å ser stor forskjell på trent/utrent kropp, å at kroppen kan se bedre ut med litt flere kilo når den er trent kontra utrent. Men jeg har liksom sett for meg en viss vekt, men jeg burde ikke gå ned mer nå.. Jeg ser heller ikke i speilet hvor mye jeg har gått ned. Hodet henger skikkelig etter.. Jeg føler meg fortsatt som 20 kilo tyngre. Det er kun i butikkspeil eller andres bilder at jeg ser at jeg er slank nok nå. Hjemme hos meg selv eller i hodet mitt føler jeg meg som den samme gamle. Det har også gått litt tid, jeg har brukt god tid på nedgangen. Noen som har følt på det samme, hvordan se seg selv? Noen som også har vært så opphengt i antall kilo som meg, men som har klart å gå til ev. bare målebånd/hvordan klærne føles? Ikke lett når kcal og kilo har hengt med i over 20 år... Anonymkode: 35041...862
sicario Skrevet 18. desember 2021 #2 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvordan får hodet til å forstå at man har gått ned nok? Jeg har hele tiden vært mest opptatt av vekt ved vektnedgang. Men nå har jeg i tillegg trent masse, å ser stor forskjell på trent/utrent kropp, å at kroppen kan se bedre ut med litt flere kilo når den er trent kontra utrent. Men jeg har liksom sett for meg en viss vekt, men jeg burde ikke gå ned mer nå.. Jeg ser heller ikke i speilet hvor mye jeg har gått ned. Hodet henger skikkelig etter.. Jeg føler meg fortsatt som 20 kilo tyngre. Det er kun i butikkspeil eller andres bilder at jeg ser at jeg er slank nok nå. Hjemme hos meg selv eller i hodet mitt føler jeg meg som den samme gamle. Det har også gått litt tid, jeg har brukt god tid på nedgangen. Noen som har følt på det samme, hvordan se seg selv? Noen som også har vært så opphengt i antall kilo som meg, men som har klart å gå til ev. bare målebånd/hvordan klærne føles? Ikke lett når kcal og kilo har hengt med i over 20 år... Anonymkode: 35041...862 Jeg kastet badevekten for lenge siden. Skjønte at det ikke handlet om vekt. Tipper vekten min er noget lunde akkurat det samme som for et år siden, men har måtte bytte meste av garderoben og laget nye hull i alle beltene. Tar jevnlig bilder av meg selv for lettere å se forandringen. Kroppsfettet raser av. Vekt alene sier meg ingen verdens ting 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå