Gå til innhold

Sterke murringer i den ene siden og ryggen. Gravid i uke 4+4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at murringer er vanlig tidlig i graviditeten, men greia er at jeg de to siste dagene har hatt smertene hele tiden, de er ganske så vonde til tider og sitter spesielt på venstre side av magen/livmoren og i korsryggen på samme side. På butikken idag fikk jeg også en hard ilende smerte ned i vestre ben så jeg nesten ikke klarte å stå i noen sekunder, det var bare den ene gangen da. Men smertene i magen og korsryggen er ganske vonde og gir seg ikke noen minutter en gang, de er der altså hele døgnet. Merker ingenting på høyre side, blør heller ikke. 

Andre her som har opplevd dette?

Anonymkode: 8d3a3...d38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lest om svangerskap utenfor livmoren? 

hvis du har sterke smerter som varer og er på en side av magen ville jeg tatt en tidlig UL for å utelukke det. Murringer er jo normalt å ha og det trenger ikke bety at noe er galt. Men er du engstelig bør du sjekke ut hva det kan være med helsepersonell, og ikke på et forum. 

håper alt er bra, lykke til!

Anonymkode: 3ca96...cb0

• Liker 1
Skrevet

Ville blitt sjekket asap for svangerskap utenfor livmor.

Anonymkode: 89a33...81c

Skrevet

Ok, var dessverre inne på tanken. Men fastlege er jo ikke åpent nå, regner ikke med legevakta gidder se på det? Her i byen har vi ikke noen ul eller gynekolog-muligheter på legevakten 😔

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.12.2021 den 20.34):

Ok, var dessverre inne på tanken. Men fastlege er jo ikke åpent nå, regner ikke med legevakta gidder se på det? Her i byen har vi ikke noen ul eller gynekolog-muligheter på legevakten 😔

Hvordan går det nå?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan går det nå?

Nå har det roet seg helt. Så vet ikke helt jeg, men tar likevel kontakt med lege imorgen for å være sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...