Gå til innhold

Evige "side chick". Nå er det nok. Flere som har vært der? Hvordan gikk det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er har fått masse følelser for en mann som startet for snart 3 år siden som fwb. Jeg visste ingenting om han da. Jeg ble forelsket og fortalte hvordan det var fatt. Ble avvist.  Har heller ikke store erfaringen på dating markedet selv om jeg er godt voksen og vil nok bli stemplet for ung i hodet og naiv. Ja jeg har innsett at jeg må jobbe med selvrespekten min. 

Men han har dradd meg inn i dette igjen og igjen og blitt avvist en gang til. 

Han bor med sin eks og to barn. Trygghet økonomisk og forutsigbarhet er grunnen. Tror jeg på det er en annen ting...høres tvilsomt ut. Siste årene har vi ikke hatt mye sex så det har vært mer vennskap med mest prat. Jeg har prøvd å være forståelsesfull og gitt han tid og rom. Men går ikke med alle de følelsene jeg har innabords lengre. De går aldri over så lenge jeg fortsetter dette her. 

Nå har jeg endelig fått nok og sagt i fra at dette kan ikke fortsette lengre. Enten får han holde seg til henne og la meg være i fred eller tilby meg noe mer. Jeg ønsker å komme meg over dette her en gang for alle og komme meg videre mens jeg enda kan. Jeg blir ikke behandlet slik jeg syns jeg fortjener og det har pågått alt for lenge. Utrolig hvor mye toleranse en har når man føler så sterkt for noen. Er så lei av å føle meg ikke verd noe. Aldri bra nok. 

Flere som har gjort det samme? Klarte dere å komme dere videre?  Hvordan gjorde dere det? Kuttet dere all kontakt ?? 

Og ta det til dere som er i samme situasjon. Er du som er på si som lider hvis du har fått mye følelser. Han er ikke verd det med mindre de ikke kan gi deg det du trenger. Jeg burde ha skjønt for lenge siden at jeg ble den evige side chicken men det kom gradvis da jeg ikke visste noe om henne han bodde med. Men når hun blir omtalt som eks hele tiden så håper man jo.

Men nå har det gått så lang tid så det kommer aldri til å skje noe endring. Hun vet om meg også er det jeg ikke skjønner da. Mulig de har åpent forhold da det vet jeg ikke noe om. Jeg har møtt henne ett par ganger når vi har vært sammen så alt er jo bare helt sprøtt i mine øyne. 

Anonymkode: 24302...62a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp å drive med FWB, ellers må du nesten påta deg ansvaret for at du ikke kommer videre.

FWB = lavstatuskvinne + høystatusmann. Disse mennene blir aldri sammen med de damene de knuller, fordi de ser ned på disse. 

Finn deg en på eget nivå, som ikke ser ned på deg.

Anonymkode: b87c5...3ea

• Liker 2
Skrevet

Takk for deg. Slett han: blokker. Aldri svar om han får tak i deg mer. 

Anonymkode: 6fd2e...f0b

• Liker 4
Skrevet

TS 

Takk for svar. Jeg ønsker også svar fra de som har opplevd dette på kroppen. 

Skrevet

Du trenger terapi og å bli glad i deg selv. Så du ikke finner deg i slikt.

Du burde dumpa han her etter du fant ut av ståa. 

Anonymkode: 361ff...29c

• Liker 1
Skrevet

Høres noe likt ut noe jeg har vært med på. Jeg traff en mann som tok meg med storm, mye følelser og lidenskap, ulikt alt annet. Det viste seg at han hadde en av-og-på-dame, han ble kastet ut derfra innimellom, det var mye drama osv. Og han kom alltid tilbake til meg, men jeg ble aldri noe mer enn det. Den dag i dag tror jeg fremdeles at han var glad i meg, noen ganger elsket meg, men samtidig klarte han aldri å falle til ro noen plass. Jeg regner også med at det var flere damer på gang der.

Jeg traff en annen i en "stille periode", og dette sa jeg til han da han tok kontakt igjen. Da kom det frem ganske mye fra hans side, men jeg kunne ikke stole på det, dessuten var jeg allerede ganske forelsket i han nye. Han nye var en helt annen type mann, roligere, snillere, mer oppmerksom og omsorgsfull osv, også mer kjedelig kanskje. I dag er vi gift og jeg er glad jeg kom ut av den hekten jeg hadde på han andre.

Anonymkode: 3dcc6...1f0

• Liker 2
Skrevet

Bor med sin ex pga barna ja haha klassisk! Håper du skjønner at han juger så det renner og at han er kjæreste og samboer med dama han elsker og bare bruker deg som litt ulovlig spenning i hverdagen som knulledokke. Han er en drittsekk så skjønner ikke hva du ser i ham. Er bare å kutte kontakt, blokkere og slette nr hans 

Anonymkode: ab1c8...259

• Liker 6
Skrevet

Tenk å være så naiv at du tror at han bor sammen med eksen. Hvilken historie tror du at du ville fått om du snakket med kona hans? Hjelpe meg.

Det er da massevis av single mennesker, hvorfor i alle dager skal man vikle seg inn i slike idiotiske forhold?! Og bidra til sorg og elendighet for de som rammes.

Anonymkode: 2dcac...50a

• Liker 2
Skrevet

Bare for å ha sagt det. Da min eks var utro sa han nøyaktig det samme som din fwb sier til deg. At han bodde med eksen pga barna og økonomi.

Men jeg visste ikke at det tydeligvis var slutt  😛

jeg gjorde det slutt etter jeg fant ut at han lå med henne. Han tryglet meg om å få bli, osv. Men jeg orket ikke være med han mer.

Anonymkode: ae8dd...8c0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare for å ha sagt det. Da min eks var utro sa han nøyaktig det samme som din fwb sier til deg. At han bodde med eksen pga barna og økonomi.

Men jeg visste ikke at det tydeligvis var slutt  😛

jeg gjorde det slutt etter jeg fant ut at han lå med henne. Han tryglet meg om å få bli, osv. Men jeg orket ikke være med han mer.

Anonymkode: ae8dd...8c0

Ja den forstår jeg. Nå vet hun her om oss og det har vært en merkelig greie når hun har kommet valsende inn når vi har sittet ute på cafe og drukket kaffe som om ingenting har skjedd. Jeg hadde aldri trodd han kom til blande henne inn. Selvsagt tror jeg ikke hun er noe eks. Derfor jeg har avsluttet jeg fikk dårlig samvittighet ovenfor henne. Ja det er tusen single men etter mange ti års leting finner jeg ingen som jeg har likt som har likt meg tilbake. At andre har lett for å finne seg partner ser jeg. Noen ganger virker det som folk tar første og beste. Selvsagt da er du ikke single lenge i gangen. Men der er ikke jeg. Da er jeg heller single.

Bra du fant en ny du ble forelsket i, Har funnet 1 som jeg har likt som liker meg men selvfølgelig måtte de bo i et annet land som har gjort at vi aldri har fått til å møttes enda. Han tror jeg kunne blitt en bra kandidat. Begynner snart på andre året med litt kontakt vært av og på men det er nå en som har bevist at han liker meg. Ringer meg jevnt. Sex er ihvertfall ikke noe som har blitt det viktigste men fine samtaler og mye latter og skøy. 
Her hjemme har jeg bare møtt på søppel. 

Jeg må leve med han med den såkalte eksen vi bor på samme sted og må regne med å bli oppsøkt ute og ta en kaffe. Å ha en høfflig tone er greit. Man må kunne omgås som voksne folk mener jeg. 

Er det ikke meg så er hun berømte eksen her helt klar over at han vil finne en annen på si. Men som sagt jeg er glad jeg ikke er i hennes sko. 

Tviler på hun her vil dumpe han uansett hva han gjør. 

Skrevet

Du skriver at du er godt voksen, men du formulerer og uttrykker deg veldig umodent. Det virker som at du har mye negativitet lukket inne i deg. Selvsikker usikkerhet.

Antagelig er det der mange av "problemene" dine ligger, ikke hos de du møter på din vei.

Anbefaler å rydde opp i eget hode, i egne tanker og definere hvem du er overfor deg selv. Derfra og ut møter du verden med et smil.

Anonymkode: 1157d...64f

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det mannen som skal ta ansvar for hvordan du skal leve livet ditt og gi deg selvinnsikt ? 
 Det er du som bestemmer over livet ditt og hva du skal kunne aksepterte å leve med. 
Han har tatt sitt valg og lever sånn som han ønsker, og da må du ta ditt valg 

Anonymkode: c5c79...bce

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor er det mannen som skal ta ansvar for hvordan du skal leve livet ditt og gi deg selvinnsikt ? 
 Det er du som bestemmer over livet ditt og hva du skal kunne aksepterte å leve med. 
Han har tatt sitt valg og lever sånn som han ønsker, og da må du ta ditt valg 

Anonymkode: c5c79...bce

ts det har jeg vel forklart ta jeg har gjort tror jeg. Jeg har avsluttet for noen uker siden. Men må jo være lov å skrive om problemet og hvordan det opplevdes ?? Eller er det forbudt på kg???Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste?? Ja jeg er umoden det har jeg vært hele mitt liv. Og tviler på jeg noen gang kommer til å bli moden. Da blir det ikke før jeg har passert 70 og da spiller det ingen rolle uansett hvis jeg lever så lenge da. 

Skrevet

Absolutt alle menn som sier de bor med sin x for barnas skyld lyver. Ingen over ingen ved siden. Har vert borti en slik mann. Han skulle flytte fra henne, bare vente til etter ditt og datt. Han var der kun pga barna. Det var helt over med moren. Fire år senere bor de fortsatt sammen. Om han har ny elskerinne vet jeg ikke. Men vet han var på søken rett etter meg. Så mitt råd: ikke gi han noenting som helst, verken prat, chat, snap osv. trenger ikke blokkere, men ikke svar uansett. Det svir og er frustrerende for han. 

Anonymkode: 82eca...a19

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...