AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #1 Skrevet 18. desember 2021 Jeg har fått lyst til å kjøpe meg en slags krølltang etter at det kommer så masse reklame på Snapchat om denne marmaidhair krølleren som er elektrisk og ser veldig enkel ut. Du putter liksom håret inn, og drar det ut igjen, så har det krølla seg selv. Men så sjekka jeg deres tidligere produkt som var en sånn tresangstann hvor håret blir bølgete istedenfor krøllete, og jeg lurer på hva som jeg synes er finest og hva som vil passe meg best. Jeg liker ikke at ting er så dollete, jeg vil heller at det skal være et litt mer bustete og naturlig look. Så kriteriene er egentlig at den skal være rask, enkelt og at det skal se ganske naturlig ut, og ikke for mye som at jeg skal på et ball eller noe 😅 Noen som har noen gode tips til hva jeg burde kjøpe? Anonymkode: 1a2bb...f48
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Skrevet 19. desember 2021 Ok, det gikk opp for meg at disse trådløse krøllerne som ser så enkle ut, krever MINST en halvtime på å krølle håret... altså hvem har tid.... Anonymkode: 1a2bb...f48
Gjest BrittEkeberg Skrevet 19. desember 2021 #3 Skrevet 19. desember 2021 (endret) Ghd rettetang og hårbørste. Gre ut krøllene for en naturlig look. Endret 19. desember 2021 av BrittEkeberg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå