Gå til innhold

synes du kjeller eller loft er skumleste stedet i huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: 2c696...4be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var livredd kjelleren da jeg vokste opp. Murkjeller med bod og vaskerom og åpent mellom trappetrinnene.

I mitt eget hus har vi innredet kjeller, men uinnredet kvistloft.

Anonymkode: 2959a...8fe

Skrevet

Synes ikke loft eller kjeller er noe mer skummelt enn andre steder i huset.

Anonymkode: 8b792...f33

Skrevet

Synes skjelettene i skapet er de værste 🥶

Anonymkode: ac213...8b0

• Liker 4
Skrevet

Det må bli kjeller. Jeg ble alltid sendt ned for å ta opp noe fra fryseren og var alltid redd for å finne et lik oppi der (sikkert sett noe på tv). Jeg løp alltid veldig raskt opp igjen.

• Liker 1
Skrevet

Loft 

Anonymkode: 5baa7...e65

Skrevet
visp skrev (2 minutter siden):

Det må bli kjeller. Jeg ble alltid sendt ned for å ta opp noe fra fryseren og var alltid redd for å finne et lik oppi der (sikkert sett noe på tv). Jeg løp alltid veldig raskt opp igjen.

Haha uff!!! Ja må ha sett noe på tv! 

Anonymkode: 5baa7...e65

Skrevet

Kommer an på huset. 

Anonymkode: 944d2...990

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg var livredd kjelleren da jeg vokste opp. Murkjeller med bod og vaskerom og åpent mellom trappetrinnene.

Anonymkode: 2959a...8fe

Slik var vår kjeller der jeg vokste opp også, og jeg hadde rom i kjelleren. Var livredd hver gang jeg måtte springe opp trappa for å gå på do oppe. Var skråsikker på at noen ville ta tak i meg fra under trappa 😄

Gjest Smeltemann
Skrevet

Ingen av delene. Men stua er veldig ubehagelig om natten. Det er selskap/møter av noe slag på natta. Det er et gammelt hus og en del gjennboere.  

Skrevet

Da jeg vokste opp var jeg redd loftet. Det var mørkt, støvete og jeg var redd det kunne være mus der slik som hos bestemor. Kjelleren var jeg ikke ikke redd for, for der bodde broren min.

Nå har vi et trivelig loft med stort vindu, som egner seg godt for midlertidig opphold og lagring. Kjelleren er derimot typisk kjeller med ubehandlet betong. Jeg vil heller være på loftet enn i kjelleren.

Det eneste jeg er redd for nå er loftsstigen. Jeg liker ikke stiger, og den knirker.

Anonymkode: 9a0b7...be7

Skrevet

Kjeller 😬 Jeg har ikke noe dårlig forhold til loft - vi har alltid hatt loftstue og soverom oppe - mens nede har vi hatt alt av lagringsplass, boder, vaskerom osv. 

Anonymkode: 4dfae...22c

• Liker 1
Skrevet

Kjeller...

Anonymkode: 30832...69c

Skrevet

Jeg har ikke loft i huset jeg bor i nå. Så da må det bli kjelleren da. Jeg synes det er skummelt at folk kan se inn gjennom vinduene. Og det er andre folk i huset her som åpner persiennene hele tiden. 

Anonymkode: 8fa07...03e

Skrevet

Det ekleste rommet i huset er et slakterom,  mannen er ivrig jeger. 

Det er tatt rett ut i fra en makaber skrekkfilm.

Anonymkode: b0ea7...cef

Skrevet

Spørs på atmosfæren. 

Anonymkode: d1f85...bd3

Skrevet

Kjeller her, har bitte liten krypkjeller med murvegger og luke i gulvet for å komme ned. 

Den blir ikke brukt til noenting, ellers takk 😂

Anonymkode: 264ac...a4b

Skrevet

Ikke redd verken kjeller eller loft. Vi har et 'enetasjes' hus med murkjeller uten full takhøyde. Altså man går greit oppreist, men det er ikke 2,40 under taket. Murgulv og rått, kun adkomst gjennom dør utenfra. Eneste som var ekkelt var at vi ifjor høst hadde litt mus der en periode. 

Så har vi kvistrom med adkomst via loftsluke med stige. Ikke ekkelt, bare irriterende stappfullt og jeg lengter etter energi og motivasjon til stor rydding, sortering og snekring av litt hyller. Så er det kaldt der.

Men jeg ikke blant dem som er husredde. Kan uten problem være alene i feriehuset vårt som er på ei øde øy. Huset er ca 125 år gammelt og knaker en del. 

Jeg har nok heller andre områder der jeg engster meg 😊

Skrevet

Synes verken kjeller eller loft er skumle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...