Gå til innhold

Kvinnelige kjendiser som holder seg godt for alderen

Gjest David Lee

Anbefalte innlegg

Gjest David Lee

Har dere noen eksempler?

Jeg synes Judith Sheindlin holder seg godt til å være 79 år 

2987.jpeg

PS: Husk å linke til bilder, ikke laste dem opp på kg siden det ikke er lov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Patti Smith holder seg godt for alderen.

Hun er framdeles aktiv og fullt på høyden som artist og kritisk samfunnsdebattant, og har i tillegg en meget fin IG med spennende og tankevekkende innlegg.

;) 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er vanskelig med kjendiser og «holder seg godt» De fleste har vel juksa med botox,fillets og kirurgi ? 💉💉👨‍⚕️

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest David Lee
Gladidagogså skrev (21 minutter siden):

Syns det er vanskelig med kjendiser og «holder seg godt» De fleste har vel juksa med botox,fillets og kirurgi ? 💉💉👨‍⚕️

Tror ikke Judith har da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katherine Heigl.image.png.66bedcc31b5eb1c90f0aeb5615ca9cc3.png

Endret av PITTY
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo juksa herfra til evigheten;) Tenker "holder seg godt" bør være uten kunstige hjelpemidler. men det er vel ikke mange som lar seg aldre naturlig lenger? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

misssixty skrev (4 timer siden):

Kris Jenner , Inger Lise Rypdal 

De har jo juksa herfra til evigheten;) Tenker "holder seg godt" bør være uten kunstige hjelpemidler. men det er vel ikke mange som lar seg aldre naturlig lenger? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aricia skrev (På 18.12.2021 den 18.47):

Patti Smith holder seg godt for alderen.

Hun er framdeles aktiv og fullt på høyden som artist og kritisk samfunnsdebattant, og har i tillegg en meget fin IG med spennende og tankevekkende innlegg.

;) 

Synes ikke akkurat at hun holder seg godt utseendemessig, men det gjør ingenting. Hun er en kul dame likevel. Herlig med de få kjendiskvinnene som eldes naturlig og bare fortsetter med sitt som de alltid har gjort :) 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

youcancallmejune skrev (7 minutter siden):

Synes ikke akkurat at hun holder seg godt utseendemessig, men det gjør ingenting. Hun er en kul dame likevel. Herlig med de få kjendiskvinnene som eldes naturlig og bare fortsetter med sitt som de alltid har gjort :) 

Enig. Det er sikkert teit, folk må jo gjøre som de vil, men jeg kjenner jeg av og til blir litt skuffet når jeg ser voksne kjendiskvinner jeg har regnet for å være dyktige og oppegående, plutselig stiller opp med glatt hud og stiv mimikk ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ti10 skrev (1 time siden):

Enig. Det er sikkert teit, folk må jo gjøre som de vil, men jeg kjenner jeg av og til blir litt skuffet når jeg ser voksne kjendiskvinner jeg har regnet for å være dyktige og oppegående, plutselig stiller opp med glatt hud og stiv mimikk ...

Ja er enig. Nicole Kidman og Sandra Bullock er eksempler på det. Spesielt førstnevnte.... ser glattere ut, men sjarmen forsvinner...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om de har juksa litt....så hva så??? Så lenge det ser flott ut,så driter jeg i om de har juksa. Det er lite pent om de har kjempelepper og ting ser unaturlig ut,slik som på en del yngre jenter som fyller opp fjeset sitt med alt mulig.De eldre stjernene som har juksa litt,ser bare flotte ut i forhold til alderen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes de fleste kvinnelige kjendiser holder seg godt for alderen, det hører vel med til jobben? Selv setter jeg ekstra stor pris på de som tillater alderen å vise, det synes jeg er flott og vakkert. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...