AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #41 Del Skrevet 18. desember 2021 Jeg handler ikke på Nille, men har heller ingen særskilt mening om de som gjør det. 🤷♀️ Jeg liker rett og slett ikke «nips», ei heller «ræl» som ingen behøver. Det er svært lite miljøvennlig med alt denne billige «pynten» som folk kjøper omtrent kun for å hive på dynga. Anonymkode: 9088a...20c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #42 Del Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok. Da er dere bare gjerrige. Rike folk som ikke er gjerrige forstår seg på kvalitet som koster. Alt som selges på Nille er laget av kinamann med 1 $ timeslønn. Selv kjøper jeg feks kuler jeg henger på juletreet til 200 kr stk. Det er kvalitet og laget av folk med en anstendig lønn. Anonymkode: fffba...774 Ikke så gjerrige nei, men vi fant noe vi likte der da vi gikk forbi. Var innom flere interiørbutikker før vi fant noe der. Var også innom Europris, men det er vel en helt annen diskusjon. Har blandet alt fra design til IKEA hjemme hos oss. Er ingen skam i å blande dyrt og billig. Viktige er at man finner noe som passer inn. Når det gjelder anstendige lønninger kjøper vi ofte norskproduserte ting kun for å støtte det lokale næringslivet. Anonymkode: d76b1...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #43 Del Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): At man har penger betyr ikke at man har god smak? 🤷♀️ Anonymkode: cc5a7...c1e At man henger på KG og gjør narr av folk som handler på Nille betyr heller ikke at man har god smak. Anonymkode: ef9fa...56f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #44 Del Skrevet 18. desember 2021 Hvem bryr seg? Anonymkode: 3450b...d66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #45 Del Skrevet 18. desember 2021 Solaire skrev (50 minutter siden): Men hvor pent behandler man pynt til 149 kroner? Hvor fort går man lei? I en verden som drukner i søppel så bør man heller gå for kvalitet som man blir glad i og ikke bytter ut/kaster etter et par år. Nille og dets like er interiørets svar på fast fashion; som masseproduserer billige varer som forbrukes i et rasende tempo. Derfor syns jeg nille er harry. For noe merkelige greier, det jeg kjøper på Nille beholdes selvsagt i flere år Anonymkode: bfc81...85c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #46 Del Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Nille er vel helst for fattige folk. Anonymkode: fffba...774 Så absolutt ikke Anonymkode: bfc81...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #47 Del Skrevet 18. desember 2021 Noe der er harry, noe er ikke. Samme med Princess, Kid, Kremmerhuset osv. Det er jo også samme prisnivå på mye av det, folk bare innbiller seg at Nille er billigst, de har vært gode på å markedsføre det poenget selv om det ikke stemmer. Prøv og sammenlign priser på puter på de stedene, de er jo nesten dyrere på Nille. Selv liker jeg litt en del harry greier. Kjøper vel kanskje mest partyting der da, sånn ballonger og konfetti osv. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For noe merkelige greier, det jeg kjøper på Nille beholdes selvsagt i flere år Anonymkode: bfc81...85c Enig, det er ikke som om julepynt-nissen blir utslitt etter noen år og man må betale masse for en kvalitetsnisse 😂 Bestemoren min har jo julepynt laget av verdens billigste materialer av talentløse barn som meg, som har vart i førti år. Anonymkode: 1a8f2...965 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
infectedsopp Skrevet 18. desember 2021 #48 Del Skrevet 18. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg elsker nissene jeg har fra Nille og har sikkert tatt de frem i 10 år, minst. Anonymkode: cd50e...f53 Samme her, bare noen hodeskalle telys greier kjøpt på Nille for 10 år siden 🤩 Kommer aldri til å kvitte meg med de! Endret 18. desember 2021 av infectedsopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #49 Del Skrevet 18. desember 2021 Synes det er mindre harry å kjøpe et pledd på Nille enn en merkeveske til 20 000 som man ikke klarer å uttale navnet på. Men harry er sjeldent jeg bruker om innkjøp, det er mest sånn jeg beskriver en type personlighet. Anonymkode: d6967...c94 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 18. desember 2021 #50 Del Skrevet 18. desember 2021 Nille har kommet seg betraktelig de siste årene og det er en god del mindre ræl og ikke like billig som før. Det er med andre ord ikke noe mer "blodharry" å handle på Nille enn på Europris, Jysk, Princess osv. Det som imidlertid er "blodharry" er å kjøpe store mengder av det billigste rælet uansett hvor det er fra og dynge på bord og benker med påskepynt, vårpynt, sommerpynt, høstpynt, halloweenpynt, advendtspynt, julepynt og alt mulig innimellom der. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #51 Del Skrevet 20. desember 2021 Solaire skrev (På 18.12.2021 den 18.33): Men hvor pent behandler man pynt til 149 kroner? Hvor fort går man lei? I en verden som drukner i søppel så bør man heller gå for kvalitet som man blir glad i og ikke bytter ut/kaster etter et par år. Nille og dets like er interiørets svar på fast fashion; som masseproduserer billige varer som forbrukes i et rasende tempo. Derfor syns jeg nille er harry. Jeg behandler alt jeg kjøper pent, jeg går ikke rundt og husker priser og behandler det deretter. Det høres veldig merkelig ut… Jeg handler litt overalt, og blant annet en del på Nille. Også søstene Grene, Jysk, kid, Princess osv. Stilen min er maksimalist med mye britisk inspirasjon, og det ser langt ifra ut som billig harry ræl. Jeg har en interiør-Instagram som gjør det ganske bra. Så det er alt om hva man kjøper og hvordan man setter det sammen. Jeg har for ordens skyld aldri vært på Strømstad for å kjøpe verken bacon eller becen 😂 Anonymkode: d4e46...687 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå