AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #1 Del Skrevet 18. desember 2021 Det virker som Nille har et blodharry-stempel blant folk på nett fordi det er rimelig der. Og at alt må være ræl fordi det er billig og kommer fra en stor kjede. Altså det er jo ikke Hermes-kvalitet sikkert men man trenger jo stort sett ikke det. Er det harry å handle lys, servietter, garn og pynt på Nille? Jeg synes det er tull å betale 1500 kr for en nissefigur fra en "eksklusiv" butikk hvis jeg kan få en lignende sak på Nille til 149. Anonymkode: cadde...3ec 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrittEkeberg Skrevet 18. desember 2021 #2 Del Skrevet 18. desember 2021 Nei. Jeg kjøper alltid stearin lys og servietter på Nille. Det er ikke like rimelig på Nille nå, som for 30 år siden. Jeg kjøpte en falsk plante til badet for 500,- Den ser rimelig ekte ut også. Og so fucking what andre folk mener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #3 Del Skrevet 18. desember 2021 Nei Anonymkode: 7e694...cbf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #4 Del Skrevet 18. desember 2021 Det er ikke harry å handle lys, servietter etc. Men garnet har gjerne dårlig kvalitet, og det er veldig harry å handle billig "nips" for å "pynte". Anonymkode: d1efd...019 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #5 Del Skrevet 18. desember 2021 Begrepet harry begynner å bli veldig vanna ut nå, Nille har de siste årene begynt å få inn veldig mye fint, spesielt av interiør 😄 Anonymkode: 82c25...f6f 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #6 Del Skrevet 18. desember 2021 Nei det syns jeg ikke Anonymkode: 9e064...9ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #7 Del Skrevet 18. desember 2021 Ja Nille er blodharry. De selger ikke bare skrot. De selger skrot ingen har bruk for. Anonymkode: fdd39...86a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #8 Del Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Begrepet harry begynner å bli veldig vanna ut nå, Nille har de siste årene begynt å få inn veldig mye fint, spesielt av interiør 😄 Anonymkode: 82c25...f6f Vi skal vel ikke diskutere falske planter i en harry-tråd... Anonymkode: d1efd...019 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #9 Del Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ikke harry å handle lys, servietter etc. Men garnet har gjerne dårlig kvalitet, og det er veldig harry å handle billig "nips" for å "pynte". Anonymkode: d1efd...019 Men er det mindre harry å handle dyrt nips for å pynte da? Anonymkode: cadde...3ec 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #10 Del Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke harry å handle lys, servietter etc. Men garnet har gjerne dårlig kvalitet, og det er veldig harry å handle billig "nips" for å "pynte". Anonymkode: d1efd...019 Garnet er produsert av House of yarn som eier både Sandnes Garn, Gjestal Garn og Du store Alpakka. Anonymkode: ef9fa...56f 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #11 Del Skrevet 18. desember 2021 Det kommer vel an på hva du handler. Et hjem som er fylt med bilder og pynt fra Nille synes jeg er «harry», men hver sin smak. Anonymkode: b5f89...1c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 18. desember 2021 #12 Del Skrevet 18. desember 2021 De har i alle fall masse fine nisser og annen julepynt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. desember 2021 #13 Del Skrevet 18. desember 2021 Når kopier av designinteriør ankommer Nille er det allerede ut eller harry. Men jøss, finner ting der innimellom. Hadde de samme tingene stått i en eksklusiv interiørbutikk til 5 ganger prisen hadde jo ingen stusset. Alt er laget på de samme fabrikkene av de samme materialene, vi betaler bare gladelig mye mer for merke eller for å ha noe ikke alle andre har. Husker for noen år siden da vi pusset opp stua og kjøpte alt nytt av møbler. Trålet alle de vanlige kjedene Bohus, Skeidar osv også dro jeg innom en Møbelgalleributikk og fikk helt hakeslipp over at de hadde så mye fint og annerledes der. Men når en lenestol koster 23 000 så går man jo fort ut igjen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #14 Del Skrevet 18. desember 2021 Du kan jo handle hvor du vil. Finner du noe på Nille som du er på utkikk etter så spiller det vel ikke noen rolle om andre mener det er «harry» eller ikke. Anonymkode: 4edbe...80b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 18. desember 2021 #15 Del Skrevet 18. desember 2021 Jeg synes mye av ting som er litt «forbruksvare» er supert å kjøpe på Nille. Eksempelvis Haloween pynt. Pynt til barnebursdag, servietter,lys, sommer dill-dall. Jeg kjøper ikke pynt til flere tusen til Haloween. Haloween er uansett en litt «rælete» høytid, så ræl fra Nille er supert! Når vi har hatt barnebursdag kjøper jeg lett en pinata fra Nille til 129,- som uansett skal ødelegges, fremfor en fra «Ting» til trippel pris. Til sommeren kan jeg kjøpe plastikk sugerør som er litt morsom og andre «forbruksting» som er stas å ha rundt bassengkanten eller på en piknik tur. Til jul har jeg funnet fint julepapir/innpakningspapir, sløyfer og bånd. Noen småting å ha i julekalenderen til ungene. Så Nille er helt ok til sitt formål. Ikke alle har økonomi til å kjøpe på de dyreste butikkene heller, så at det finnes alternativ synes jeg er supert! Det samme kan sies om butikker som Chlas Olson, Europris og søstrene Grene. Supert med utvalg ! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 18. desember 2021 #16 Del Skrevet 18. desember 2021 (endret) Men hvor pent behandler man pynt til 149 kroner? Hvor fort går man lei? I en verden som drukner i søppel så bør man heller gå for kvalitet som man blir glad i og ikke bytter ut/kaster etter et par år. Nille og dets like er interiørets svar på fast fashion; som masseproduserer billige varer som forbrukes i et rasende tempo. Derfor syns jeg nille er harry. Endret 18. desember 2021 av Solaire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #17 Del Skrevet 18. desember 2021 Solaire skrev (2 minutter siden): Men hvor pent behandler man pynt til 149 kroner? Hvor fort går man lei? I en verden som drukner i søppel så bør man heller gå for kvalitet som man blir glad i og ikke bytter ut/kaster etter et par år. Jeg elsker nissene jeg har fra Nille og har sikkert tatt de frem i 10 år, minst. Anonymkode: cd50e...f53 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 18. desember 2021 #18 Del Skrevet 18. desember 2021 Nille i dag og Nille for 25 år siden, det kan nesten ikke sammenlignes en gang. Når det er sagt så synes jeg mye av det de har er relativt dyrt så da vil jeg helle kjøpe tingene på et annet sted der jeg slenger på en hundrelapp eller to og så er det skikkelig kvalitet, men spørs jo hva det er. Sånn tull og tøys til julekalenderen og lignende kan jeg fint kjøpe der, samme med telys og slikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #19 Del Skrevet 18. desember 2021 Nille er harry, samme folkene som drar til Strømstad for å handle becen som handler der. Anonymkode: 55f36...602 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 18. desember 2021 #20 Del Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det virker som Nille har et blodharry-stempel blant folk på nett fordi det er rimelig der. Og at alt må være ræl fordi det er billig og kommer fra en stor kjede. Altså det er jo ikke Hermes-kvalitet sikkert men man trenger jo stort sett ikke det. Er det harry å handle lys, servietter, garn og pynt på Nille? Jeg synes det er tull å betale 1500 kr for en nissefigur fra en "eksklusiv" butikk hvis jeg kan få en lignende sak på Nille til 149. Anonymkode: cadde...3ec Nei, men man er harry hvis man har sterke meninger om hvor andre handler. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå