Gå til innhold

Verdens beste HIGH waist strømpebukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei jeg har fått meg ny jobb (hurraaaaa!) og ønsker å feire med å kjøpe meg nye kjoler ect til kontoret. Men... Jeg klarer aldri å finne gode strømpebukser.

Jeg klarer ikke stramme hold in-strømpebukser, men ønsker noe som ikke siger, ikke strammer for mye OG er HØYE i livet. Type opp til bhen. Ikke midje. Helst 60 den eller mer.

Finnes dette? Fortell gjerne om din favorittstrømpebukse 😊😊

Anonymkode: 363bd...649

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte den som gravid også så syntes ikke den strammer noe særlig selvom det er skikkelig holdin så var det ikke ubehagelig!

Anonymkode: b6a34...a28

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvis du ikke liker at det strammer eller siger ned. Kan du bruke strømpebody.  Den får ikke siget ned og har ingen strikk. 

bodystockings-774---le-8208-%5Bfullsize%

https://www.evasintimates.com/sexy-lingerie/body-stockings/bodystockings-774/

https://www.johnniescloset.com/products/bodystockings-27

Anonymkode: 3c43f...eab

Hvordan tisser hun? 

Anonymkode: 942ed...618

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvordan tisser hun? 

Ser du ikke at det er en åpning der?

Anonymkode: 18e9d...e7c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ser du ikke at det er en åpning der?

Anonymkode: 18e9d...e7c

Og truser jo! Tisser hun gjennom truser? 

Skrevet

Modalmix fra KappAhl og high wait fra Calvin Klein. Foretrekker den første da den er billigere, supermyk og helt opp til bh en. 

Anonymkode: a7f2f...90e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Okei jeg har fått meg ny jobb (hurraaaaa!) og ønsker å feire med å kjøpe meg nye kjoler ect til kontoret. Men... Jeg klarer aldri å finne gode strømpebukser.

Jeg klarer ikke stramme hold in-strømpebukser, men ønsker noe som ikke siger, ikke strammer for mye OG er HØYE i livet. Type opp til bhen. Ikke midje. Helst 60 den eller mer.

Finnes dette? Fortell gjerne om din favorittstrømpebukse 😊😊

Hei, gratulerer med ny jobb 😊

Her er to av mine favoritt-strømpebukser med høyt liv. Begge har silikonstripe øverst, som gjør at de holder seg oppe. Det er litt holdin på de, men ikke ubehagelig mye. Jeg har begge i både 20 og 40 den, med 40 den som favoritt nå i den kalde årstiden. 😊

Fiore Body Care High Waist Bikini Cut Shaping Tights + Silver Anti Bac – Simply Hosiery Online

Giulia Talia Control High Waist 40 Denier Semi Opaque Tights + Silicon – Simply Hosiery Online

Skrevet

Jeg liker Zizzi sin "universell" strømpebukse. Viiiid og god - ingenting som strammer, helt opp til puppene. Helt uten hold-in. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og truser jo! Tisser hun gjennom truser? 

Trusene har hun jo på for at bilde ikke skal blir veldig uanstendig. Man bruker selvsagt ikke truse under denne.

Anonymkode: dcc6e...5a3

• Liker 1
Skrevet

Setter stor pris på gode tips!! Skal prøve både Zizzi og Kappahl og Lindex. Og unngå sexyndertøy under klærne på jobb 😂

Setter pris på det!! 🙏🏻

Skrevet

Calvin klein high waist. Ikke mye dyrere enn mye annet, tåler mange vask.

Skrevet
Vantage skrev (2 timer siden):

Hei, gratulerer med ny jobb 😊

Her er to av mine favoritt-strømpebukser med høyt liv. Begge har silikonstripe øverst, som gjør at de holder seg oppe. Det er litt holdin på de, men ikke ubehagelig mye. Jeg har begge i både 20 og 40 den, med 40 den som favoritt nå i den kalde årstiden. 😊

Fiore Body Care High Waist Bikini Cut Shaping Tights + Silver Anti Bac – Simply Hosiery Online

Giulia Talia Control High Waist 40 Denier Semi Opaque Tights + Silicon – Simply Hosiery Online

Tusen takk, disse så helt perfekte ut! Du bestiller fra denne siden?

Og takk for gratulasjoner, er så utrolig glad og stolt av meg selv 🥰

Skrevet
LittDiva skrev (Akkurat nå):

Calvin klein high waist. Ikke mye dyrere enn mye annet, tåler mange vask.

Søsteren min nevnte også denne faktisk. Går den helt opp til under bhen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja, i hvert fall på meg som ikke er så høy😅.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg nevnte også denne. Veldig bra! 

Anonymkode: a7f2f...90e

• Liker 1
Skrevet

Jeg bestiller masse fra simplyhosiery. Husk at det lønner seg å bestille mye av gangen, siden du må betale mva og forenklet tollbehandlingsgebyr når du henter det på posten Fordelen er at det er veldig rimelig på den nettsiden og at de har gratis frakt over et visst nivå, derfor lønner det seg å samle opp litt og bestille det du trenger for langt tid fremover. Men de har så mye lekkert der til alle sesonger så det er det verdt synes jeg😘

Skrevet

Du klarer ikke bruke noe med holdin, da bør du styre unna begge disse. Kan love deg de trykker godt rundt magen. Men du bestemmer.

Anonymkode: 9ebef...33a

Skrevet

Pierre Robert har fått en modell som heter Comfy. Den er høy i livet, bredt bånd som ikke strammer, ruller ikke nedover magen. Ikke hold-in. Jeg har brukt den en stund nå, liker veldig godt. Jeg kjøper 1-2 str større enn jeg må ha, da jeg ikke liker stramme strømpebukser. Funker fint, blir kanskje litt mørkere farge bare, ikke noe slakke.

Anonymkode: c83d4...7a6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...