Gå til innhold

Sussing på halsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er herlig! :sjarmor: Når kjæresten nærmer seg det område å begynner å susse og "småsuge"(ikke sugemerke suge,støvsuger bruker man til andre ting :grine2: ) Så får jeg sånne herlige små frysninger...ooohhhlalala :hjerter_rundt:

Noen flere som har sansen for det samme? er jo artig å vite... :briller2:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ferdinand
Skrevet

Hvis du hadde hatt en mann med hårfobi på kvinnekropper, f eks i underlivet og andre steder der man kan risikere hår i munnen, så hadde han nok kommandert deg til å barbere hodet, for sussing på halsen øker jo risikoen for at et og annet hår løsnet når han susset.

Gjest Ferdinand
Skrevet

Forutsetter at du har litt hårlengde, som rekker ned til halsen?

Skrevet
Hvis du hadde hatt en mann med hårfobi på kvinnekropper, f eks i underlivet og andre steder der man kan risikere hår i munnen, så hadde han nok kommandert deg til å barbere hodet, for sussing på halsen øker jo risikoen for at et og annet hår løsnet når han susset.

Hva har det med dette å gjøre??

Skrevet

Nuss på halsen er herlig.. spesielt når han står bak.. Hehe :) Får frysninger bare av å tenke på det jeg :)

Skrevet
Nuss på halsen er herlig.. spesielt når han står bak.. Hehe :) Får frysninger bare av å tenke på det jeg :)

Tror vi har litt samme smak på det område!

:enig_anim: Er ekstra godt når han står bak,bare lene hode på skakke og nyteee :sjarmor: *løpe å finne kjæresten* :kys_2:

Skrevet

Ja, det er deilig :)

Noe som er like godt er når man bare skal kose. Da ligger jeg meg tett inntil min kjære med ansiktet tett inntil halsen hans. Mykt, varm og godt og så småsusser jeg på han :hjerter:

Gleder meg til han kommer hjem fra jobb......

Skrevet

vi kysser dere på halsen bare for å få oss noe :sjarmor:

Gjest seroxata
Skrevet

håhå, å ja!! du er slettes ikke alene om å like det nei ;)

spesielt frysninger får jeg når han susser meg på øreflippen.. !!

:sjarmor:

Skrevet
vi kysser dere på halsen bare for å få oss noe :sjarmor:

Gjør dere det har dere fortjent det dere får tilbake... ;)

Skrevet

Hehe en av mine tidligere kjærester sa at det var en kjent sak blant gutta at dersom man kysser en kvinne på halsen når hun ligger så sprer hun bena automatisk...Stemte på meg ihvertfall!

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg elsker å bli kysset på halsen/nakken. :sjarmor:

Skrevet

enig med deg der ja... :);)

Skrevet

Hvis jeg står og holder på med noe (f.eks oppvask eller noe), så digger jeg at han plutselig kommer bakfra, holder rundt meg og presser seg inntil meg -sånn at jeg kjenner pikken hans mot rompa mi (eller evt. korsryggen hvis han er veldig høy), at han holder rundt meg, bøyer hodet ned mot halsen min, flytter håret til side og slikker/kysser meg på halsen/i nakken. Liker å kjenne pusten hans mot halsen/nakken min -og særlig hvis det kommer noen små stønnelyder fra stemmen hans.

Skrevet
Hvis jeg står og holder på med noe (f.eks oppvask eller noe), så digger jeg at han plutselig kommer bakfra, holder rundt meg og presser seg inntil meg -sånn at jeg kjenner pikken hans mot rompa mi (eller evt. korsryggen hvis han er veldig høy), at han holder rundt meg, bøyer hodet ned mot halsen min, flytter håret til side og slikker/kysser meg på halsen/i nakken. Liker å kjenne pusten hans mot halsen/nakken min -og særlig hvis det kommer noen små stønnelyder fra stemmen hans.

Halsen min er definetivt en erogen sone, spesielt nakken!

Skrevet

ohje!! det er det beste som fins!!!!! da blir jeg helt fullstendig GAL!! hehe :hoppe:

Skrevet

Jeg både biter, suger og :kyss: damene på halsen, og ikke bare under akten men også på italienske restauranter hvor vi deler en erotisk italiensk pizza og et par tre flasker italiensk sprudlevann :sjarmor:

Skrevet
Er herlig! :sjarmor: Når kjæresten nærmer seg det område å begynner å susse og "småsuge"(ikke sugemerke suge,støvsuger bruker man til andre ting :grine2: ) Så får jeg sånne herlige små frysninger...ooohhhlalala  :hjerter_rundt:

Noen flere som har sansen for det samme? er jo artig å vite... :briller2:

Aww - dere er ikke eneste ser jeg

Elsker at typen bare kysse ømt og kjærlig på nakken.. mmm - gleder meg til ikveld, da kommer han på besøk til meg :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...