AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #1 Del Skrevet 18. desember 2021 Altså når posten er i matbutikken og den har søndagsåpen, kan jeg hente pakke i post-i-butikk da, noen som vet? Anonymkode: 82b98...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 18. desember 2021 #2 Del Skrevet 18. desember 2021 Det kan du. Det har jeg gjort tidligere år. Post-i-butikk er åpen når butikken er åpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 18. desember 2021 #3 Del Skrevet 18. desember 2021 Ja har gjort det flere gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #4 Del Skrevet 18. desember 2021 å så bra, håper det gjelder min butikk også da 😄 HI Anonymkode: 82b98...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. desember 2021 #5 Del Skrevet 18. desember 2021 Jeg hentet en pakke forrige søndag, så det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pachka Sigaret Skrevet 18. desember 2021 #6 Del Skrevet 18. desember 2021 (endret) Ja, når hele butikken er åpen så kan du også benytte post-i-butikk. Men de små søndagsåpne butikkene som er åpen hele året har strenge krav til hvor mye areale de kan ha åpen, og da kan de ikke ha skranke for post-i-butikk. Nå bruker de vel hele butikken siden det er lov, så dette er kun noe som du kan gjøre nå i juletiden God jul. Endret 18. desember 2021 av Pachka Sigaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå