Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår eldste er nå tre år, og dermed antagelig mottagelig for julenisse på julaften. Det var i alle fall stas når nissen kom på grøtfest i barnehagen. Men som første produsent av barn i min generasjon i familien er jeg svært usikker på hvordan man bør gå frem når det gjelder nisse. Håper derfor at noen kan gi noen tips om hvordan dere har løst; A) hvem som er nisse? B) når nissen kommer? C) hva slags gaver nissen har i sekken - typ alle barnets gaver fra alle / en gave fra nissen etc? Det kan også hende at jeg lurer på noe jeg ikke vet at jeg lurer på en gang, så generelle nisseråd tas imot med takk! ❤️

Anonymkode: 53e26...044

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok litt forskjellig, og det er egentlig bare å finne ut hva som passer dere best. ;) Sånn er det hos oss:

A) Hvem som helst i familien som synes det er greit å være det. Det er som regel en tante som melder seg frivillig, ellers blir det meg eller mannen.

B) Som regel rundt kl 15. Da er hele familien på plass (alle vil gjerne få meg seg nissen selv om bare vi har barn 😛 ), samtidig som barna har litt tid før middag til å leke med gaven.

C) En gave fra nissen. Hovedgaven fra oss foreldre ligger under treet, og gave nr 2 blir gjerne fra nissen. Da jeg vokste opp var hovedgaven fra nissen, og jeg hadde egentlig tenkt å videreføre det, men et par ganger i starten ble de så store og det var mer praktisk å ta noe som fikk plass i sekken til nissen, så da ble det sånn. ;)

Anonymkode: c8d1d...726

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...