AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #1 Skrevet 18. desember 2021 Grevens solbær cider uten tilsatt sukker eller rødvin (valpolicella zanni)? Flere enheter ila kvelden.. Anonymkode: e44ea...108
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #2 Skrevet 18. desember 2021 *skogsbær Anonymkode: e44ea...108
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #3 Skrevet 18. desember 2021 Det kan jeg ikke svare på, men for mye stress er forbundet med overvekt, så det sunneste alternativet her er nok å ta det du liker og nyte kvelden. Anonymkode: 0a3c3...09e
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #4 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan jeg ikke svare på, men for mye stress er forbundet med overvekt, så det sunneste alternativet her er nok å ta det du liker og nyte kvelden. Anonymkode: 0a3c3...09e Hmm.. ja. Jeg har vært igjennom mye nå og legen pratet om stress og kortisol. Og å ikke være så streng med meg selv. Jeg er lett overvektig, ikke kjempemye. Men vil bli kvitt mageflesket. Skal kose meg med ei venninne i kveld så får kanskje heller fokusere på den psykiske gevinsten. Takk for svar Anonymkode: e44ea...108
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #5 Skrevet 18. desember 2021 Det man liker best. I moderate mengder, og til riktige anledninger - ikke hver fredag og lørdag. Du bommer fortsatt i det du kaller det "vektndgang". Du må finne en balanse du kan leve med på sikt, som ikke gjør at du plutselig går på en smell. Anonymkode: 05fdb...d66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå