Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #1 Skrevet 13. oktober 2005 Hei gutter, Jeg håper virkelig dere kunne hjelpe meg, ihvertfall si hva deres mening om saken. Jeg lurer på om det er vanlig dette her : Jeg er sammen med verdens herligste gutt. Har vært sammen med han i et halvt år nå. Han flyttet til en annen by for 3 måneder siden for å studere, nå bor han 4,5 eller 5 timer unna. Siden han flyttet har vi bare sett hverandre 2 ganger i måneden, og det er bare i helgene. Det vil si at vi har bare 4 dager å være sammen på, i hele måneden(det er hver 2. helg). Jeg jobber i uken + 2 helger i måneden, så det er litt vanskelig. Da må vi bare holde ut. Men det jeg ikke skjønner er at : Han pleier ikke å ta kontakt før det har gått èn uke eller mer, etter at jeg har vært hos han / han hos meg. Han pleier å ringe etter at det har gått èn uke, og da sier han at han savner meg/har savnet meg. Jeg pleier å skrive melding til han med engang jeg har kommet hjem fra han, eller dagen etter at han har vært hos meg(om at jeg savner han osv), men jeg får ikke noe svar. Så går det èn uke, da ringer han.. Jeg sender sms'er hverdag/annenhverdag til han i èn uke. (uten å få en sms tilbake!!) Jeg ringer ikke han for jeg venter og ser (i hele uken) om han ringer. Jeg vil jo at han skal ringe meg :cry: Jeg savner jo han. Han kunne jo i det minste svare sms'ene mine.?? Hva synes dere om dette? ← Trådstartter her igjen, Uff..Kjærlighetssorg nå. :cry: Jeg skjønner ingenting! Vet ikke hvordan jeg skal komme over han? Dere hadde tydeligvis rett. Takk til alle som har svart. Fikk besøk av han igår kveld. Jeg ble kjempeglad da han sa i telefonen at han skulle komme, men så sa han at det var noe viktig han ville snakke med meg om og at han ikke kunne overnatte. Da begynte jeg å lure. Satt her og tenkte på hva det kunne være, mens jeg ventet på han. Han hadde da truffet en ny jente på skolen. Han ble usikker først, derfor ville han ikke svare på meldingene jeg sendte. Men han hadde visst savnet meg også :icon_question: . Han hadde vært utro også! Det gjør så vondt! :cry: Er kjempelei meg nå. Han fikk da sterke føleleser for denne jenta. (Så klart når de treffer hverandre på skolen hverdag!! ) Mens han ser meg bare to ganger i måneden! Jeg burde ha skjønt det! Alt var jo så fint før han flyttet. Jeg kunne ikke hindre han om å flytte heller, for han skulle jo studere. Jeg syntes også det var for tidlig å flytte sammen med han til en annen by. For han hadde nemlig spurt meg da om jeg ville det, og at det hadde vært fint, for da slipper vi det derre avstandsforholdet. Men jeg gjorde ikke det. Jeg burde ha gjort det!! :icon_mad: Men jeg klarer ikke å få han ut av hodet mitt nå. Kanskje det hele var min feil?, At jeg ikke flyttet sammen med han? Kanksje han trodde at jeg ikke ville satse så mye på forholdet vårt siden han er yngre? Å!! Bør jeg flytte til han? Kanksje det får forholdet vårt til å fungere? Jeg kan godt flytte til han nå!!! Å!!! Men det er vel for sent nå.. Å!! ← Skrev disse i en annen tråd.. men tenkte at jeg burde kanksje ha skrevet det her istedet?
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #2 Skrevet 13. oktober 2005 Skjønner at det er tøft. Men klisjeen stemmer: Det går over Dessuten,-vil du virkelig ha en som ikke vil ha deg? Når en fyr er virkelig glad i deg så merker du det. Da slipper du å skrive inn her om slike problemstillinger. Nå er det jo tiden for å få seg kjæreste, så tillat deg selv å sørge litt (men ikke lenge) og kom deg ut å finn en som liker deg like godt som du liker han. Det er noe dritt å være nr 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå