AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #1 Skrevet 18. desember 2021 Har tenkt lenge på å prøve å skaffe meg noen nye bekjentskaper, men jeg synes det er litt skummelt. Har fått barn, og har mistet en del venner av naturlige årsaker og ønsker gjerne nye🙂 Noen av mine gamle venner har jeg lite tilfelles med og vi har vokst fra hverandre dessverre. Kom over appen Gofrendly å har veldig lyst til å registrere meg, men synes det er litt vanskelig og litt flaut🙈. Noen som har erfaring med slike? Bor i Trondheim😊 Anonymkode: b1394...ca7 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #3 Skrevet 18. desember 2021 Har ikke noe erfaring, men du kan jo registrere deg og se hvordan det går😊 Anonymkode: 05a1e...af6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #4 Skrevet 18. desember 2021 Jeg har profil på GoFrendly og har hatt det i over 1 år. Har fått kontakt med 2 damer der. Ellers har jeg erfart at det er veldig lite aktivitet der i min by, og de 2 jeg kjenner derfra har samme erfaring. Virker som om det er få aktive der og at mailer som blir sendt ikke blir åpnet/besvart. Anonymkode: 039b5...42f 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #5 Skrevet 18. desember 2021 Har ikke hørt om den. Prøv heller Facebook gruppene Hey girl,Hey vina/go vina, og venninner. De er veldig bra Anonymkode: 9c22a...74f 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #6 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har ikke hørt om den. Prøv heller Facebook gruppene Hey girl,Hey vina/go vina, og venninner. De er veldig bra Anonymkode: 9c22a...74f Er det en lukket bruker? Vil ikke at de andre skal se at jeg er der. Anonymkode: b1394...ca7
Pipaluk Skrevet 19. desember 2021 #7 Skrevet 19. desember 2021 Har prøvd gofriendly. Har møtt tre stykker der,men det har ikke vært noen match. Har fått nye bekjentskaper gjennom ulike facebookgrupper for kvinner. Anbefaler deg å prøve gruppe hvis ikke gofriendly funker
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #8 Skrevet 19. desember 2021 Pipaluk skrev (2 timer siden): Har prøvd gofriendly. Har møtt tre stykker der,men det har ikke vært noen match. Har fått nye bekjentskaper gjennom ulike facebookgrupper for kvinner. Anbefaler deg å prøve gruppe hvis ikke gofriendly funker Hva slags grupper? Anonymkode: 0746c...30a
Teyla Skrevet 19. desember 2021 #9 Skrevet 19. desember 2021 Hei 😃 Har ikke prøvd den appen, men jeg bor også i Trondheim og kunne tenkt meg flere venner her. Har ikke barn selv da, men har flere venner med barn, de bare bor ikke her. Hvis du kunne tenkt deg å å snakke med er det bare å sende meg en melding 😊
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #10 Skrevet 19. desember 2021 Pipaluk skrev (12 timer siden): Har prøvd gofriendly. Har møtt tre stykker der,men det har ikke vært noen match. Har fått nye bekjentskaper gjennom ulike facebookgrupper for kvinner. Anbefaler deg å prøve gruppe hvis ikke gofriendly funker Men hvilken grupper da? Ønsker hovedsakelig nye folk å bli kjent med på min alder og i min omkrets. Anonymkode: b1394...ca7
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #11 Skrevet 19. desember 2021 Teyla skrev (8 timer siden): Hei 😃 Har ikke prøvd den appen, men jeg bor også i Trondheim og kunne tenkt meg flere venner her. Har ikke barn selv da, men har flere venner med barn, de bare bor ikke her. Hvis du kunne tenkt deg å å snakke med er det bare å sende meg en melding 😊 Okay😃 Anonymkode: b1394...ca7
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #12 Skrevet 19. desember 2021 Har så lyst å legge ut noe, men er så redd for at ingen skal skrive noe.. Er rett og slett redd for å bli avvist da jeg nylig ble dumpa og utestengt massivt av hele jentegjengen😢 Har fått veldig dårlig selvtillit når det kommer til dette med venner nå.. Aner ikke hva jeg skal skrive eller noe.. Anonymkode: b1394...ca7
Pipaluk Skrevet 22. desember 2021 #13 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 12/19/2021 den 13.30): Hva slags grupper? Anonymkode: 0746c...30a Hey girl hey woman diverse vennrklubber, bare søk det opp. Det er bra med grupper som har aktiviteter du kan slenge deg på. Det er mindre kleint enn en vennedate, hvor du ikke aner om kjemien stemmer. Turvenn.no kan også være et alternativ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå