AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #1 Skrevet 18. desember 2021 Ja, har du? Jeg har av og til følt meg som det. Lett å glemme til tider at vi alle bare er mennesker her inne. Er ikke så redd for å bli såret selv, men kan bli litt bekymret for å kanskje ha såret andre. Anonymkode: cca00...a35 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #3 Skrevet 18. desember 2021 Hadde KG fått meg til å føle meg dårlig på noen som helst måte, en eneste gang, så hadde jeg ikke vært her. Anonymkode: 31b99...633 1
Nymerïa Skrevet 18. desember 2021 #5 Skrevet 18. desember 2021 Jeg tror du er litt uvanlig hvis du føler deg som drittkjerring. I det fleste tilfellene hvor andre tenker at noen er en drittkjerring så tenker ikke personen det selv. Eventuelt bryr ikke personen seg.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #7 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, har du? Jeg har av og til følt meg som det. Lett å glemme til tider at vi alle bare er mennesker her inne. Er ikke så redd for å bli såret selv, men kan bli litt bekymret for å kanskje ha såret andre. Anonymkode: cca00...a35 Ikke noe problem , er som på jobb, man har filter, ting man ikke vil høre går rett inn det ene øret og ut den andre☺️ Anonymkode: 614d1...e19
NiceOrNothing Skrevet 18. desember 2021 #8 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, har du? Jeg har av og til følt meg som det. Lett å glemme til tider at vi alle bare er mennesker her inne. Er ikke så redd for å bli såret selv, men kan bli litt bekymret for å kanskje ha såret andre. Anonymkode: cca00...a35 Har ikke følt meg som en drittkjerring akkurat , Mn har opplevd å bli misforstått . Har også opplevd å blitt korrigert , hånet og kalt idiot , på det jeg selv tenker er respektfulle innlegg . Det er helt klart mange bedrevitere med mindreverdighetskompleks her , les troll , som er snar å angripe / misforstå . Mn det sier jo mest om dem 😘
Gjest Anonym373 Skrevet 18. desember 2021 #9 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hadde KG fått meg til å føle meg dårlig på noen som helst måte, en eneste gang, så hadde jeg ikke vært her. Anonymkode: 31b99...633 Signer denne. Er mere som uformell pauseunderholdning når man skal bæsje. Eller kjæringa ser et kjedelig tv program. Tar ikke ting personlig overhodet. Glemmer litt at det er diskusjonsforum , tar meg selv i å bare uttrykke random shit, og glemmer å lese respons.
exictence Skrevet 18. desember 2021 #10 Skrevet 18. desember 2021 Nei. De som er frekke og nedlatende, setter seg selv i et dårlig lys.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #11 Skrevet 18. desember 2021 Det har vel skjedd et par ganger i løpet av mange år på KG at jeg har blitt misforstått og følt at andre oppfatter meg som en drittkjerring. Det er nesten ikke til å unngå at det skjer en eller annen gang. Enten fordi jeg uttrykker meg dårlig, ting jeg mente godt var ikke så godt likevel for mottaker, eller fordi den andre har på feil briller. Anonymkode: 41826...1a1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #12 Skrevet 18. desember 2021 kvinneguiden er jo selvfølgelig stappfull av sånne mennesker uansett. tror ikke det egentlig spiller noen rolle om det kommer en til her liksom... Anonymkode: 985a8...cbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå