AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #1 Skrevet 18. desember 2021 Jeg er rett og slett sliten... 1. Hun sitter med den jævla telefonen 24/7. Til og med når barna endelig kommer i hus, så sitter hun med telefonen og reagerer nesten ikke når barna spør henne om noe, da hun er helt i sin egen verden. For å poengtere (det er mine barn). Hadde håpet at vi kunne finne på ting sammen, men hun vil bare sitte med den telefonen. Og ja, jeg har sagt det til henne. 2. I går kveld når vi så en film, så begynte hun igjen å trykke på telefonen... Plutselig ser jeg hun sveiper over en privat story på snap av en naken fyr som har lagt ut bilde av seg selv. Hun prøvde å få bort bildet slik at jeg ikke skulle få sett det, men det gjorde jeg. Jeg spurte henne hva det der var for noe, og hun svarte at det var en snapstory hun hadde ''glemt'' å fjerne seg selv fra.. Altså? Seriøst? etter et år? og at det bare var en random fyr hun hadde møtt på fest en gang for lenge siden. 3. Jeg spurte venninna hennes om hvem den fyren var og hun kunne fortelle meg at det var en flørt av dama mi. De hadde vært av og på i 2-3 år. Jeg føler dama mi kommer med de klassiske små hvite løgnene som over tid blir til en stor svart løgn. Som sagt, det har vært ganske mye grums i løpet av året og nå har det rett og slett blitt nok. Hva faen skal jeg si til henne? Hva kan jeg si for å få det bedre? Anonymkode: 267e0...073 11
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #2 Skrevet 18. desember 2021 Bare å droppe noen som ikke forteller sannheta. Én og annen hvit løgn kan passere, men hvis man stadig lyver om smått og stort, er det liten vits. Anonymkode: 7054f...891 10
ClausSaus Skrevet 18. desember 2021 #3 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg er rett og slett sliten... 1. Hun sitter med den jævla telefonen 24/7. Til og med når barna endelig kommer i hus, så sitter hun med telefonen og reagerer nesten ikke når barna spør henne om noe, da hun er helt i sin egen verden. For å poengtere (det er mine barn). Hadde håpet at vi kunne finne på ting sammen, men hun vil bare sitte med den telefonen. Og ja, jeg har sagt det til henne. 2. I går kveld når vi så en film, så begynte hun igjen å trykke på telefonen... Plutselig ser jeg hun sveiper over en privat story på snap av en naken fyr som har lagt ut bilde av seg selv. Hun prøvde å få bort bildet slik at jeg ikke skulle få sett det, men det gjorde jeg. Jeg spurte henne hva det der var for noe, og hun svarte at det var en snapstory hun hadde ''glemt'' å fjerne seg selv fra.. Altså? Seriøst? etter et år? og at det bare var en random fyr hun hadde møtt på fest en gang for lenge siden. 3. Jeg spurte venninna hennes om hvem den fyren var og hun kunne fortelle meg at det var en flørt av dama mi. De hadde vært av og på i 2-3 år. Jeg føler dama mi kommer med de klassiske små hvite løgnene som over tid blir til en stor svart løgn. Som sagt, det har vært ganske mye grums i løpet av året og nå har det rett og slett blitt nok. Hva faen skal jeg si til henne? Hva kan jeg si for å få det bedre? Anonymkode: 267e0...073 Sitter idag og ser på en privat story med nakenbilde av en fyr hun holdt på med i et par-tre år, ja… og så juger hun til deg om hvem det er? For det første høres det ut som om hun holder på med noe mer enn hva hun forteller deg. Og for det andre er dette en fullstendig uakseptabel mangel på grunnleggende respekt for deg. Det finnes så mange bra damer det ute. Hvorfor er du sammen med en som oppfører seg slik? 16
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #4 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er rett og slett sliten... 1. Hun sitter med den jævla telefonen 24/7. Til og med når barna endelig kommer i hus, så sitter hun med telefonen og reagerer nesten ikke når barna spør henne om noe, da hun er helt i sin egen verden. For å poengtere (det er mine barn). Hadde håpet at vi kunne finne på ting sammen, men hun vil bare sitte med den telefonen. Og ja, jeg har sagt det til henne. Liknende problem her. Er kjempefrustrerende. Gubben setter guttungen foran TV-en så han selv kan sitte på telefonen. Han har inrømmet at det er en avhengighet og ikke så lett å gjøre noe med. Men blir lei av å si ifra hele tiden. Har også hatt tanker om at jeg vil gå, ikke bare pga telefon men det er jo noe som fører til krangler og dårlig stemning og hjelper ikke på helheten. Syntes ikke det er greit å overse barna pga telefon, barn merker jo det tydlig. Vanskelig det der ass Anonymkode: 16fa9...c41 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #5 Skrevet 18. desember 2021 Enten et ultimatum om mindre skjermtid og sletting av alle tidligere flørter eller at du går. Anonymkode: a8e8b...dda 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #6 Skrevet 18. desember 2021 Det var voldsomt så forsiktige dere var her når det var en kvinne det var snakk om. Hadde kjønnene vært reversert i denne posten hadde vi jo hatt 12 innlegg her om hvor forkastelig mann dette var og at hun bare må se å sporenstreks kvitte seg med han. Anonymkode: d56f2...e8f 10
Perfume Skrevet 18. desember 2021 #7 Skrevet 18. desember 2021 Jeg hadde droppet den dama. ( Jeg er dame) Livet er for kort til å finne seg i sånne respektløse greier. Uansett om det er dame eller mann som gjør sånt. 5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #8 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det var voldsomt så forsiktige dere var her når det var en kvinne det var snakk om. Hadde kjønnene vært reversert i denne posten hadde vi jo hatt 12 innlegg her om hvor forkastelig mann dette var og at hun bare må se å sporenstreks kvitte seg med han. Anonymkode: d56f2...e8f Hvilken planet lever du på? Hvis du leser tråden er det mange svar om det her også Anonymkode: a8e8b...dda 6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #9 Skrevet 18. desember 2021 Hun høres ikke ut som noe å spare på. Anonymkode: 31b94...39f 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #10 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er rett og slett sliten... 1. Hun sitter med den jævla telefonen 24/7. Til og med når barna endelig kommer i hus, så sitter hun med telefonen og reagerer nesten ikke når barna spør henne om noe, da hun er helt i sin egen verden. For å poengtere (det er mine barn). Hadde håpet at vi kunne finne på ting sammen, men hun vil bare sitte med den telefonen. Og ja, jeg har sagt det til henne. 2. I går kveld når vi så en film, så begynte hun igjen å trykke på telefonen... Plutselig ser jeg hun sveiper over en privat story på snap av en naken fyr som har lagt ut bilde av seg selv. Hun prøvde å få bort bildet slik at jeg ikke skulle få sett det, men det gjorde jeg. Jeg spurte henne hva det der var for noe, og hun svarte at det var en snapstory hun hadde ''glemt'' å fjerne seg selv fra.. Altså? Seriøst? etter et år? og at det bare var en random fyr hun hadde møtt på fest en gang for lenge siden. 3. Jeg spurte venninna hennes om hvem den fyren var og hun kunne fortelle meg at det var en flørt av dama mi. De hadde vært av og på i 2-3 år. Jeg føler dama mi kommer med de klassiske små hvite løgnene som over tid blir til en stor svart løgn. Som sagt, det har vært ganske mye grums i løpet av året og nå har det rett og slett blitt nok. Hva faen skal jeg si til henne? Hva kan jeg si for å få det bedre? Anonymkode: 267e0...073 Hadde sagt jeg er lei av henne og løgnene hennes og mobilen hennes. Sagt du gidder ikke ha ei dame som henne. Gjort det slutt. Du vil ikke angre Anonymkode: 34ec3...af2 5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #11 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var voldsomt så forsiktige dere var her når det var en kvinne det var snakk om. Hadde kjønnene vært reversert i denne posten hadde vi jo hatt 12 innlegg her om hvor forkastelig mann dette var og at hun bare må se å sporenstreks kvitte seg med han. Anonymkode: d56f2...e8f Har du lest svarene i tråden i det hele tatt? Tragisk kommentar du kommer med. Super kleint Anonymkode: 34ec3...af2 7
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #12 Skrevet 18. desember 2021 Forstår jeg deg rett om dere ikke har felles barn? Anonymkode: d15f5...e73
Irja Skrevet 18. desember 2021 #13 Skrevet 18. desember 2021 Høres ikke mye greit ut. Ville droppet henne.
DS7350 Skrevet 19. desember 2021 #14 Skrevet 19. desember 2021 Hun er ikke til å stole på, hun driver garantert med noe snusk. Det er vondt å bli nedprioritert av den jævla tlf/ nettbrettet. At det skal være nødvendig å gi et voksent menneske skjermtid er så turn off som det går an å bli. Gjør det slutt, det kommer ikke til å bli bedre. Kos deg med barna du. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #15 Skrevet 19. desember 2021 Det er drepen for forholdet når man holder ting skjult, og går bak ryggen på partneren sin. Du har det ikke noe godt sammen med dama nå, og dere må ta en skikkelig alvorsprat der du forlanger at alt legges på bordet, og at ting skal endres for at du skal ønske å fortsette forholdet. Da får hun en ny sjanse, og hvis hun ikke viser at hun satser fullt på dere nå fremover, så ville jeg satt ned foten og bedt henne flytte ut. Du merker fort om hun seriøst prøver å endre seg. Anonymkode: 3850e...921 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #16 Skrevet 20. desember 2021 TS her: Jeg har konkludert med at livet er altfor kort til å være i et forhold der man allerede etter et år stiller spørsmålstegn til samboerens troverdighet. Det har vært så altfor mye småkjipe hvite som har kommet opp, at jeg ikke gidder mer. Jeg skal ta en prat med henne etter jul hvor jeg skal fortelle henne akkurat hva jeg føler og at dette ikke funker lenger. Det er i hvert fall dette som føles riktig pr. dags dato. Anonymkode: 267e0...073
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #17 Skrevet 20. desember 2021 Så gjør det da, ikke kast bort tiden hennes med din tenking Anonymkode: a5206...984
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #18 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): TS her: Jeg har konkludert med at livet er altfor kort til å være i et forhold der man allerede etter et år stiller spørsmålstegn til samboerens troverdighet. Det har vært så altfor mye småkjipe hvite som har kommet opp, at jeg ikke gidder mer. Jeg skal ta en prat med henne etter jul hvor jeg skal fortelle henne akkurat hva jeg føler og at dette ikke funker lenger. Det er i hvert fall dette som føles riktig pr. dags dato. Anonymkode: 267e0...073 GJør det, og bruk kondom i ferien. Anonymkode: 62a0e...db7
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #20 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så gjør det da, ikke kast bort tiden hennes med din tenking Anonymkode: a5206...984 Tar det etter jul har jeg sagt. Orker ikke skape noe drama før julaften. Anonymkode: 267e0...073
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå