AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #1 Skrevet 18. desember 2021 Hva ville dere valgt, og hva tror dere gir et "bedre" liv? Å være veldig søt og skjønn og pen når man er barn, men å bli mindre pen når man er voksen? Eller motsatt - å være et lite pent barn, men å så bli pen når man er voksen? Anonymkode: 2377c...463
Cata Skrevet 18. desember 2021 #2 Skrevet 18. desember 2021 Ikke dilemma, man er voksen i flere år enn man er barn så jeg hadde glatt vært pen som voksen og stygg som unge. Jaja, jeg jevnet det ut litt siden jeg var gjennomsnittlig som barn og er det som voksen. 8
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. desember 2021 #3 Skrevet 18. desember 2021 Pen som voksen så klart, man er jo voksen mye lengre enn man er barn 😉
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #4 Skrevet 18. desember 2021 Bedre å bli pen som voksen. Da lærer man seg aldri den idiotiske «se på meg jeg er så søt» oppførselen som noen har lagt seg til, men får mange fordeler av et vakkert utseende. Motsatt tror jeg er vanskelig. Hvis man blir vant til å være den pene, men plutselig ikke er det mer. Anonymkode: 7a9ea...dc6 7
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #5 Skrevet 18. desember 2021 Ts her. Skjønner poenget deres. Men, hva hvis man får et dårlig selvbilde av å være stygg som barn? Og aldri blir kvitt selvbildet? Det er vel bedre å ha et godt selvbilde, selv om man ikke er pen som voksen? Anonymkode: 2377c...463 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #6 Skrevet 18. desember 2021 Det er jo ikke noe dilemma, er jo ikke noe man kan velge. Anonymkode: 7de9c...e89 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #7 Skrevet 18. desember 2021 For et idiotisk tema å ta opp!! Anonymkode: 4ae07...380
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #8 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): For et idiotisk tema å ta opp!! Anonymkode: 4ae07...380 Hahaha Anonymkode: 2377c...463
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #9 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det er jo ikke noe dilemma, er jo ikke noe man kan velge. Anonymkode: 7de9c...e89 Haha.. dilemma leken er jo sånn: hvis du KUNNE valgt😂😂😂 Anonymkode: 2377c...463
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #10 Skrevet 18. desember 2021 Har heldigvis vært pen hele livet 🤣 Anonymkode: 27ac9...bf1 1
applestories Skrevet 18. desember 2021 #11 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ts her. Skjønner poenget deres. Men, hva hvis man får et dårlig selvbilde av å være stygg som barn? Og aldri blir kvitt selvbildet? Det er vel bedre å ha et godt selvbilde, selv om man ikke er pen som voksen? Anonymkode: 2377c...463 Jeg var søt og liten og blond som barn, er langt fra det som voksen. Det hjelper ikke på selvtilliten i dag at jeg var søt som liten. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #12 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva ville dere valgt, og hva tror dere gir et "bedre" liv? Å være veldig søt og skjønn og pen når man er barn, men å bli mindre pen når man er voksen? Eller motsatt - å være et lite pent barn, men å så bli pen når man er voksen? Anonymkode: 2377c...463 Selvsagt som voksen. Anonymkode: 8cb06...983
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #13 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Skjønner poenget deres. Men, hva hvis man får et dårlig selvbilde av å være stygg som barn? Og aldri blir kvitt selvbildet? Det er vel bedre å ha et godt selvbilde, selv om man ikke er pen som voksen? Anonymkode: 2377c...463 Da får man gå til psykolog. Anonymkode: a1085...ce9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #14 Skrevet 18. desember 2021 Jeg var pen som barn og er helt gjennomsnittlig som voksen. Jeg hadde noen veldig pene trekk jeg vokste av meg. Alle guttene ville være kjæreste med meg på barneskolen. 😅 Hyggelig nok det, men jeg hadde heller valgt å være pen som voksen. Ikke bare er man voksen mye lenger, men man er også mer selvbevisst og selvkritisk, så det hadde vært mye lettere å få pen nå. Som barn fikk jeg jo med meg at mange syns jeg var pen, men jeg brudde meg jo egentlig ikke selv. Anonymkode: 3049e...6a1
Kvalitet Skrevet 18. desember 2021 #15 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Skjønner poenget deres. Men, hva hvis man får et dårlig selvbilde av å være stygg som barn? Og aldri blir kvitt selvbildet? Det er vel bedre å ha et godt selvbilde, selv om man ikke er pen som voksen? Anonymkode: 2377c...463 Selvbildet er en ting. Mye viktigere er selvfølelse. Den får man først og fremst gjennom tilstedeværende foreldre og bør være uavhengig av utseende
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #16 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ts her. Skjønner poenget deres. Men, hva hvis man får et dårlig selvbilde av å være stygg som barn? Og aldri blir kvitt selvbildet? Det er vel bedre å ha et godt selvbilde, selv om man ikke er pen som voksen? Anonymkode: 2377c...463 Jeg var lite pen som barn og ble mobbet i hele barneskolen. Hadde da jeg gikk inn i tenårene veldig dårlig selvtillit og følte meg kjempe stygg. Slet med kontakt gutter og avviste alle fordi jeg trodde de egentlig bare ville gjøre narr av meg. Først i slutten av tenårene ig i beg av 20 årene snudde det litt. Har etter det «fått det til» ift gutter og menn men slitt psykisk likevel selv om jeg er pen objektivt sett så utseende har ikke noe å si alltid på livskvalitet Anonymkode: bac96...d91 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #17 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg var lite pen som barn og ble mobbet i hele barneskolen. Hadde da jeg gikk inn i tenårene veldig dårlig selvtillit og følte meg kjempe stygg. Slet med kontakt gutter og avviste alle fordi jeg trodde de egentlig bare ville gjøre narr av meg. Først i slutten av tenårene ig i beg av 20 årene snudde det litt. Har etter det «fått det til» ift gutter og menn men slitt psykisk likevel selv om jeg er pen objektivt sett så utseende har ikke noe å si alltid på livskvalitet Anonymkode: bac96...d91 Nettopp... Ts Anonymkode: 2377c...463
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #18 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ts her. Skjønner poenget deres. Men, hva hvis man får et dårlig selvbilde av å være stygg som barn? Og aldri blir kvitt selvbildet? Det er vel bedre å ha et godt selvbilde, selv om man ikke er pen som voksen? Anonymkode: 2377c...463 Pen som barn, stygg som ung ungdom og pen som eldre ungdom og voksen. Den tiden hvor jeg var stygg har ødelagt en del for meg og mitt selvbilde og mitt forhold til kropp og utseende siden jeg ble mobbet. Det var også forvirrende å gå fra at ingen gutter likte meg, til plutselig mye oppmerksomhet. Likevel ville jeg likevel ha valgt pen som voksen. Anonymkode: f6525...5c3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #19 Skrevet 18. desember 2021 Pen som voksen Anonymkode: 792fa...93d
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #20 Skrevet 18. desember 2021 Hvis du hadde spurt meg på barneskolen og ungdomsskolen - helt klart pen som barn. Jeg trodde det var billetten til et fantastisk liv. Nå er jeg voksen og forstår at det er ikke det som er viktig i livet. Anonymkode: 93323...13a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå