AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #1 Skrevet 18. desember 2021 Voksne skjermes med å sitte på hjemmekontor, barn og unge er ofte nærkontakt flere ganger i uka. Men vernes med å slippe karantene. Jeg støtter ikke strategien regjeringen fører nå. Og synes det er veldig trist å se hvor mye prinsipp det har gått i å holde skolene åpne. Vi har allerede hatt under 50% oppmøte i en uke nå. Skulle virkelig ønske jeg heller kunne drive med en samlende undervisning på nett. Der alle var med. Anonymkode: 8fe66...259
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #2 Skrevet 18. desember 2021 Man skulle prøvd å gjøre dette andre veien. Vaksinere de yngre først, så når de var ferdig vaksinerte åpne samfunnet før de eldre fikk sine vaksiner. Hadde blitt TIDENES HYLEKOR! Husk at de som tar avgjørelsene er «eldre». Anonymkode: 2b10e...691
Hengebuksvinet Skrevet 18. desember 2021 #3 Skrevet 18. desember 2021 Trist å tenke på at de som bestemmer sitrer trygt på hjemmekontor og er lite ute i feltet. Vi er heldige, og er ikke av de skolene som har mest smitte. Men ser tydelig på ungdommene at hjemmeskole kunne vært et like godt alternativ den kommende uka.
Frøkensina Skrevet 18. desember 2021 #4 Skrevet 18. desember 2021 Nei jeg synes det er veldig dumt. I tillegg til at barna smitter alle andre og at smitten da vil løpe løpsk i hele samfunnet (som er grunn nok til å stenge) så synes jeg man tar unødvendig stor risiko med tanke på barnas helse. Selv om bare en liten andel barn får varige men eller blir alvorlig syke så er det jo snakk om barn som skal leve et langt liv, det er jo ikke greit å gamble med helsen eller livene deres synes jeg. Og hvis det stemmer at omikron fører til sykehusinnleggelser av småbarn slik som i sør-afrika, har vi nok plasser til de samtidig som vi har RS? Det kreves vel spesialkompetanse i pediatri for disse.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #5 Skrevet 18. desember 2021 Men hvorfor protesterer ikke flere? Mange henger seg opp i idiotiske tolkninger, som at (bhg-/) lærere ønsker mere ferie, men hjemmeskole er Jo like mye jobb som vanlig skole. Anonymkode: 8fe66...259
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå