AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #1 Skrevet 18. desember 2021 Hvorfor går ca. alle russiske unge menn i adidas? Anonymkode: f7ff4...703
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #2 Skrevet 18. desember 2021 Kjenner du "cirka alle" russiske menn? Jeg kjenner ingen russisk mann som går i Adidas. Anbefaler deg å revurdere fordommene dine. Anonymkode: 65f64...5a1 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #3 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjenner du "cirka alle" russiske menn? Jeg kjenner ingen russisk mann som går i Adidas. Anbefaler deg å revurdere fordommene dine. Anonymkode: 65f64...5a1 Neimen oi. Jeg må bare unnskylde for den sjuke generaliseringen. La meg omformulere: Hvorfor er det så mange unge russiske menn som bruker adidas? Ha en ellers fin dag Karen Anonymkode: f7ff4...703 4
Million Skrevet 18. desember 2021 #4 Skrevet 18. desember 2021 (endret) Det er kanskje populært merke i Russland da? Akkurat som ALLE nordmenn gikk i Ball-gensere på 80-tallet. Det var viktig med den logoen, for å vise at man hengte med i tiden og hva som var IN. En stund skulle jo ALLE norske ungdommer ha Canada Goose jakker, til ville priser. Tyvegods ble solgt i dyre dommer på Finn. Det var utrolig populært og ALLE ville ha det merket på jakkearmen. Det trenger ikke være noe merkeligere enn det. Blant russere er det Adidas-merket populært. Endret 18. desember 2021 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #5 Skrevet 18. desember 2021 Million skrev (Akkurat nå): Det er kanskje populært merke i Russland da? Akkurat som ALLE nordmenn gikk i Ball-gensere på 80-tallet. Det var viktig med den logoen, for å vise at man hengte med i tiden og hva som var IN. En stund skulle jo ALLE norske ungdommer ha Canada Goose jakker, til ville priser. Tyvegods ble solgt i dyre dommer på Finn. Det var utrolig populært og ALLE ville ha det merket på jakkearmen. Det trenger ikke være noe merkeligere enn det. Blant russere er det merket populært. ja... det er nok forklaringen... Anonymkode: f7ff4...703
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #6 Skrevet 18. desember 2021 Adidas er ganske populært blant unge over alt. Av begge kjønn. Ser masse unge i Adidas i another, England, Spania, Frankrike, USA, Japan, Kina.... Og Russland. Er ett av verdens største merkenavn, og det er vel bare Nike som er enda større. Anonymkode: 6ef0d...469
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #7 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Neimen oi. Jeg må bare unnskylde for den sjuke generaliseringen. La meg omformulere: Hvorfor er det så mange unge russiske menn som bruker adidas? Ha en ellers fin dag Karen Anonymkode: f7ff4...703 Tror ikke helt du har forstått hvordan "Karen" brukes. Anonymkode: 131c4...399 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå