AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #1 Skrevet 18. desember 2021 Pga sykdom er det begrenset hva vi kan gjøre sammen. Ihvertfall ute. Hjemme er det ganske normalt, men føler på at det begynner å prege mannens følelser for meg. Tar det som et dårlig tegn at han heller runker enn å ha sex med meg Vi vil begge få det til og vi har barn sammen. Noen som har vært gjennom en vanskelig tid og holdt sammen? Anonymkode: bdc5b...ac6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #2 Skrevet 18. desember 2021 Snakke sammen- få ut hva en tenker og føler..... det hjelper iallfall hos oss... Anonymkode: 606e8...f7e 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #3 Skrevet 18. desember 2021 Hvor lenge har dere vært sammen? Er jo helt normalt at folk onanerer. Spesielt om man har vært sammen lenge og man begge ikke er sammen med noen man egentlig finner attraktiv. Sånn er det jo for de aller fleste, da gjennomsnittet av oss ikke er attraktive. Da er det grenser for hvor mange år man synes det er spennende å ha sex med samme person. Anonymkode: eb6fb...752
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #4 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): ...man begge ikke er sammen med noen man egentlig finner attraktiv. Sånn er det jo for de aller fleste... Anonymkode: eb6fb...752 Snakk for deg selv. Anonymkode: e97c0...128
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #5 Skrevet 18. desember 2021 Hvor aktiv er du selv til å ta initiativ til å få fokus på samlivet med de tingene som er viktig for dere? Du nevner at han velger å onanere i stedet for å ha sex med deg. Tar du selv initiativ til sex, eller er dette noe som han ene og alene er ansvarlig for i deres forhold? Min erfaring er at det ofte kan bli for mye prat og for lite handling. Anonymkode: be869...ea1 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #6 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor aktiv er du selv til å ta initiativ til å få fokus på samlivet med de tingene som er viktig for dere? Du nevner at han velger å onanere i stedet for å ha sex med deg. Tar du selv initiativ til sex, eller er dette noe som han ene og alene er ansvarlig for i deres forhold? Min erfaring er at det ofte kan bli for mye prat og for lite handling. Anonymkode: be869...ea1 Vel, er stort sett jeg som tar initiativ til sex, prater om sex, vil prøve nye ting. Har stort sett mye mer lyst enn han. Anonymkode: bdc5b...ac6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #7 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvor lenge har dere vært sammen? Er jo helt normalt at folk onanerer. Spesielt om man har vært sammen lenge og man begge ikke er sammen med noen man egentlig finner attraktiv. Sånn er det jo for de aller fleste, da gjennomsnittet av oss ikke er attraktive. Da er det grenser for hvor mange år man synes det er spennende å ha sex med samme person. Anonymkode: eb6fb...752 Jeg er like tent på mannen min nå som for 17 år siden. Sex er jo uansett digg og kan fort bli spennende selv etter 17 år. Du kan jo like gjerne ha skikkelig kjedelig sex med en ny person også Anonymkode: bdc5b...ac6 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #8 Skrevet 18. desember 2021 Det finnes digitale samlivskurs man kan ta. Google litt, og finn ut om noe av det kan passe dere. Psykologer er det også mulig å henvende seg til digitalt, i den tida vi er i nå. Vi benyttet av oss et samlivskurs rett før våre skole havnet på rødt nivå. Tror det var et godt valg. En av de tingene som ble snakket om på vårt samlivskurs var å prøve å ha fem timer per uke der man som par gjør noe sammen. Forsøk å finne noe som er "deres greie" ut fra de rammene man har. På samlivskurset var også tilgivelse sentralt. De hadde noe de kalte for tufte-samtale, altså en måte man har en "reparerings-samtale" på, innad i paret. Prøv å google det, og sjekk om du finner noe. Anonymkode: fcce8...516 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #9 Skrevet 18. desember 2021 Tja, her ble vi rett og slett enige om at vi var i en tøff periode pga livet (rett og slett) og at vi skulle komme sterkere tilbake. Bare det å gi hverandre litt slækk gjorde at stemningen ble bedre siden ingen av oss lengre følte krav om å være den perfekte ektefelle. Da gikk det ikke mer enn ett års tid før ting begynte å føles mye bedre og vi etterhvert oppriktig følte oss som kjærester igjen. Anonymkode: 18c6c...0eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå