AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #1 Skrevet 18. desember 2021 Jeg, dame, vurderer fri til samboeren min. Vurderer, fordi jeg jo helst vil det skal være motsatt vei.. Men, nå har jeg da fått en idé, og planlegger litt å bare gjøre det selv. (Skummelt!!!) Men, jeg vet nesten 100% at dette er en mann som ikke kommer til å gå med ring, så jeg orker ikke kjøpe det. Er det noen med et godt tips til noe annet som kan brukes? Smykker er også uaktuelt, men det trenger ikke være noe som han rent fysisk skal ha på seg til enhver tid. Mer en ting, som et symbol, omså noe vi kan ha stående framme hjemme.. Forslag? Anonymkode: 631f3...78d
Hulderen Skrevet 18. desember 2021 #2 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg, dame, vurderer fri til samboeren min. Vurderer, fordi jeg jo helst vil det skal være motsatt vei.. Men, nå har jeg da fått en idé, og planlegger litt å bare gjøre det selv. (Skummelt!!!) Men, jeg vet nesten 100% at dette er en mann som ikke kommer til å gå med ring, så jeg orker ikke kjøpe det. Er det noen med et godt tips til noe annet som kan brukes? Smykker er også uaktuelt, men det trenger ikke være noe som han rent fysisk skal ha på seg til enhver tid. Mer en ting, som et symbol, omså noe vi kan ha stående framme hjemme.. Forslag? Anonymkode: 631f3...78d Hvordan kan du være så sikker på at han ikke vil gå med ring? En forlovelsesring er noe helt annet enn en vanlig ring. Min mann gikk ikke med ring før vi forlovet oss (det var jeg som fridde), men han har alltid gått med den siden. Ikke undervurder ham. Siden du er i tvil, så ta frieriet først, men si at du ønsker å ha ham med så dere kan velge forlovelsesringer sammen.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #3 Skrevet 18. desember 2021 Mannen hadde aldri forlovelsesring, og har en giftering han bruker innimellom. Vi dro ut sammen og kjøpte en fin ring til meg etter at vi hadde bestemt oss for å gifte oss, da jeg liker ringer/smykker, og dette var en perfekt "unnskyldning" for å legge en del penger i det. Så droppet jeg i stedet gifteringen da jeg ikke synes enkle ringer er pent. Anonymkode: f2245...65a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #4 Skrevet 18. desember 2021 En forlovelseskrone? Anonymkode: b3570...7dd 2
Gjest Elder Millennial Skrevet 18. desember 2021 #5 Skrevet 18. desember 2021 Hva liker han da? Jeg kunne funne på å ha en pokeball og kort jeg da🙈 men vet ikke om det kan anbefales til alle😅l choose you 🤩
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #6 Skrevet 18. desember 2021 Hulderen skrev (26 minutter siden): Hvordan kan du være så sikker på at han ikke vil gå med ring? En forlovelsesring er noe helt annet enn en vanlig ring. Min mann gikk ikke med ring før vi forlovet oss (det var jeg som fridde), men han har alltid gått med den siden. Ikke undervurder ham. Siden du er i tvil, så ta frieriet først, men si at du ønsker å ha ham med så dere kan velge forlovelsesringer sammen. Nei, jeg er ikke sikker, og jeg vurderte skrive det, at hvis han faktisk ønsker gå med ring, så kan vi finne det sammen senere. Men, han har hender som nok ring ikke er behagelig på, så det er helt logisk hvis han ikke ønsker ha det. Poenget var at jeg ikke tror han vil bruke det, så har heller lyst på noe annet symbolsk.. Anonymkode: 631f3...78d
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #7 Skrevet 18. desember 2021 Elder Millennial skrev (20 minutter siden): Hva liker han da? Jeg kunne funne på å ha en pokeball og kort jeg da🙈 men vet ikke om det kan anbefales til alle😅l choose you 🤩 Hah! Det hadde seriøst vært kult, hvis jeg fant den der! Hadde vært i rette banen. Ingen av oss er særlig høytidelig eller seriøse, det meste er en god latter, så jeg har faktisk vært inne på tanken om å bare ha en penisring i lomma, og gi den til han. Men, det kan kanskje bli litt VEL useriøst, selv om han hadde digga det selv, og ledd seg halvt forderva.. Anonymkode: 631f3...78d
Gjest Elder Millennial Skrevet 18. desember 2021 #8 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hah! Det hadde seriøst vært kult, hvis jeg fant den der! Hadde vært i rette banen. Ingen av oss er særlig høytidelig eller seriøse, det meste er en god latter, så jeg har faktisk vært inne på tanken om å bare ha en penisring i lomma, og gi den til han. Men, det kan kanskje bli litt VEL useriøst, selv om han hadde digga det selv, og ledd seg halvt forderva.. Anonymkode: 631f3...78d Putt penisringen i pokeballen istedenfor en vanlig forlovelsesring 🤩 åååh det hadde vert helt supert😅👏 så trenger du ikke fortelle akkurat den detaljen til bestemor da😅 Så kan kortet rammes inn🥰
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #9 Skrevet 18. desember 2021 Elder Millennial skrev (23 minutter siden): Putt penisringen i pokeballen istedenfor en vanlig forlovelsesring 🤩 åååh det hadde vert helt supert😅👏 så trenger du ikke fortelle akkurat den detaljen til bestemor da😅 Så kan kortet rammes inn🥰 😅 Ja, en Pokeball skal jeg få tak i, gitt! Faktisk ganske genialt! 🤣🤣 🤩 Anonymkode: 631f3...78d
Gjest Elder Millennial Skrevet 1. januar 2022 #10 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 18.12.2021 den 12.17): 😅 Ja, en Pokeball skal jeg få tak i, gitt! Faktisk ganske genialt! 🤣🤣 🤩 Anonymkode: 631f3...78d Så herlig🥰🤣🤩 ønsker dere all lykke fremover❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå