AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #1 Skrevet 18. desember 2021 Dame 26 her. Jeg har en fast, godt betalt kontorjobb som jeg kjeder meg i, jeg får ingen nye utfordringer, men jeg får mye anerkjennelse for mine leveranser på mine faste oppgaver. De fleste arbeidsdagene går med på å se på film fra 8-12, lunsj, så film fra 12.30-15, før jeg går hjem og ser på mere film, kanskje trener litt og snakker litt med familie. Jeg er nettopp bli dumpa av en mann, som gjorde det ganske brått slutt med meg, det var første gang jeg var ordentlig forelsket, og vi var egentlig et godt match. Jeg opplever mye sjalusi overfor de som har fast partner, som jeg også ønsker meg. Jeg får god oppfølging av min fastlege, jeg blir mere og mere nedfor for hver dag. Venninner har jeg få av, fordi de fleste fra studiet har flyttet langt unna og er opptatt med familielivet. Anonymkode: 41324...4ca
visp Skrevet 18. desember 2021 #2 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dame 26 her. Jeg har en fast, godt betalt kontorjobb som jeg kjeder meg i, jeg får ingen nye utfordringer, men jeg får mye anerkjennelse for mine leveranser på mine faste oppgaver. De fleste arbeidsdagene går med på å se på film fra 8-12, lunsj, så film fra 12.30-15, før jeg går hjem og ser på mere film, kanskje trener litt og snakker litt med familie. Jeg er nettopp bli dumpa av en mann, som gjorde det ganske brått slutt med meg, det var første gang jeg var ordentlig forelsket, og vi var egentlig et godt match. Jeg opplever mye sjalusi overfor de som har fast partner, som jeg også ønsker meg. Jeg får god oppfølging av min fastlege, jeg blir mere og mere nedfor for hver dag. Venninner har jeg få av, fordi de fleste fra studiet har flyttet langt unna og er opptatt med familielivet. Anonymkode: 41324...4ca Er det en del av jobben din? Å se på film hele dagen? Det hadde gjort at jeg hadde flyttet inn under dyna iallefall.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #3 Skrevet 18. desember 2021 visp skrev (6 minutter siden): Er det en del av jobben din? Å se på film hele dagen? Det hadde gjort at jeg hadde flyttet inn under dyna iallefall. selvfølgelig er det ikke det, jeg har en akademiker stilling, men det blir bare aldri noen arbeidsoppgaver til meg.... Anonymkode: 41324...4ca
visp Skrevet 18. desember 2021 #4 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): selvfølgelig er det ikke det, jeg har en akademiker stilling, men det blir bare aldri noen arbeidsoppgaver til meg.... Anonymkode: 41324...4ca Ja, men det går jo bare ikke an. Du har faktisk ingen arbeidsoppgaver? Du er nødt til å finne deg en annen jobb. Jeg vil jo tro at det vil gjøre dagene dine veldig mye bedre. Stillingen din er jo overflødig; ser ikke arbeidsgiver dette? Det er dårlig. Men du må ta grep selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå