Gjest GjesteSara Skrevet 13. oktober 2005 #1 Skrevet 13. oktober 2005 Er dette noe uinteresserte menn sier, eller kan det være reelt? Har noen opplevd å møte drømmemannen, men ikke blitt sammen med han fordi livet ellers var for komplisert?
Gjest Bellatrix Skrevet 13. oktober 2005 #2 Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Nei, men det kunne fort ha skjedd. For fem år siden forelsket jeg meg selv om jeg ikke var klar for et forhold. Endret 13. oktober 2005 av Fighter
Gjest Gitte Skrevet 13. oktober 2005 #3 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg var forelsket, men usikker på om jeg ville ha et forhold for to år siden. Jeg visste virkelig ikke hva jeg ville.. Men tok sjansen, og vi er enda sammen..
Wonderwoman Skrevet 13. oktober 2005 #4 Skrevet 13. oktober 2005 Når menn sier dette er det stort sett tullprat...
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #5 Skrevet 13. oktober 2005 Når menn sier dette er det stort sett tullprat... ← Yes.. De vil bare bruke deg som sengevarmer til den rett dukker opp
Gjest Ananas Skrevet 14. oktober 2005 #6 Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Hu, tullprat? o.o Jeg tror det betyr akkurat det han sier. At han synes du er interessant og at han forsåvidt kan få følelser for deg, ... men at han ikke er interessert i et forhold med deg, akkurat nå i alle fall. Dette tror jeg er en høflig variant av "Jeg er ikke interessert i noe forhold med deg." - som krever litt mer mot å si, spesielt til noen man liker godt og kansje tilogmed har litt følelser for. Fornuften trekker ut og følelsene trekker inn. Endret 14. oktober 2005 av Ananas
Paradokset Skrevet 14. oktober 2005 #7 Skrevet 14. oktober 2005 Når menn sier dette er det stort sett tullprat... ← Hvis kvinner sier det da?
Gjest Gjest - Skrevet 14. oktober 2005 #8 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg kunne godt sagt dette til en mann akkurat nå. Grunnen til det er at det ikke er så mange måneder siden det ble slutt mellom samboeren min og meg, og det derfor er vanskelig å vite hva jeg vil. Jeg har møtt noen interessante menn som jeg godt kunne tenke meg å bli bedre kjent med, men merker på meg selv at jeg har backet ut når de har ønsket mer enn meg. Min tidligere samboer har nok fortsatt en for stor del av hjertet mitt til at jeg kan klare å tenke på et forhold nå, selv om jeg kan like andre menn...!
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #9 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg sa akkurat det samme til en gutt. Hadde nettopp gått ut av et lengre forhold, og var lei av det livet og trengte "frihet"... Likevel likte jeg denne gutten kjempegodt, og inngikk et forhold med ham litt senere, men det viste seg å være for tidlig uansett hvor glad jeg var blitt i ham. Vi har blitt enige om å prøve senere i "livet", dersom interessen fremdeles er der. For han er absolutt en av de "få" guttene som er på min "bølgelengde". Han må bare få litt mer "erfaring" først tror jeg, akkurat som jeg trenger å leve singel livet litt... Vanskelig å forklare. Men sånn er det bare, av og til !
Gjest Håpløst? Skrevet 14. oktober 2005 #10 Skrevet 14. oktober 2005 Han jeg er intressert i sier følgende; " Jeg har ingenting imot å ha et forhold med deg, men det er for mye følelser mellom oss", ---- jeg tenker i mitt stille sinn, er det ikke det bra da? ---Så sier han følgende; "Jeg orker ikke tanken på hva som skjer hvis det blir slutt en gang". Dette må jo være en meget avansert form for å fortelle at han ikke er intressert. Noen som sier at vi kvinner er kompliserte.??? Men jeg er nå like glad i han uansett hva han sier.
Gjest Isabellas Skrevet 14. oktober 2005 #11 Skrevet 14. oktober 2005 Hvis en mann sier at han er interessert men ikke i et forhold, så betyr det jo at han er kun interessert i sex! Menn er enkle sjeler - just face it!
lillesky Skrevet 14. oktober 2005 #12 Skrevet 14. oktober 2005 Nå synes jeg dere tar alle over en kam her. Det finnes faktisk menn som får kjærlighetssorg. De innser at livet går videre og vil treffe nye kvinner. Men kvinner har ofte en tendens til å være litt for pågående. Og da skjønner jeg at de sier at de ikke er klar for et nytt forhold. Jeg synes ikke det er noe galt i at en mann vil innlede et forhold sakte men sikkert.
Gjest Ananas Skrevet 14. oktober 2005 #13 Skrevet 14. oktober 2005 Så sier han følgende; "Jeg orker ikke tanken på hva som skjer hvis det blir slutt en gang". Dette må jo være en meget avansert form for å fortelle at han ikke er intressert. Noen som sier at vi kvinner er kompliserte.??? ← Nei. Igjen, du overanalyserer. Dette er da enkelt! Det betyr akkurat det han sier: At han ikke orker tanken på å gå inn i et forhold nå, som kan ende med brudd - som han ikke orker tanken på. Han er redd for å forplikte seg følelsesmessig. Han er redd for å føle for mye, fordi det da vil gjøre for vondt hvis det blir slutt. Han er interessert, men vegrer seg sterkt for å ta den følelsesmessige risikoen et kjærlighetsforhold innebærer. Noen kunne kalt han for pysete
Wonderwoman Skrevet 15. oktober 2005 #14 Skrevet 15. oktober 2005 men samme hvordan man vrir og vender på det, så er vel ikke følelsene sterke nok, hvis man velger å ikke gå inn i et forhold? Det er jo meningsløst å si at man bryr seg så mye om noen at man ikke kan være sammen med dem? Høres ut som svada i mine ører... Joda, brent barn skyr ilden osv, men dette virker jo noe ekstremt? De fleste er jo villig til å gå igjennom ild og vann for kjærligheten? Jeg skjønner ikke at det går an å bare bestemme seg for å ikke satse på noen som man har så sterke følelser for. Er vel det jeg prøver å si.
Gjest Ananas Skrevet 15. oktober 2005 #15 Skrevet 15. oktober 2005 De fleste er jo villig til å gå igjennom ild og vann for kjærligheten? Jeg skjønner ikke at det går an å bare bestemme seg for å ikke satse på noen som man har så sterke følelser for. ← Jeg synes du er heldig som har det slik. Men jeg tror ikke alle er som deg.
Gjest lalo Skrevet 8. mai 2011 #16 Skrevet 8. mai 2011 Jeg synes du er heldig som har det slik. Men jeg tror ikke alle er som deg. Jeg sitter i den klemma nå. For tre mnd gjorde jeg det slutt med samboeren etter 4,5 år. Jeg møtte en mann for 1 år siden som jeg hang en del med ( kunn som venn) vi hadde dritgod kemi og lo masse. så ble det slutt med meg og samboer etter at det ha hangla flere år og jeg fikk meg l.het i nabolaget til han kompisen.. vi henger masse sammen, går turer, konserter, ser TV sammen osv, og han har sagt at han liker meg sinnsykt og jeg har sagt at jeg liker han også,men jeg føler meg ikke klar for et forhold ennå. Selv om jeg egentlig har lyst.. Dette vet han, men jeg savner han når vi ikke er sammen, så jeg begynner å lure på om jeg skal satse.. Men ting er litt komplisert. Så nå virker han litt tilbakelent og kankje litt såra, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Disse følelsene altså! Men man kan bestemme seg i en viss grad for å ikke gå inn i et forhold, selv om man har følelser.. men det er hardt..
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #17 Skrevet 8. mai 2011 Tja... Samboer sa det til meg helt i begynnelsen. Han hadde akkurat gått ut av et annet forhold og følte seg ikke klar for å hoppe inn i et nytt forhold. Noen få mnd senere med intens dating og hver eneste natt sammen ble vi sammen allikevel. Vært sammen noen år nå og har det fantastisk. 1
Gjest Mia Skrevet 28. januar 2013 #19 Skrevet 28. januar 2013 dumme mannfolk,jeg ble sur for han vil heller sitte på facebook og å spille, og så sa han vi har ikke gjort noe idag, og vi hadde vært ute å gådd, dratt på restaurant å vært på biblioteket, og da ble jeg dritsint. så sier han etterpå jeg elsker deg ikke lenger for du ble sånn sint, ingen har blitt sånn sint på meg før, nå er jeg bare glad i deg, for noe BULLSHIT! og han bare "jeg er ikke klar for et forhold, men vi kan jo være venner" og jeg sa "jeg kan ikke være venner med noen som jeg elsker sånn". Jeg er ikke venner med x-ene mine sånn er det bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå