Jasmin01 Skrevet 18. desember 2021 #1 Skrevet 18. desember 2021 Hei og god morgen! Nå føles det ut som jeg har prøvd i en evighet, men lurer på om noen har kan fortelle meg hvordan man bestiller fra Sephora Se til Norge? Etter jeg er ferdig og trykker på kassa for å så betale, kommer jeg inn på en side hvor jeg skal velge "levering" og "betaling på kort", men hver eneste gang så kommer en lysegrå farge og umulig å trykke på noe som helst. Var usikker i starten om det hadde noe med at jeg bestilte på ipad, men har nå prøvd både på pc og mobil, og det samme skjer på dem også. Lurte så på om det hadde noe med adressen min, så jeg prøvde å bytte den til utleveringsstedet, men det virket heller ikke. Ble litt nyskjerrig og testet om skjermen forandret seg dersom jeg byttet over til Finland eller Sverige, men den ser prikk lik. Så er det noen her som vet hva jeg kan gjør eller hva som skjer? Setter pris på all hjelp! 💛 Slik ser nettsiden forresten ut:
Jasmin01 Skrevet 18. desember 2021 Forfatter #2 Skrevet 18. desember 2021 Fant ut av det. De sender visst ikke sender parfymer til Norge.😢
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #3 Skrevet 18. desember 2021 Det lurte jeg også på her om dagen! Ga opp. 😞 Anonymkode: bd602...687
Jasmin01 Skrevet 18. desember 2021 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2021 Så godt jeg ikke var alene om dette...😆 Men må si at jeg tok HELT feil isted. 😅 På nettsiden til parfymen, står der i høyre hjørne, litt lenger nede på siden, i en liten skrift: "Fins ikke på lager online". 😅 Regner kanskje med at det var det samme med det produktet du skulle ha? 🙂
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #5 Skrevet 18. desember 2021 Jasmin01 skrev (7 timer siden): Så godt jeg ikke var alene om dette...😆 Men må si at jeg tok HELT feil isted. 😅 På nettsiden til parfymen, står der i høyre hjørne, litt lenger nede på siden, i en liten skrift: "Fins ikke på lager online". 😅 Regner kanskje med at det var det samme med det produktet du skulle ha? 🙂 Kanskje…. Husker faktisk ikke hva det var lenger heller (typisk meg). Bare at det var parfyme 😅 Anonymkode: bd602...687
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå