Gå til innhold

Skuffet over Pascal sin julekalender!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har Pascal sin julekalender? Hva synes dere? Jeg må si at jeg er skuffet. Det er liksom ikke den smaksbomben jeg forventet. Litt tam smak egentlig 🤷🏼‍♀️ 

Skrevet

Er det en kakekalender? 

Anonymkode: 51e8f...44b

Skrevet

Jeg fikk den i gave og er aldeles begeistret! (men jeg er fra vestlandet da - og har kanskje ikke den forhåndsdømmingen av Pascal som dere fra Oslo har....?)

• Liker 1
Skrevet
Sally-Go-Round skrev (10 timer siden):

Er det flere som har Pascal sin julekalender? Hva synes dere? Jeg må si at jeg er skuffet. Det er liksom ikke den smaksbomben jeg forventet. Litt tam smak egentlig 🤷🏼‍♀️ 

Umulig å lage smaksbomber av noe som ligger flere uker inni en julekalender…

Anonymkode: 19637...190

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det kakebiter eller konfekt? 

Anonymkode: 51e8f...44b

Skrevet
Nokia skrev (2 timer siden):

Jeg fikk den i gave og er aldeles begeistret! (men jeg er fra vestlandet da - og har kanskje ikke den forhåndsdømmingen av Pascal som dere fra Oslo har....?)

Jeg er ikke spesielt vant med Pascal sitt konditori, men kan være som Anonymbruker skriver, noe med oppbevaring? 🤷🏼‍♀️

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Meget mulig det!

Skrevet

Litt skummelt å lage en julekalender med smaksbomber. Er det kjedelige smaker får du ofte klager på kjedelige smaker. Er smakene for ekstreme blir også klagene fort ufine og de blir fort personlige.

Anonymkode: e8516...d60

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Litt skummelt å lage en julekalender med smaksbomber. Er det kjedelige smaker får du ofte klager på kjedelige smaker. Er smakene for ekstreme blir også klagene fort ufine og de blir fort personlige.

Anonymkode: e8516...d60

Mulig jeg ordla meg litt klønete, men når står på pakka at den ene trøffelen skal smake salt karamell, så håper jeg det kommer tydelig frem at det er det, men det følte jeg ikke at jeg smakte så tydelig og det var kjedelig! 

Skrevet

Forbauset over at noen er villig til å betale nesten 600,- for 24 trøfler i en eske.

Anonymkode: ffd23...f16

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...