Gå til innhold

Jeg hadde sex med huseier i går. Hva skal jeg si når vi sees igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet med en dårlig følelse. Tenker det var utrolig idiotisk av meg. Han kysset meg, jeg skøyv han bort fra meg så var han på vei til å gå, så kysset jeg han og det ene førte til det andre. Jeg hadde drukket noen shotter før dette. Hvordan skal jeg oppføre meg neste gang jeg ser han? Han er 10 år eldre enn meg. Ting blir rart fremover nå.

Anonymkode: 0b7a1...134

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør om du kan fortsette å ha sex med han mot å ikke betale husleia. Ikke betale husleia denne måneden, bare si at du betalte i går.

Anonymkode: 0005b...d98

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spør om du kan fortsette å ha sex med han mot å ikke betale husleia. Ikke betale husleia denne måneden, bare si at du betalte i går.

Anonymkode: 0005b...d98

Nei. Jeg skal ikke fortsette å ha sex med han. Det som skjedde skulle ikke ha skjedd. Jeg gjør utrolig mye dumt når jeg drikker, vurderer faktisk å legge alkoholen på hylla, ts.

• Liker 11
Skrevet

Jeg ville nok tatt fordel av situasjon. Kanskje dere kan få til en ordning der du gir han sex mot gratis leie.

Anonymkode: 4b958...a67

• Liker 6
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Jeg skal ikke fortsette å ha sex med han. Det som skjedde skulle ikke ha skjedd. Jeg gjør utrolig mye dumt når jeg drikker, vurderer faktisk å legge alkoholen på hylla, ts.

Sikkert lurt å droppe drikkingen en stund ja.

Gjort er gjort, legg det bak deg og gå videre. Men ellers er det en fin måte å betale husleia på innimellom ;) 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ville nok tatt fordel av situasjon. Kanskje dere kan få til en ordning der du gir han sex mot gratis leie.

Anonymkode: 4b958...a67

Hva er greia med å foreslå prostitusjon? Hun sier jo at hun ikke vil ha sex med han igjen. 

Ts, du får bare si fra til ham om at det var et engangstilfelle, og så late som ingenting? Møter du ham ofte? 

Anonymkode: dd91d...9c6

• Liker 34
Skrevet

Jeg skal ikke være noe gratis hore. Jeg er vanligvis veldig nøye med hvem jeg ligger med. Er faktisk helt sjokkert over meg selv. Veldig ulikt meg. Det var noe med han som fikk meg til det, kan ikke sette fingeren på hva. Det er bare noe med han. Men nå føles alt bare rart. Ts

• Liker 5
Skrevet

Han deler sikkert på det samme. Bare oppfør deg som normalt neste gang dere treffes, snakk som vanlig😊 Vær forberedt på hva du vil si, dersom han gir inntrykk for at han ønsker reprise😊

Anonymkode: d7c91...550

• Liker 7
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Tror det beste her er å flytte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er greia med å foreslå prostitusjon? Hun sier jo at hun ikke vil ha sex med han igjen. 

Ts, du får bare si fra til ham om at det var et engangstilfelle, og så late som ingenting? Møter du ham ofte? 

Anonymkode: dd91d...9c6

Takk, endelig et normalt svar. Ja, jeg får bare si noe i den duren. Jeg kan møte han når som helst når jeg går ut, han jobber mye i garasjen. Ts

• Liker 3
Skrevet

Vi har vel alle gjort noe vi angrer på dagen derpå. Bare fortsett å hilse på huseier og lat som ingenting. Hinter han om å gjøre det samme igjen, le litt og si det var en engangs greie.😊

• Liker 18
Gjest Smeltemann
Skrevet

Gjort er gjort og spist er spist.  Om det blir snakk om det får du bare si at det var et engangs tilfelle.  Noe som ikke skulle skjedd og aldri kommer til å skje igjen.

Skrevet
Troyamin skrev (11 minutter siden):

Vi har vel alle gjort noe vi angrer på dagen derpå. Bare fortsett å hilse på huseier og lat som ingenting. Hinter han om å gjøre det samme igjen, le litt og si det var en engangs greie.😊

Tusentakk❤️ts

• Liker 3
Skrevet
Smeltemann skrev (12 minutter siden):

Gjort er gjort og spist er spist.  Om det blir snakk om det får du bare si at det var et engangs tilfelle.  Noe som ikke skulle skjedd og aldri kommer til å skje igjen.

Bra svar, takk ❤️ts

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Bra svar, takk ❤️ts

Du får holde deg i skinnet neste gang du tar deg en dram TS 😂😂

Skrevet

Det samme vil nok skje igjen, når du blir skikkelig gira. Han likte nok å pule deg, så han sier nok ikke nei til mer fitte. Hvem gjør vel det, når det bys frem…..? Betal leia og pul så mye du ønsker, med god samvittighet😉

• Liker 5
Skrevet
Bos43 skrev (8 minutter siden):

Det samme vil nok skje igjen, når du blir skikkelig gira. Han likte nok å pule deg, så han sier nok ikke nei til mer fitte. Hvem gjør vel det, når det bys frem…..? Betal leia og pul så mye du ønsker, med god samvittighet😉

Kvalmt å snakke om mennesker som om de bare er en kroppsdel som kan "bys fram" som en vare.

Anonymkode: 5511a...9eb

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg våknet med en dårlig følelse. Tenker det var utrolig idiotisk av meg. Han kysset meg, jeg skøyv han bort fra meg så var han på vei til å gå, så kysset jeg han og det ene førte til det andre. Jeg hadde drukket noen shotter før dette. Hvordan skal jeg oppføre meg neste gang jeg ser han? Han er 10 år eldre enn meg. Ting blir rart fremover nå.

Var det godt, matchet dere seksuelt?

Hvis det er tilfelle, hvorfor fornekte seg mer sex bare av prinsipp?

Anonymkode: 6582a...23e

• Liker 2
Skrevet

Beklager, men hvis du mister all kontroll når du drikker alkohol, så får du la være med å drikke det. 
Når det gjelder huseier, oppfør deg helt vanlig, men det kan ikke utelukkes at han selv kan finne på å spørre om du vil ha sex mot å slippe å betale. Har hørt om denne «praksisen» andre steder. 

Anonymkode: fdee9...195

• Liker 1
Skrevet

Si takk for pikk, nå trenger du ikke mer på mange år. 

Anonymkode: b192e...eb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...