Gå til innhold

Sjenket min venn veldig full i går.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I håp om og få vite om han likte min venninne (det er exen til broren hans), det gikk ikke den retningen jeg ville. istedenfor fortalte han meg om drapstanker rundt en person. På slutten sa han at han bare tulla og lo av det. Skal jeg bare glemme dette? Synes det var veldig skremmende, hele måten han satt og fortalte meg det på. Hvorfor tuller noen om sånt?

Anonymkode: d4196...58c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke skrive detaljer her inne, vil holde meg mest anonym som mulig. Jeg er kvinne 23, han er 29. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

I håp om og få vite om han likte min venninne (det er exen til broren hans), det gikk ikke den retningen jeg ville. istedenfor fortalte han meg om drapstanker rundt en person. På slutten sa han at han bare tulla og lo av det. Skal jeg bare glemme dette? Synes det var veldig skremmende, hele måten han satt og fortalte meg det på. Hvorfor tuller noen om sånt?

Tror kanskje du tuller litt med oss også... Hvorfor? 

Anonymkode: 189f3...9d7

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror kanskje du tuller litt med oss også... Hvorfor? 

Anonymkode: 189f3...9d7

Jeg tuller ikke. Hvorfor skulle jeg ha gjort det? Hvorfor tror du det? Typisk at noen her inne skal tro ting er tull når man spør om noe, bare fordi mange lager trolletråder her inne så går det ut over oss som faktisk lurer på noe som er reelt. Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...