sommermor Skrevet 20. desember 2021 #41 Del Skrevet 20. desember 2021 Her får hun julestrømpe om morgenen julaften. Her blir det vel snop,kanskje en liten bamse, tyggegummi . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #42 Del Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er familien deres engelsk, amerikansk el siden dere bruker julestrømpe? Det er jo ikke en tradisjon i Norge. Blir rart om familier uten bakgrunn fra engelskspråklige land gjør dette. Barna mine får julestrømper, men de er halvt amerikanske så da blir det ikke kulturell appropriasjon. Anonymkode: 8261e...074 Jeg er født i 81, godt ute på bygda, i en helnorsk familie. Og husker julestrømpe som noe alle hadde hengende på døra til soverommet sitt, i påvente av å bli fylt opp tidlig 1.dag. Det var imidlertid mengder godteri, og lesestoff. Ikke enda flere gaver. Anonymkode: 09eee...458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #43 Del Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er familien deres engelsk, amerikansk el siden dere bruker julestrømpe? Det er jo ikke en tradisjon i Norge. Blir rart om familier uten bakgrunn fra engelskspråklige land gjør dette. Barna mine får julestrømper, men de er halvt amerikanske så da blir det ikke kulturell appropriasjon. Anonymkode: 8261e...074 Engelsk far her. Så hans tradisjon som føres videre Christmas Day. Men det er jo mange andre tradisjoner som er adoptert, så skjønner ikke hvorfor ikke norske skulle kunne ha julestrømpe… Anonymkode: 691b0...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misanthropis Skrevet 20. desember 2021 #44 Del Skrevet 20. desember 2021 De får her julestrømpe ca fra en uke før julaften og i romjula frem til nyttårsaften. de har fått smykker leppepomade bodymist bodyshop produkter, de samler på og bruker hver sin «lukt» Litt fancy badebomber Godis i helgene hårstrikker klype vanter pannebånd duftlys julepynt til rommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coralgol Skrevet 20. desember 2021 #45 Del Skrevet 20. desember 2021 Her får mine alltid bare godteri. Kjøper inn favoritter til hvert enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #46 Del Skrevet 20. desember 2021 Når ble tradisjonen at sokken inneholdt masse gaver? Den har jo bare helt inneholdt godteri og evt juleblad før? Pakkekalender, sokk full av sminke og så julegaver? Nei, det blir faktisk for mye!! Anonymkode: 0c54d...d84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #47 Del Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): 🤢Trenger denne aldersgruppen "ansiktsmasker, hudkrem,"??? Anonymkode: 5065a...c4e Haha, det gir jeg til 10-åringen, hun elsker det! Anonymkode: 98468...ce4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crimejunkie Skrevet 20. desember 2021 #48 Del Skrevet 20. desember 2021 Godteri, julehefte og en liten ting får mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #49 Del Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 18.12.2021 den 8.50): Hva putter dere i julestrømpen til 13 og 17 år gamle jenter? Anonymkode: 5f8a7...cbf mine er 13 og 16 da,men de får gavekort på tlf til og kjøpe apper sminke julehefte litt godt, de er ikke så glad i det 1 år på treningssenter søte sokker kakao pulver Anonymkode: 0df3b...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #50 Del Skrevet 20. desember 2021 Litt godteri og en klementin 🎅 Samme som de har fått i alle år. Strømpene deres er såpass små, at jeg gjerne deler en pose med f. eks. Julemix fra Brynhild eller Nidar på alle tre strømpene. Og så får de en klementin hver seg i tillegg 😋 ("barna" her i huset er 13, 16 og 19) Anonymkode: d68b0...892 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crimejunkie Skrevet 20. desember 2021 #51 Del Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er familien deres engelsk, amerikansk el siden dere bruker julestrømpe? Det er jo ikke en tradisjon i Norge. Blir rart om familier uten bakgrunn fra engelskspråklige land gjør dette. Barna mine får julestrømper, men de er halvt amerikanske så da blir det ikke kulturell appropriasjon. Anonymkode: 8261e...074 Født i 82, fra Nord-Norge. Hos oss la vi strømpebukser på enden av sengen som ble fyllt opp av godterier og julehefter, så jo jeg vil tro det er lang tradisjon i Norge for julestrømpen. Vi er uansett også halvt amerikansk husstand her, så 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå