AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #1 Skrevet 18. desember 2021 I natt har vært et mareritt. Våknet kl 01 og holdt det gående til 03 og på og av til kl 06:30. hylte «pappaaaaa» av full hals og «gå vekk, mamma jobb» i sinne. Dette er typisk etter samvær hos far. Slåing og klyping gjennom hele natten + valpen på 4 mnd som stod og ulte på utsiden av døren. Dette blir en lang dag😩😩😩 Anonymkode: 64e5c...fc3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #2 Skrevet 18. desember 2021 Kanskje hun trenger ekstra kos etter byttedag. Anonymkode: b7a21...5af
Fluffypuff Skrevet 18. desember 2021 #3 Skrevet 18. desember 2021 Hvilken type samvær har dere? Hun reagerer nok på det. Hun er jo bare 2,5år gammel Vi hadde 70/30 og det ble for mye skifting på min eldste da h*n var i den alderen. Mange tårer, mye sinne og ville helst kose samtidig 🤷🏻♀️ Det går seg enten til, eller dere kan vurdere å gjøre noen endringer i samværsavtalen. Jeg har ikke fasiten, men vi endret til at barnet var mer hos meg og far tok barnet med ut på dagtid som samvær.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #4 Skrevet 18. desember 2021 Hun reagerer på samværet som du og far har satt opp. Vill spekulering - men høres ut som dere bør være obs på hvordan dere snakker om den andre foreldreperm når hun uttrykker savn mot den andre. Mamma jobb høres ut som noe hun har blitt fortalt et annet sted. Anonymkode: b6903...cd3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #5 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun reagerer på samværet som du og far har satt opp. Vill spekulering - men høres ut som dere bør være obs på hvordan dere snakker om den andre foreldreperm når hun uttrykker savn mot den andre. Mamma jobb høres ut som noe hun har blitt fortalt et annet sted. Anonymkode: b6903...cd3 Vi har forandret samværsavtalen fra 70/30 til 50/50 på eldste og holdt igjen yngste på 65/35. Dvs mest hos meg. Det er spesielt dagen etter samvær natten og ettermiddag blir vanskelig. Det kjennes sårt at yngste sikkert også kunne tenkt seg en 50/50 for og følge eldste som er i skolealder. De har så langt vært på samvær likt. Men jeg vil ikke ha 50/50 pp yngste før minst 3-4 års alder. Helst enda lenger. Anonymkode: 64e5c...fc3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #6 Skrevet 18. desember 2021 Dette handler ikke om hva som blir best for deg eller far, dere må tenke på hva som blir best for barnet. ordningen dere har nå fungerer tydeligvis ikke for barnet, dere må endre ☺️ Anonymkode: 21c58...e68
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #7 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette handler ikke om hva som blir best for deg eller far, dere må tenke på hva som blir best for barnet. ordningen dere har nå fungerer tydeligvis ikke for barnet, dere må endre ☺️ Anonymkode: 21c58...e68 Sant sant! Fikk noe og tenke på. Ts. Anonymkode: 64e5c...fc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå