AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #1 Skrevet 18. desember 2021 Noen som har opplevd dette? Har alltid veldig ømme pupper og nå er de ikke øm i det hele tatt. Anonymkode: c10d9...1b7
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #2 Skrevet 18. desember 2021 Har du andre symptomer? Mange av symptomene jeg hadde forsvant i løpet av 2. trimester, jeg husker jeg ikke følte meg gravid i det hele tatt. Tidligere hadde jeg hatt veldig ømme pupper, murringer i magen, hetetokter, matlysten var som en berg og dal bane, hormoner all over the place. Men da jeg gikk over i 2. trimester så gikk mange av de bort. Bortsett fra hetetoktene.. Det er veldig vanlig i alle fall at de går bort, gjerne kommer de tilbake igjen. Men hvis du er veldig bekymret så kan du jo se an helgen og da evt ringe legen, se om du kan få henvisning til UL. Anonymkode: 06f66...aa0
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #3 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har du andre symptomer? Mange av symptomene jeg hadde forsvant i løpet av 2. trimester, jeg husker jeg ikke følte meg gravid i det hele tatt. Tidligere hadde jeg hatt veldig ømme pupper, murringer i magen, hetetokter, matlysten var som en berg og dal bane, hormoner all over the place. Men da jeg gikk over i 2. trimester så gikk mange av de bort. Bortsett fra hetetoktene.. Det er veldig vanlig i alle fall at de går bort, gjerne kommer de tilbake igjen. Men hvis du er veldig bekymret så kan du jo se an helgen og da evt ringe legen, se om du kan få henvisning til UL. Anonymkode: 06f66...aa0 Er vel bare det symptomet jeg har hatt. Og enda ikke kjent liv. Kjente det sent i forrige svangerskap også. Så får ikke sammenlignet noe med liv selv😅 Anonymkode: c10d9...1b7
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #4 Skrevet 18. desember 2021 Var vel ca da puppene mine også sluttet å være ømme, etter å ha vært ekstremt ømme hele første trimester, siden før keg i det hele tatt visste jeg var gravid. Anonymkode: 31454...799
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #5 Skrevet 18. desember 2021 Har opplevd at "gravidfølelsen" forsvant helt i andre trimrster i begge mine svangerskap. Plutselig er det nesten ingen symptomer, veldig lite mage og lite eller ingen bevegelser. Anonymkode: 775f1...2e0
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #6 Skrevet 18. desember 2021 Helt vanlig! De første har ingen symptomer i 2.trimester. Og spark/liv kjenner ikke de fleste før etter uke 20 Anonymkode: 1975a...e6c
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #7 Skrevet 18. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt vanlig! De første har ingen symptomer i 2.trimester. Og spark/liv kjenner ikke de fleste før etter uke 20 Anonymkode: 1975a...e6c De fleste* Anonymkode: 1975a...e6c
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #8 Skrevet 18. desember 2021 Jeg hadde ømme pupper i 1. trimester men det forsvant i 2. trimester Anonymkode: fd984...5f1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #9 Skrevet 18. desember 2021 Andre trimester var ganske rolig hos meg også. Symptomene forsvant og magen vokste i rolig tempo. Anonymkode: 1b35b...83e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå