Gå til innhold

Jeg tenner på voldtekt sex med kjæresten min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gjort  dette? 

Jeg får lyst til og få klæra delvis rivd opp og holdt nede med basketak.... (lekeslåss).... Deilig tanke... Men tror ikke typen vil/tør dette... Men det tenner meg og prøve... 

Hva er deres erfaring med dette? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Spør ham. 
Er det noen filmscener eller lignende som har inspirert deg, og som du kan vise ham? 
Snakk nøye gjennom dette.

Jeg er ganske liberal, men en gang ble jeg spurt om å spille ut et rollespill om prostitusjon hvor jeg skulle plukke henne opp i bil på et sted hvor man antar at det er prostituerte, hun skulle være kledd utfordrende og så skulle vi kjøre et sted og ha sex i bilen.

Jeg takket nei da tanken på prostitusjon og menneskehandel ikke tenner meg.

Vi hadde en god samtale om hva som tente henne med scenariet og hva som avtente meg. 

Dette skadet ikke forholdet vårt, om noe så gjorde det oss flinkere til å snakke om sex, lyst og preferanser.

Skrevet

Kanskje halvparten av dei eg har vore med har hatt slike fantasiar, så du er slett ikkje åleine. Det er ikkje heilt noko for meg, så gjennomføringa har vore litt halvvegs. Det skadar uansett ikkje å snakke med han om det.

• Liker 3
Skrevet

Om han syns dette virker gøy, og har lyst å være med. 

Avtal et stoppord, et ord dere gjerne ikke bruker så ofte, men er lett å huske. Sånn at leken kan stoppes, om det går over noen av deres grenser, som dere kanskje ikke var klar over. 

Skrevet

Dere kan starte med å se filmen «baise-moi» (fransk) for inspirasjon,

lykke til :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk de samme tankene som deg, dette er nå over ett år siden. Jeg tok det opp med han og han ble med på det, det heter playrape. Det var bare en fantasi i mitt tilfelle, og var absolutt ikke som i fantasien. Det var utrolig skremmende når vi gjorde det. Han ble som en annen person og jeg skjønte fort at dette var ikke noe for meg. Hvis du prøver dette, husk å ha et stopp ord :) Nå viste det seg at exen min var ikke akkurat den jeg trodde han var da.. Kan jo hende det går fint i ditt tilfelle. Uansett, lykke til :)

Anonymkode: 2ed7a...fa8

• Liker 1
Skrevet

Blir ikke hele fantasien litt ødelagt av det at du vet jo det er typen din som later som han voldtar deg? Det er jo samme fyrn og samme pikken du lå med igår. Kanskje derfor det ikke funker som i fantasien. 

Avtal med noen du ikke kjenner eller har ligget med før. Må jo funke mye bedre. Er jo hele poenget.

Anonymkode: 6dada...195

• Liker 1
Skrevet

Har du opplevd voldtekt? 

Vil du være sammen med en som vil leke å voldta deg? 

Her er det veldig forskjell på fantasi og virkelighet. Å bli tatt med passion og litt lekeslossing har ingenting med voldtekt å gjøre. 

Anonymkode: c9952...6b7

• Liker 2
Skrevet

Jeg foreslo dette for mannen min for noen år siden og han sa blankt nei. "Å skade kvinner er det mest avvtendene jeg kan tenke meg"....

Anonymkode: e1328...e2b

• Liker 4
Skrevet

Sant det som mange skriver her... Er vel ikke voldtekt jeg fantaserer om.... Men mer lekeslossing og bli rivd av klæra på.... Og holdt fast.... 

• Liker 1
Skrevet

Luerer på når en mann sist, tørte å lage en slik tråd 😄

Skrevet

Dette er jo en form for (BD)SM som jo er en kjent sak at det er svært vanlig å tenne på🙂 Men det er ikke ‘for alle’ å praktisere det. Må kunne leve seg inn i et rollespill. 

Anonymkode: a7d64...402

Skrevet

De som tror at dette er ensbetydende med å like eller støtte voldtekt eller å tenne på å skade kvinner har virkelig ikke forstått hva det dreier seg om. Sexfantasier og gjennomføringen av dem har ingenting med ens indre verdier og meninger å gjøre. Det er en lek. 

Anonymkode: b846d...e71

• Liker 3
Skrevet

Håper menn tenker som om før de går med på sånne ting. Dette kan gå virkelig galt, ikke gå med på voldtektsfantasiene til jenter. Jenter, slutt og plag menn med voldtektsfantasiene dere og søk hjelp.

Anonymkode: d4ced...2ce

• Liker 3
Skrevet
SlemUlv skrev (På 18.12.2021 den 8.26):

Om han syns dette virker gøy, og har lyst å være med. 

Avtal et stoppord, et ord dere gjerne ikke bruker så ofte, men er lett å huske. Sånn at leken kan stoppes, om det går over noen av deres grenser, som dere kanskje ikke var klar over. 

Leken stoppes ofte ikke, synes det er ekkelt at du rådgir unge kvinner til slikt tull.

Anonymkode: 5a0b8...24e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Leken stoppes ofte ikke, synes det er ekkelt at du rådgir unge kvinner til slikt tull.

Det er ekkelt at jeg kommer med råd for å gjøre dette sikrere på? En at de bare kjører på, uten en måte å stoppe det? 

• Liker 2
Skrevet
SlemUlv skrev (3 minutter siden):

Det er ekkelt at jeg kommer med råd for å gjøre dette sikrere på? En at de bare kjører på, uten en måte å stoppe det? 

Nei, det sa jeg ikke.

Voldtektslek er bare en avansert form for overgrep. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De som tror at dette er ensbetydende med å like eller støtte voldtekt eller å tenne på å skade kvinner har virkelig ikke forstått hva det dreier seg om. Sexfantasier og gjennomføringen av dem har ingenting med ens indre verdier og meninger å gjøre. Det er en lek. 

Anonymkode: b846d...e71

Det er en form for overgrep.

Å omdefinere det gjør det ikke annerledes.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er en form for overgrep.

Å omdefinere det gjør det ikke annerledes.

Ut fra hvilken definisjon? Er samtykkende sex hvor den ene parten sover også overgrep? 

Anonymkode: 4aae5...141

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei, det sa jeg ikke.

Voldtektslek er bare en avansert form for overgrep. 

Jeg gav ikke råd om at hun måtte gjøre det, jeg sa OM de skal gjøre, så er det en sikrere måte.. Så da skjønner jeg ikke hva som var så ekkelt. 

Eller var problemet at det var jeg som svarte? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...